onsdag den 11. januar 2012

2011 i billeder


Inspireret af Lisbeth's smukke indlæg om året der er gået har jeg her sammensat 12 collager der i billedform viser vores 2011. 
Det er jo fantastisk at sidde og kigge sine billeder igennem fra det seneste år og genopleve det hele. Nøj, hvor er der sket meget. Det har været et begivenhedsrigt år med rigtig mange fede oplevelser, rejser, karierremæssige opture, udfordringer og glæde. 
Alfred er vokset helt enormt og er gået fra at være lille baby til at være en lille fræk dreng (dog stadig min baby!!) der forstår en masse og er begyndt at ytre sine første små ord.
Bertram har hele året kæmpet med sin rolle som mellembarn og kæmper stadig. Det går frem og så går det lidt tilbage og så går det lidt fremad igen. Det er en proces der tager tid, men vi håber at 2012 bliver et dejligt år for ham, hvor han finder sin plads og mærker roen sænke sig i sit indre. 
Rasmus er blevet skolebarn og trives bedre end nogensinde. Han elsker at lære og at lege og bliver hele tiden klogere både rent fagligt men endnu vigtigere også som følende og sansende menneske. Han er virkelig en god dreng og jeg er spændt på det kommende år, hvor han bliver 2. klasses elev og endnu mere selvstændig end han allerede er. 

For mit vedkommende har det rent proffessionelt været et stille år, hvor jeg har dysset meget ned og koncentreret mig om børnene og de bløde værdier herhjemme. Jeg fortsætter lidt endnu i det lave tempo, men jeg har nyt på tegnebrættet og drømme der skal leves ud, så 2012 ligger vidt åbent på den front. Jeg glæder mig!
Bo har haft et fantastisk år med sin fodbold, hvor det både er gået godt i hans tyske klub og hvor han tilmed har været meget inde over landsholdet. Jeg er stolt af ham. Stolt over at hans gamle ben, hans vilje, dygtighed og mentale styrke har kunnet bære ham så langt. Desværre sluttede året lidt uheldigt for ham, men knæet er i bedring og til trods for nu mere end 3 uger på krykker, så fejler humøret og optimismen ikke noget. 
Det bliver meget spændende hvad 2012 bringer for os. Meget er usikkert og meget kan ske, så vi lever livet lige nu og her og prøver på ikke at tænke for langsigtet. Det er en udfordring!

14 kommentarer:

  1. ELsker collager, de giver så mange muligheder! Hvilket program bruger du??? Jeg mistede det program jeg brugte da jeg fik ny PC, og jeg kan simpelthen ikke huske hvad det hedder.
    Det ser ud til at du/I har haft et dejligt år, men synes da at du gled let hen over at du selv var indlagt... ;O))) Håber du ar fået det bedre.

    SvarSlet
  2. Fantastisk billeder sat i smukke collager - i LOOOOVE it ;O)

    Hilsen Betina

    SvarSlet
  3. What a beautiful pictures!!!I like your blog very much.

    SvarSlet
  4. Skønne, skønne billeder, Ulla! Håber det bedste for dig og din familie i 2012 - er spændt på at høre, hvad du har på tegnebrættet:)

    SvarSlet
  5. Min ældste søn er født næsten samtidig med Bertram, så da der skulle købes tøj til ham, fandt jeg meget hurtigt Lullaby, da du startede op.
    Så jeg har set dine drenge vokse op på dine billeder, først i dine kreationer og så senere på bloggen, og jeg har aldrig rigtig syntes, at de lignede hinanden (udover på det superseje hår Rasmus og Bertram har), men nu pludselig i collagerne her, synes jeg, at de alle 3 ligner hinanden.

    Det var en lang historie, der ikke rigtigt sagde noget, men yndige drenge og dejlige billeder!! :)

    SvarSlet
  6. Super lækre billeder - og dejlig gennemgang af året der gik!
    Glæder mig til fortsat at følge med i dit og din families liv på din dejlige blog :-)
    Kh Stine

    SvarSlet
  7. Skønne billeder som altid - og lidt hyggeligt at kunne nikke genkendende til de fleste af dem;)
    Jeg håber 2012 bliver lige det I ønsker!
    Kh Anne som håber I begge er ved at være mere ovenpå;)

    SvarSlet
  8. Hvor er det en fed måde at gøre det på, det er en super flot opsætning :)

    SvarSlet
  9. Smukke stemningsfulde billeder hvor årets gang tydeligt fornemmes. :)

    SvarSlet
  10. Sikke en fin fortællende collage. Det var egentlig noget man burde gøre hvert år - sådan samle de bedste og mest fortællende billeder og så gøre enten som du eller måske lave en fotobog.

    Godt nytår og I ønskes det bedste i 2012 :-) - håber vi får mulighed for et reunionmøde i år!

    SvarSlet
  11. Sikke flotte billeder, og flotte collager. Det er skægt at se især Alfred gå fra at være lille bitte til at kunne kravle og så gå. Hvor går det bare stærkt med de små :)
    Det må da også have taget lang tid med alle de billeder....

    SvarSlet
  12. Dejligt år (der lige sluttede lidt træls - men i kan ta det i sjove mennesker - med godt humør kommer man langt!!).
    Skønne billeder! Godt med farver, lækre drengebørn og uforglemmelige stunder!
    Jeg har selv siddet og lavet køkkenkalder med collager fra året som er gået. Det er nemlig skønt at ta en tur ned af memory Lane.
    Håber 2012 bliver ligeså fuld af skønne billeder!

    SvarSlet
  13. Dejlige billeder! Elsker at følge med på din blog - du er så inspirerende! Glæder mig til at se hvilke kreationer du kaster dig ud i i 2012;-)

    SvarSlet
  14. Du tager de mest fantastiske billeder!
    Glæder mig til at se hvad 2012 bringer :-)

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.