tirsdag den 27. marts 2012

Bits & Pieces

Seje ur tattoos // Småsyg Alfus hygger med sin pude imens mor klipper stof // Pomme Duchesse på vej i ovnen // Alfie leger stærk mand // Vintage pudebetræk til Etsy shoppen // Bikinien bliver luftet // På café // Min seje store dreng // Kirsebærblomster // Tun carpaccio


Aktiviteten på bloggen er ikke så voldsom i øjeblikket, men jeg har lidt travlt med at få åbnet Etsy shoppen. Status er nu at der er 265 varer klar til at blive oprettet. Jeg gør lige lidt mere klart før jeg åbner. Vil gerne have det meste af de 400-500 forskellige stoffer jeg har fundet frem lagt ind, men nu ser jeg lige hvad jeg når....

17 kommentarer:

  1. de er da godt nok lidt for seje de tattoos!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, de er super seje. Og jeg siger dig de er holdbare!! De går ikke af ved et normalt brusebad - eller 3. Drengene måtte efter en uge i karbad og så måtte vi skrubbe godt på dem :-)
      De kan fåes hos lillefigaro.dk

      Slet
  2. Ej nogle fede tattoos...:)

    http://hvisvindenvender.blogspot.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, de er så fede og drengene var vilde med dem :-)
      De kan fåes hos lillefigaro.dk

      Slet
  3. Sikke skægge tatto´er og i øvrig ser alle billederne skønne ud, specielt træet (er det et kirsebærtræ?) Mage hilsner Betina

    SvarSlet
  4. Ja, det er et super fint kirsebærtræ der står henne ved drengenes skole/børnehave :-)

    SvarSlet
  5. Hey Ulla! Har du mon fået min mail? Sidste gang forsvandt den jo lidt i mængden, og da jeg har noget stof som du søger, synes jeg det ville være synd, hvis du gik helt glip af det :)

    kh Sarah

    se her :) www.mimiego.blogspot.com

    SvarSlet
  6. Næh, har ikke set nogen mail fra dig, men har heller ikke rigtig været i indbakken de sidste 3 dage :-)
    Tjekker lige :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Så fandt jeg mailen og har skrevet tilbage til dig :-)

      Slet
  7. Hyggelige billeder og total seje tatoos. Dem må jeg kigge lidt nærmere på.

    Dog vil jeg lige bringe en klage: Bikini Ulla - altså seriøst!! Jeg sidder her i det kolde Norge, og bliver helt misundelig. Den kan du da ikke være bekendt ;o)

    SvarSlet
    Svar
    1. He he - jeg undskylder ;o)
      Vi har helt vildt dejligt vejr hernede lige i øjeblikket med omkring 20 grader og skyfri himmel. Jeg nyder det så meget jeg kan, for i weekenden skifter det og så får vi bare almindelig dejligt forårsvejr med sol og lidt køligere temperaturer :-)
      Kh Ulla.

      Slet
  8. hej ulla,

    jeg har mailet dig ang din bestilling på frusommers.dk - men min mail er åbenbart gået i vinterhi - har du mon modtaget noget fra mig ?

    kh rikke ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Rikke.
      Ja, det har jeg og jeg skrev tilbage til dig tidligere idag :-)
      Har du ikke modtaget noget fra mig?
      Kh Ulla.

      Slet
  9. Deilige bilder. Tror mange i bloggland gleder seg til du åpner butikk på Etsy. Dine stoffer er bare skjønne :)
    Savner ellers å se dine fine sykreasjoner, men du er jo en travel trebarnsmor så jeg skjønner godt du ikke har tid. Men - du kan vide at du er veldig flink til å sy fine ting :)

    SvarSlet
  10. Skønne billeder som altid...mums det mad ser lækkert ud, og TAK for inspirationen - nu ved jeg hvilken slags kartofler vi skal have til hjemmelavede kyllinge nuggets i dag:-)
    Kh. Malene

    SvarSlet
  11. Uha, jeg glæder mig til din etsy åbner:-)

    SvarSlet
  12. Yum - tuncarpaccio er bare SÅ lækkert! Spændende med stofsalget - jeg håber at det kommer til at gå forrygende og at jeg når at få lidt med ;)

    Sender dig en mail i aften (som starter nu her) :)

    Lækre forårsbilleder øgså - her nyder vi også temperaturer på 20+ grader. Det var lidt for tidligt jeg havde hilst efteråret velkommen her (man er vel dansker). I NZ er sommeren laaaang :D

    Kh. Mirjam

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.