fredag den 30. marts 2012

Etsy shoppen er åben (lidt info og spilleregler).

Efter en måned med klippen, målen, fotografering og redigering er min Etsy shop nu fyldt op med 343 forskellige 70'er stoffer. Der er både børnestoffer og blomstrede stoffer og der skulle meget gerne være rigeligt, så alle kan få noget med.

Der er også lidt elefantguf i form af et fejlprint fra min side. Da jeg i sin tid fik lavet mine egne elefantstoffer bestilte jeg i første omgang 3 farver for at se kvaliteten. Kvaliteten var i top, men jeg havde lavet en fejl, så elefanterne var blevet mindre end de er på originalstoffet. Dette rettede jeg til inden min bestilling af alle farverne, men ligger altså nu inde med nogle meter med lidt mindre elefanter. Stadig lækkert lækkert stof, men får ikke selv brug for det, så det er altså også at finde på Etsy shoppen.

Stort set alt stoffet er i enten ny eller flot stand. Der er enkelte lidt mere falmede, men det vil fremgå af både beskrivelsen og prisen. Alle priserne er sat udfra standen på stoffet samt hvad det har kostet mig i indkøb.

Inden I kaster jer over shoppen (ok, who am I kidding - I skred nok herfra så snart I så Indlægstitlen og læser slet ikke det her, men anyhow....), vil jeg appellere lidt til jer.
Please vær søde og bestil det I gerne vil have på én gang. Der sidder jo lille mig i den anden ende og skal samle op på det hele, og det er en lille smule frustrerende at sidde med 18 bestillinger på ét stykke stof til den samme person. Meget logistik forstå I..... ;o)

Jeg har fået mange henvendelser på om jeg ikke vil åbne om aftenen eller på en bestemt dag eller varsle tidspunktet inden. Svaret på det er....
Da stofsalg er et temmeligt omfattende arbejde, så er jeg nødt til også at tænke lidt på min egen arbejdsbyrde og arbejdsgang. Derfor har jeg åbnet shoppen stille og roligt uden et på forhånd varslet tidspunkt og det er blevet gjort om formiddagen, så jeg selv har en chance for at kunne følge lidt med og få pakket og sendt inden jeg drukner i ordrer.
Jeg er også stadig lidt usikker på om det hele virker som det skal med Paypal og Etsy og sådan. Har ikke prøvet at sælge derfra før, så bær over med mig, hvis der går kage i det hele....uh, håber det hele kører!!

Nå, det var vist det hele - velkommen til min Etsy shop!

Ps. Og der er ikke nogen grund til at ringe til SKAT eller noget. Der er orden på sagerne her i Tyskland.

34 kommentarer:

  1. Åh, alle de smukke stoffer! Held og lykke med salget. Jeg spår at der er udsolgt inden påske ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Arh, mon dog - så får jeg travlt i hvert fald :-)

      Slet
  2. Det ser rigtig lækkert ud, Ulla:) Jeg håber du kan følge med uden at blive blå i hovedet. Ha en dejlig weekend:)
    KRAM

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det håber jeg også, Lis!!
      Også skøn weekend til dig :-)
      Knus.

      Slet
  3. Haps haps, jeg har lige lagt en stooor bestilling :)
    Kh Line

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, du fik nogle godter - jeg er ved at pakke det nu og sender det afsted idag :-)
      Kh Ulla.

      Slet
    2. Hvor skønt. Jeg vil glæde mig meget til at modtage pakken fra dig.
      Jeg er sikker på, at du nok skal blive rigtig glad for både etsy og paypal, der jo automatiserer alt undtagen lige forberedelserne og pakningen ;)
      Kh Line

      Slet
    3. Arhmen, jeg er fuldstændig i ekstase over hvor nemt det er!! Så dejligt at det hele bare kører og det er så nemt at pakke ordrer fordi der jo er små billeder af hver vare. Fantastisk! :-)
      Kh Ulla.

      Slet
  4. Sejt gået Ulla:-) Kan virkelig godt forstå din appel, det kræver vanvittig mange timer at drive webshop, flere end folk lige tænker over!
    Pøj pøj med det hele;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Ninna!! Ja, det gør det nemlig og det ved du jo også :-)
      Kh Ulla.

