tirsdag den 28. februar 2012

♥ Neon pink ♥

Ligesom Karen, så kom jeg i sidste uge til at se hvor meget neon pink der det sidste års tid har sneget sig ind i mit hjem, og så måtte det jo lige foreviges og vises frem.
Jeg kan huske at Karen var en af de første her i blogland der flashede den neon pink farve og spåede den en lovende fremtid, og jeg kan kan huske at jeg tænkte: What? Det kommer jeg aldrig til at bide på!

Men ja - man har som bekendt et standpunkt til man tager et nyt, og jeg har aldrig været en af dem der går forrest når det kommer til mode. Mange nye tendenser skal altså lige have lov at vokse lidt på mig før jeg kaster mig ud i det. Helt på samme måde havde jeg det, da de spidse snuder erstattede de runde (og tilbage igen) og da bukserne pludseligt skulle sidde stramt hele vejen ned og så løse foroven og stramme forneden (en stil jeg nu elsker!) og så skulle taljen sørme heeelt op under armene - ja, det har jeg altså stadig ikke vænnet mig til og vil sværge (som jeg så ofte tidligere har gjort) på at jeg aldrig kommer til at synes det er pænt. Er jeg den eneste der bare tænker "lange baller" når jeg ser en pige i et par højtaljede bukser?? Jeg synes ikke engang Pernille Rosendahl kan pull'e den off, og så er der sgu ingen der kan.

Nå, tilbage til det neon der, som for et lille års tid siden ligeså stille listede sig ind på mig. Det startede med lidt smykker og kontorartikler og nu er vi både ude i gummirøjser og strikbluse. En strikbluse som dog har ligget i skabet siden jeg købte den i september. Det er bare som om at lige meget hvor moderne farven er, så går den bare ikke skide godt i spænd med bleg vinterhud. Jeg satser på at det skal være min kølige-sommeraftener-sweater.
Gummistøvlerne købte jeg i sommer. Da jeg modtog dem var de til min ærgrelse lidt for store, men jeg glemte at returnere dem i tide, og siden har de bare ligget i kassen. Forleden opdagede jeg dem på ny, og så fandt jeg skisme ud af at de passer helt perfekt som vintergummistøvle med et par uldsokker i. Happy times! Noget mine Hunter altid har været for små til. Måske lidt sløjt først at opdage det når vinteren er ved at være forbi, men pyt nu med det. Det bliver vel vinter igen.


Jeg er slet ikke færdig neon. Jeg har nu kastet mig over gul. Uh, jeg skal pynte mig med neongul denne sommer....

16 kommentarer:

  1. ulla, godt du købte gummistøvlerneet et nr for store - lige tilpas med en dejlig tyk sok i. fine farver i øvrigt, jeg har været på neon længe. broderer i øjeblikket (næsten neon) pink for Lisa Grue, Underwerket ;)

    SvarSlet
  2. Herlig med sterke farger til å lyse opp hverdagen litt :)

    SvarSlet
  3. Dejlig farve!
    Må jeg spørge hvor du har købt dit ur? Det et SÅ fedt!!!
    Kh Katja

    SvarSlet
    Svar
    1. Uret er købt på Asos, hvor det også fåes i andre fine farver :-)

      Slet
  4. Sikke en masse dejlige ting i neon pink. De store runde klistermærker og hjerteklistemærkerne, hvor har du købt dem.

    SvarSlet
  5. Neon er fantastisk - jeg kan ikke få nok! :) Hvor ser det bare indbydende ud!

    SvarSlet
  6. Er helt enig med dig i at højtaljede bukser, giver lange baller! :-) Har du prøvet en sål i gummistøvlerne?

    SvarSlet
  7. Du er også god i de farver... mørkhåret lækkerbrun og neon. Det spiller!!

    Jeg har sat gang i et lykkehjul på min blog. Håber du vil være med til at sprede lidt lykke!

    Kram

    http://hjernevrimmel.blogspot.com/2012/02/lykkehjulet.html

    SvarSlet
  8. Fede farver og jeg er nok til at smække en neglelak på, for jeg ville ikke få gået i neon farvet tøj, men det sætter lidt spræl på pg det er jeg vild med. Essie's lak har mange fede farver. Men det er klart at foretrække med sommer glød : )

    SvarSlet
  9. Så lige billedet og tænkte....jeg må da lige ind og skrive "Just my style"
    ....Tak fordi du linker :)

    Lav en god dag
    Karen

    SvarSlet
  10. Det er nogle fine støvler:)

    SvarSlet
  11. Elsker de pink støvler:) Ny læser:)

    http://hvisvindenvender.blogspot.com/

    SvarSlet
  12. Uh sådan har jeg det med Mint i øjeblikket!
    http://carlscandy.blogspot.com/

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.