søndag den 5. februar 2012

På skovtur med min nye Nikon 20mm f2,8 optik

21 kommentarer:

  1. Å sådan et objektiv ønsker jeg mig også. Jeg er helt vild med mit faste objekt på 50 mm, men et fast objektiv har jo netop nogen begrænseninger og derfor ønsker jeg mig faste objektiver uden for normal området. Dejligt at se alle dine fine billeder og sjovt a se hvordan motiverne ser ud i det lidt anderledes objektiv.

    Jeg nyder iøvrigt altid dine smukke billeder.

    Hav en dejlig søndag.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg sværger til objektiver med fast brændvidde og dette er nu mit fjerde og dermed det der fuldender mit udstyr. Har en 80mm. til portrætter, en 60mm macro, en 50mm (som er den jeg bruger mest) og så denne. Ok, mangler måske en tele, men det må blive ude i fremtiden ;o)
      Kh Ulla.

      Slet
  2. Hvilke støvler har dine drenge på? KAn du linke også eventuelt til de sunde støvler fra ArautoRap (der er jo udsalg nu ;-))?

    kh.

    SvarSlet
    Svar
    1. Mine drenges støvler er fra hhv. Sorel og Grünland og begge mærker er super gode og varme. Jeg supplerer dog med støvler fra Arauto, som sidder bedre og mere til på foden. Jeg ved ikke lige hvor du kan få Arauto på udsalg, men prøv Google. Han er altid din ven ;o)
      Kh Ulla.

      Slet
  3. Gratulerer med nytt kamera - spennende å bli kjent med det og prøve det ut, tenker jeg :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er ikke helt nyt kamera, men "kun" nyt objektiv, men stadig super dejligt med lidt nyt udstyr der skal prøves af og leges med :-)
      Kh Ulla.

      Slet
  4. Fantastisk smukke billeder:-)

    SvarSlet
  5. Åh, hvor lækkert med nyt udstyr. Hvor er de flotte de billeder, det er næsten som at være der selv.
    Det ser ud som en hyggelig skovtur, men hvor er jeres sne :)?

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi har det meget koldt. Pt minus 14 grader, men..... ingen nedbør, så ingen sne!

      Slet
  6. Hej. Tittar in på din blogg ibland. Vilka vackra bilder det blev, fantastiskt!

    SvarSlet
  7. Sikke skønne billeder Ulla!!
    Jeg ønsker mig også gear til mit Canon.. Men jeg aner ikke hvad jeg skal gå efter... Hvad bruger du til hvad?
    Kh Anne

    SvarSlet
  8. Uhh, fotografiske lækkerier med et fedt objektiv :-). Super godt billede af Rasmus!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg synes også det er et super fedt billede af Rasmus ;-)

      Slet
  9. Sikke nogle smukke billeder. Jeg er også stor fan af fast brændvidde men har kun 50 mm så min samling er langt fra komplet /: Kan godt være lidt svært at fange motiverne indendørs i en mini lejlighed med 50 mm brændvidde, he he og derfor finder man mig ofte kravlende helt op i vindueskarme og ude af bagtrappedøre for at få hele motivet med og tænker at 20 mm ville løse dette problem temmelig godt :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha ha, det er lige præcis det problem jeg nu undgår, for tro mig - jeg har også kravlet rundt med min 50mm ;-)

      Slet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.