      Slet
  5. Hold da op, sikke et arbejde Ulla og så har du sikkert udsolgt allerede inden dagen er omme ;) Sejt gået!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det går temmelig hurtigt kan jeg da se, men det er nu ingen overraskelse. Har jo prøvet det før, så nu ved jeg at jeg skal sætte GOD til af til at behandle ordrer og får sendt pakker afsted :-)

      Slet
  6. Åh jeg var heldig :-) Har sikret mig en masse lækkert. Glæder mig til at modtage det!!!
    Kh Katja
    richard.katja@mail.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Katja, ja har netop pakket din ordre, og den sendes afsted idag :-)
      Kh Ulla.

      Slet
  7. Fine, fine "stoffer"! Svært at begrænse sig...og sikke hurtig man skal være. Fik hapset noget fra min kurv inden jeg nåede at checke ud, men fik heldigvis de andre fine stykker jeg havde lagt i. Glæder mig til at modtage dem! Rigtig god weekend i det tyske ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er gået hurtigt her til at begynde med! Dine stoffer er pakket og på vej :-)
      Også god weekend til dig!
      Kh Ulla.

      Slet
  8. Må bare lige ønske dig godt arbejdeslyst søde Ulla. Du får nok at se til.. Håber du har sat kaffe over ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Oh yes! Der er kaffe i koppen kan du tro ;o)

      Slet
  9. Uargh - det er jo crazy lækkert! Havde 1000 ting i kurven men de nåede at blive hapset de fleste inden jeg fik bestemt mig - men lidt kat og blomst blev det da til ;)

    Kh anja

    <a href="http://vonvogel.dk/blog/>Von Vogel Blog</a>

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, sådan er Etsy systemt - at man kan få hapset tingene i kurven inden man når at tjekke ud. Det er surt når man er køber, men virkelig dejligt som sælger, da man på den måde ikke kan sælge tingene to gange og dermed er helt sikker på at lageret hele tiden stemmer :-)
      Din pakke er på vej :-)
      Kh Ulla.

      Slet
    2. Ja, det er med at være snappy når der er lækre stoffer til salg ;) Jeg fik min lækre pakke allerede i dag og synes det er mums! tak for handlen ;)

      Slet
  10. dejlig shop... jeg er næsten ærgerlig over der ikke er noget der frister mig

    SvarSlet
    Svar
    1. He he, Emma - ja hver sin smag jo :-)

      Slet
  11. Uha hvor lækkert, jeg er ked af at der ikke lige står lidt flere penge på kontoen med mærkatet "stof" på lige for tiden...

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er jo lidt en unødvendig luksus med alt det stof :-)

      Slet
  12. For et arbeid du har hatt. Imponert! Og ikke minst like imponert av stofflageret dit!!!! God helg til deg og dine:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er noget af et arbejde, men Etsy gør det meget nemt og ligetil, må jeg sige.
      Dejlig weekend til jer :-)

      Slet
  13. Hej:) Kommer det mer elefantstoff for salg? Ser det ikke ligger mer ute på etzy nå, så du er vel kanskje utsolgt? Hilsen G:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er gået hurtigt med elefantstoffet. Der kunne dog lige præcis blive til ét stykke mere af den blå og den grønne, så det har jeg lagt ind nu.
      Når det er væk, så er det helt slut med elefantstof :-)

      Slet
  14. Du har virkelig stått på skjønner jeg :-) Jeg jobber sagte med sikkert med min butikk på pipler.com. Samme konseptet som etsy. Moro å få igang butikken! Jeg har bare noen få smykker ute enda, så jeg har mye jobb foran meg! God påske

    SvarSlet
  15. Kære Ulla. Tusind tak for en nem og hurtig handel i din fine shop. Sidder nu og nyder synet af den fine stofbunke:-)

    SvarSlet
  16. Tuuuusind tak for de lækre stoffer og superhurtig levering!!!! Stor respekt til dig. Håber, du får tud til at nyde påsken med din familie :-)

    SvarSlet
  17. Tak for det fine stof, jeg glæder mig til at få det brugt :)

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.