lørdag den 4. februar 2012

Ugens aftensmad

 Laks bagt med oliventapenade, brune ris med avocadosauce samt blandet salat.

 Saltimbocca med coleslaw og råstegte kartofler.

 Kylling med stegte kartofler og jordskokker, selleripuré og blandet salat.

Mexikanske pandekager med savoykål istedet for hvede tortillas. 

Kartoffel/porre suppe med bacon. 

 Kyllingeburger med hvidkålssalat.

Rosastegt tun med tomatrissotto, agurke/avocado salat og persillepesto.


Her kan I se hvordan vores aftensmad har set ud de sidste 7 dage. Min favorit denne uge må uden tvivl være gårsdagens lækre lækre tun. Uhmm, det var godt. 
Sygdommen er stadig ikke helt ude af min krop, men det går bedre hver dag, så jeg håber på at være super frisk inde længe! Nu vil jeg pakke min lille familie ind i uld og fleece og gå en tur i det smukke frostvejr. God lørdag derude!

9 kommentarer:

  1. Mums i spiser godt hos jer! Og tak for inspirationen :-)

    SvarSlet
  2. Ser lækkert ud :)

    Vil du ikke skrive til mig på mail, da jeg tilbage til 2 januar købte en vest og en hue på din bligshop og har paypal kvittering, men stadig ikke modtaget noget... Mangler vesten da han jo ellers når at vokse ud af den,og det vil da være ærgerligt. :)

    SvarSlet
  3. Please... dont do this. Jeg får så dårlig samvittighed!

    Mums ;)

    SvarSlet
  4. Ai altså Ulla.... Hvor ser det bare LÆKKERT ud, det hele... Hvordan søren får du tid til at lave sådan noget lækkert mad hver dag?

    SvarSlet
  5. Nøj, hvor ser det hele bare lækkert ud - gad da godt lige blive inviteret på middag ;)

    SvarSlet
  6. Ej hvor lækkert, meget inspirerende at se din lækre mad :) jeg synes ikke jeg er stødt på en god hvidkålssalat eller coleslaw?
    Vh. Louise

    SvarSlet
  7. Hej Ulla,
    Du er helt utrolig dygtig til at tage billeder af mad. Jeg synes selv, det er rigtig svært at få den rette vinkel på, så det tager sig lækkert ud. Jeg øver mig, og nærstuderer dine madbilleder :)
    Det har du styr på :) Det er ikke alle forundt hehe.

    SvarSlet
  8. Slurp....jeg sidder her og savler. Og klokken er vel og mærke 20:40 og jeg HAR spist aftensmad. Endnu engang tak for madinspiration.

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.