fredag den 20. januar 2012

Loppe knager

Det er faktisk helt tilbage i november at jeg fandt disse fine gamle knager. Jeg har ikke helt besluttet hvor de skal hænge. Enten i entreen til små skuldertasker, nøglesnore og taskeparaplyer eller i soveværelset til lange halskæder.
Jeg står lidt i stampe rent indretningsmæssigt. Der er rigtig mange ting jeg drømmer om at flytte om, ændre på og finpudse, men med en fremtid så usikker som lige nu, så kan jeg ikke rigtig finde gejsten til at gå igang. Hvis vi skal flytte hjem til Danmark om 5 måneder så virker det bare sådan lidt omsonst at gå igang med det helt store her i vores lejede hus. Så hellere gemme energien til vores kommende forhåbentligt mere permanente og helt vores egen danske bolig.
Vi venter i spænding på hvad der skal ske....

16 kommentarer:

  1. Rigtig fine knage (og også en super flot dug)!
    Jeg kan godt forstå, at du har lidt svært ved at finde ud af, hvor meget du gider at ændre på indretningen, så længe du ikke ved, hvordan jeres fremtid ser ud.
    Det bliver nok en lettelse for dig, når I har fundet ud af det, og vi andre er selvfølgelig spændte på at høre, om dine/jeres fremtidsplaner...

    SvarSlet
  2. Ja, dugen er også ny og rigtig fin ;o)
    Det bliver en stor lettelse når alting omkring fremtiden er på plads!
    Kh Ulla.

    SvarSlet
  3. They will be beautiful in your new home in Denmark I guess!
    Be patient!
    (It's hard, I know)
    ;)

    SvarSlet
  4. Knagerne er knagme fine;o) Jeg kan så godt forstå dig. En underlig situation. Håber at det rigtige sker, men mon ikke det gør det! Det gør det altid.
    Knus til dig og din familie.

    SvarSlet
  5. Eigh hvor er de fine, hvor er du heeeeeldig, hurra.

    SvarSlet
  6. Hold nu op, nogle smukke knager. Jeg er helt verliebt! Kan godt forstå det føltes lidt dumt at bruge kræfter på huset, hvis I ender med at skulle flytte. Hvis I rykker tilbage til Danmark, hvor bliver det mon så? Århus? :)

    SvarSlet
  7. that's wonderful, love the colors in pastel!

    SvarSlet
  8. Skønne knager - er ret pjattet med den dobbelte ;)
    Og ja, sikken en flot dug! Er den mon (forhåbentlig) købt i DK?

    Kan godt forstå du er spændt på Jeres situation. Håber det hele flasker sig!

    SvarSlet
  9. Så fine knager! Forstår godt at du ikke har lysten til at indrette en masse hvis I ender med at flytte.

    Ved du hvornår der er mulighed for en afklaring for jer? Uvisheden må være utrolig svær at gå med.

    SvarSlet
  10. Sikke nogle fine knager!

    Her hjemme kunne vi godt bruge en med god indretningssans for det er ikke lige der min og husbondens styrke ligger!

    Er spændt på at høre hvad fremtiden bringer for jer :-).

    SvarSlet
  11. Hvor er de FLOTTE Ulla - jeg har aldrig set den slags i messing hvor der er farve belægning på! Jeg har selv en stribe (dog kun i messing) som jeg har pillet af en gammel knagerække...men de er da slet ikke NÆR så smukke som dine:-)
    Jeg vidste slet ikke at I skulle mod DK igen snart...måske...eller hvordan? Det er vist gået min næse forbi. Uanset hvad, så håber jeg for jer at der snart kommer en afklaring - uvished er ikke til at holde ud!
    Knus Malene

    SvarSlet
  12. Ulla min ven - jeg håber I kommer hjem. Jeg vil så gerne se mere til dig! Jeg savner dig tit min ven :) Knus Nanna.

    SvarSlet
  13. Uha hvor er de fine. Hvorfor søren bor jeg ikke i Tyskland? :-)

    SvarSlet
  14. Hold op hvor er de skønne. Det bliver spændende at se hvad 2012 byder for jer. Men dejligt for os at være på sidelinjen.
    Kh V

    SvarSlet
  15. Tak for søde kommentarer og ønsker om en snarlig afklaret fremtid for os.

    Julia, ja nu er vi sådan en fussionspar rent geografisk, og det er altså København der har trumfet, så det er der vi kommer til at slå os ned.
    Jeg elsker Århus men jeg elsker virkelig også København og heldigvis bliver Århus (og min familie og mange venner) jo bare en smuttur væk. Når man er vandt til så store afstande som her i Tyskland, så er 3 timer ingenting ;o)

    Sara Marie, den fine dug er fra Rosenberg Kbh og er købt på deres danske webshop ;o)

    Lotte, vi ved ikke rigtig noget, men går bare i venteposition. Vi regner med at vide mere indenfor de næste par uger. Det er svært. Også fordi vi har børn i skolealderen, så der er jo mange praktiske ting at tage stilling til ved en flytning.

    Tine, den tjans tager jeg hellere end gerne ;o)

    Malene, Bo's kontrakt hernede udløber til sommer, så enten skal kontrakten her forlænges eller også er det snuden hjem mod Danmark. Vi håber på en afklaring snart. Der er jo flere parter der skal blive enige i sådan en situation ;o)

    Sødeste Nanna, jeg savner også dig og vores hyggelige stunder. Håber I kan komme et smut herned i foråret måske. Kunne være så dejligt ;o)
    Knus.

    SvarSlet
  16. Hej,
    Det er et lidt gammelt indlæg - men måske du alligevel ser det :-) Jeg har de samme knager, og tænker på om du ved hvor de er fra? Hvis du stadig har dem, og kunne være interesseret i at sælge, så sig endelig til :-)

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.