fredag den 23. marts 2012

Frokost

Igår spiste jeg disse lækre ruller til frokost. Jeg kunne leve af vietnamesiske rispapirsruller morgen, middag og aften. Uhmmm, de smager godt!
Hvis man bare har rispapir og risnudler i huset, så kan man altid lige finde et eller andet i køleskabet man kan fylde i dem. Denne gang blev det et rest svinekød og røget laks sammen med de grøntsager vi lige havde i huset. Når det skal gå hurtigt så består min dip af soya og fiskesauce blandet sammen (når der er mere tid og overskud, så koger jeg "rigtige" vietnamesiske dips, som smager super lækkert!).

13 kommentarer:

  1. Uhm ja, det smager sååå godt ;o) Og damn dine ser lækre ud... Tak for inspiration, nu ved jeg godt hvad vi skal have til aften ;o) God weekend til dig og dine....

    SvarSlet
  2. Lækkert! jeg kunne da godt lige snuppe en med ;)

    SvarSlet
  3. Det har jeg aldrig set før! og hvor lyder og ser det da ud til at jeg er gået glip af noget. YUM!

    SvarSlet
  4. Jeg er også bagud... kan man spise det du pakker dem ind i (rispapir)? :) Og hvor ser det simpelt og lækkert ud! :)

    SvarSlet
  5. Det er simpelthen også noget af det lækreste at spise, det har vi også tit fået;-)

    SvarSlet
  6. Ja, det er bare SÅ godt - især med en en masse friske krydderurter!

    SvarSlet
  7. De ser saa gode ud, dem maa jeg prove :-)

    God weekend

    SvarSlet
  8. Mums hvor ser det lækkert ud:-)

    SvarSlet
  9. Mmm, de ser godt nok go'e ud. Hvad gør man med rispapiret. Putter det i vand?

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, man putter ét ad gangen i vand i ca. 20 sekunder. De må endelig ikke ligge for længe, for så er det slet ikke til at arbejde med :-)

      Slet
  10. Jamen, jeg bliver altid så lækker sulten af at komme ind på din blog.
    det er ikke mindre end fantastiske billeder, du får lagt herinde.

    En dag må jeg prøve nogen af alle de ting du laver.

    ha en god Solskins søndag.

    hilsen Diana

    smut evt forbi min blog og se den give away jeg har lige nu....

    SvarSlet
  11. Uhmmmm, ja enig, jeg kan også spise tonsvis af de forårsruller. Sjovt hvor indbydende det pludselig bliver at spise sunde grønsager, når blot der er lidt rispapir og dip til :-)- ja sådan har vi det alle 5 herhjemme.

    SvarSlet
  12. Tak for alle jeres dejlige kommentarer :-)

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.