søndag den 26. februar 2012

Alfred og Mor i dyreparken

Igår, imens farmand og de to store var på stadion, var Alfred og jeg i dyreparken. Vi bor lige overfor den - faktisk i gåafstand for selv Alfred's små ben. Det er en hyggelig lille park, hvor man kan fodre både ænder, geder, kaniner og hjorte - og så er det endda helt gratis - lige bortset fra foderet, som man trækker i en automat - og det er der fisme ikke meget der er nu til dags. Vi har været der rigtig mange gange i de år vi har boet her. Faktisk så meget at de to store drenge synes det er noget så keeedeligt at være der. Tsk tsk tsk - jeg er ikke god til børn der keeeeder sig!
Derfor er det mega fedt at have en lille gut, der ligegyldigt om vi så tog derhen tre gange om dagen i en uge, synes det er det mest fantastiske sted på jorden og selv efter at have tømt en hel fodderæske stadig hviner af fryd over at håndfodre gederne, til han har gedesavl helt op til albuerne, fordi han endnu ikke har lært "flad-hånd-tricket". Min lille gøjser altså! Han er så sød at jeg nogen gange slet ikke ved hvad jeg skal gøre af mig selv. Jeg hører bare mig selv sige "nåååååårrrrh" (i en meget høj og sukkersød tone) utroligt mange gange på en dag. Heldigt at man har en mand der synes han er ligeså sød og som hopper helt med på "nåååååårh" vognen, når man i detaljer fortæller hvordan han nu igen har bedrevet det mest nuttede i hele verden.
Ej, det kan altså ikke bare være mig - prøv lige at se på ham. Han er sgu da meeeega nuttet! ;o)

Idag tager vi i den rigtige Zoo i Frankfurt. Så vil festen da ingen ende tage! (selvom jeg faktisk vil æde min gamle hat på at den i Alfred's verden slet ikke kan stikke dyreparken.... men så for de to store da).

24 kommentarer:

  1. Så nydelig han var i strikketøyet sitt. :))

    SvarSlet
  2. Nårh, han er lækker den lille mand, og man må gerne bruse over med nåårh'er - det er vist helt naturligt som forælder (især som mor) ;)

    SvarSlet
  3. Han er simpelthen sååååå kær. Det er jo helt vildt!!!

    SvarSlet
  4. Han er SÅ meget en lækkerhaps, ham Alfred! Lige til at mundprutte på de røde marcipankinder :-)

    SvarSlet
  5. Ham er jo SLET heller ikke til at stå for!!! Ud over Nåååårrrh vil jeg også lige tilføje et stort AWWW!!! Smelte, smelte :-D

    SvarSlet
  6. Han er bare rigtig nusser, ham Alfred :) Men selvfølgelig er man ved at falde i svime over sin egen dagligt :) Herhjemme siger vi "er han ikke bare fantastisk", "ej, se lige var sød han er" og en masse "Nåååårrrh" mindst 100 gange om dagen om vores lille Lauritz ;) Og helt ærligt, de er da bare for fantastiske de små!!
    Og super park at have lige ved døren, dem er der ikke så mange af her i Kbh.NV. ;)

    Kh.
    Ditte

    SvarSlet
  7. Han er da bare for cute!! Jeg ville også ønske at vi havde en lille dyrepark i gå-afstand... :)
    Kh. Maria

    SvarSlet
  8. Hej, sikke en fantastisk billedeserie du har lavet af din dreng. Må jeg spørge hvilken objektiv du brugte?

    På forhånd tak :-)

    Hilsen Camilla

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg fotograferer med Nikon og har her brugt en AF-S Nikkor 50 mm 1,4G - det er en virkelig godt og meget lysstærkt objektiv :-)

      Slet
  9. Jeg er enig med dig, han er bare så nuttet og lækker !
    En skøn unge !

    SvarSlet
  10. Hvor er det bare de skønneste billeder og sikke en dejlig Lille-gus du har dig!!

    SvarSlet
  11. Sej hue, sej strik og dejlige billeder..

    SvarSlet
  12. Nååår, jeg er helt med ;o) Og hvor er det nogle flotte bileder. Fint blødt lys....og lækkert strik !!! Go stil !!

    SvarSlet
  13. ssssshhhhhhiiiittttt hvor er han altså bare for mega lækker en unge. Kan man bestille et stk Ulla+ Bo lækkeri??? I en str 12 mån?? Nårgghh han er da for smuk- godt lavet Ulla.

    SvarSlet
  14. Ååh han er da for kær. Lækre kyssekinder <3

    Og hvor er i bare heldige at bo lige ved siden af en dyrepark.

    KH Dorrit

    SvarSlet
  15. Skønne billeder, hvor er han sød :o) Og meget fin hat, er den mon hjemmestrikket og kan man købe mønstret et sted?

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, den hue er så fin! Det er en håndstrikket sag fra Mormor.nu. :-)

      Slet
  16. Haha. Jeg synes også, han er for lækker med striktrøje og hængerøv i bukserne. En rigtig charmetrold.

    SvarSlet
  17. Hold op hvor er han da sød Ulla - syns især på det aller første billede, at han ligner jeres store drenge helt vildt i udtrykket...eller er det bare mig??? :-)

    Og så det fiiine billede hvor han selv stavrer rundt - nååårh, en lille mand på eventyr i en stor verden (det rammer lige i hjerte kulen:-)

    Kh. MAlene

    SvarSlet
    Svar
    1. Malene, han ligner meget Rasmus synes vi. Vi kan især se det, når vi ser billeder af Rasmus hvor han var på samme alder. Men synes egentlig generelt selv det er svært at se om de ligner hinanden :-)

      Slet
  18. Han ER meeega-nuttet - og det er ikke kun dig, der synes det. Vildt sød ser han ud med sine lækre babykinder, milde øjne og lækker strik :D

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
  19. Aarhmen, hvor er I bare søde!!! Jeg vidste det ikke kun var mig der synes han var lækker *G*

    SvarSlet
  20. Jeg tænker også at hvor ser han dejlig ud Ulla!!
    Jeg har det på samme måde med min egen lille Emil, jeg kan slet ikke få nok af ham (lige bortset fra når han janker om morgenen og jeg skal nå at være færdig inden vi skal ud af døren) *griner* men åhhhh bare jeg dog skulle have 5 babyer mere :)
    kh

    SvarSlet
  21. Århhh, jeg bliver helt skruk nu Ulla :))
    Han er Såååå kær at se på!
    Skønt når poderne er i den alder, hvor det hele er sjovt og de har en kæmpe portion nysgerrighed og gåpåmod.

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.