torsdag den 26. januar 2012

Volvo'en er ankommet fra Danmark!

Vi har i disse dage besøg af mine forældre fra Danmark og trofaste læsere vil vide, at det også betyder at en Volvo fyldt med guf er kørt ind i indkørslen. Denne gang indeholdt den bl.a. alle vores julegaver samt en 70'er lænestol i bøffellæder fra mit barndomshjem, som jeg har fået lov til at arve fra mine forældre. Uh, den er skøn! Den skal jeg nok snart vise frem sammen med de fine julegaver jeg fik denne jul.

Indtil da kan I her se hvad der ellers var med i denne omgang.....

En helt masse lækkert 70'er sengetøj fra min veninde og vores allesammens stofpusher Nanna.

Tre blå Hukit stole, der trænger til en kærlig hånd. Et projekt jeg glæder mig til at gå i kast med! De er erhvervet i en byttehandel med hende her.

Lidt nyt til elefantsamlingen. Fra ts og fra en byttehandel med Mette

33 kommentarer:

  1. Det må være en meget stor Volvo dine forældre har;-) Det er godt nok meget dine forældre har fået plads til.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er god stationcar med plads til rigtig meget, når først bagsæderne er slået ned ;o)

      Slet
  2. wow den Volvo må da gerne køre forkert og komme til Viborg en dag :)

    SvarSlet
    Svar
    1. He he, ja det kunne du tænke dig ;o)

      Slet
  3. WUAW!! Hvor er det nogle skønne ting. Glæder mig til at se alle jeres julegaver. Er vild med stolene - det er altid fedt med en byttehandel ;)
    Kh Kamilla
    Smut ind forbi min blog og deltag i min give away med lækre Rie Elise Larsen sager.. :)
    diary.dk

    SvarSlet
  4. Sådan en Volvo fyldt med guf må da gerne komme forbi mig oppe i nord Norge!!

    SvarSlet
  5. Gid mine forældre kom forbi med sådan en Volvo af og til;) Lækre sager...
    KH Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er også helt fantastisk. Som juleaften og fødselsdag på een gang :-)

      Slet
  6. Gisp og suk og savl hvor nogle lækre sager. Du må godt lige sende den Volvo en tur nd forbi mig en dag. Tror ikke idne forældre bor så langt væk fra mig ;D

    Aj det er godt nok dobbelt skønt med både familiebesøg og sådan en gavebod på én gang.

    Synes hukitstolene er vidunderlige lige som de er og tror faktisk ikke jeg ville gøre noget ved dem hvis det var mig. Bare en tanke (:

    SvarSlet
    Svar
    1. De er super flotte i råt træ og med blå sæder og lidt patina er da også ok, men de trænger MEGET til lidt kærlighed :-)
      Kh Ulla.

      Slet
  7. MUMS!!! Som sædvanlig :-)

    Du siger bare til, hvis der var ekstra af nr. 4 i bunken til højre, ikke?

    Kh. Mette

    SvarSlet
    Svar
    1. Mette, der var desværre kun ét pudebetræk, så det beholder jeg indtil videre selv :-)
      Kh Ulla.

      Slet
  8. Eih hvor en masse lækre sager, jeg er ganske misundelig (på den gode måde;-))

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er også nogle fine sager :-)

      Slet
  9. Svar
    1. Miri, det er så dejligt med besøg, kan du tro!
      Kh Ulla.

      Slet
  10. Må jeg spørge, hvad du vil gøre ved de fine Hukit stole? Vi har nemlig nogle herhjemme som jeg indtil videre ikke har kunne få mig selv til at gøre noget ved - men de trænger altså også til lidt kærlighed..

    SvarSlet
    Svar
    1. Uh, jeg ved det slet ikke endnu....men de skal i hvert fald have en omgang sandpapir på det rå træ. Måske bevarer jeg én af dem i den originale blå farve. Det kommer lidt an på hvor pæn den bliver når først jeg har haft gang i vand, sæbe og sandpapir :-)
      Ellers tænker jeg noget med maling i fine farver :-)
      Kh Ulla.

      Slet
  11. ikke dårligt..... Glæder mig til at se stolen:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, den er også virkelig skøn og retro! :-)

      Slet
  12. nøj nøj nøj! - Sikke lækkerheder! - hende Nanna er altså et dyrt bekendtskab...jeg tør næsten ikke kigge derind af frygt for at finde noget jeg er NØD til at købe...

    SvarSlet
    Svar
    1. He he, ja hun har altså det gode stash ;o)

      Slet
  13. Eiii sukke efter dit stof. Har ledt længe efter Retro stof så jeg kan få syet noget lækkert sengetøj til mine unger!!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er også super lækkert. Du kan finde rigtig meget retrostof på Trendsales :-)

      Slet
  14. Sikke nogle skønne sager Ulla, men jeg kiggede lige en ekstra gang da jeg så trommen bag ved de fine Hukitstole, sådan har vi nemlig også her:-) Det var min da jeg var barn, og nu er det Sylvesters:-) Den er helt fantastisk!
    Kh Ninna

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej, hvor sjovt Ninna! Trommen er også én jeg har fra min barndom og ja, den er bare så skøn og retro ;o) I øvrigt ser jeg også tit sager på din blog som vi har herhjemme. Især Sylvesters tøj. Vi er vist begge meget glade for Mormor.nu, for jeg har da spottet både trøjer og hue, som Alfred også render rundt i ;o)
      Kh Ulla.

      Slet
  15. He he, ja jeg er blevet ret meget fan af Mormor.nu, måske vi bare ved hvad der er godt;-)

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.