tirsdag den 13. december 2011

Mine mindre farverige ønsker

I sidste måned viste jeg nogle af mine juleønsker frem her på bloggen. Det var de mere interessante og spraglede ønsker der vandt plads i den første collage, men på opfordring kommer her sidste del af mine juleønsker. Det er de mindre farverige ønsker og af lidt mere praktisk karakter, men de opsummerer meget godt hvor mine interessefelter (udenfor symaskinen) ligger. Løb, madlavning og fotografering. Bum!

1: Kähler Mano middagstallerkner, 2: Icebreaker løbejakke af merinould, 3: Icebreaker løbehandsker af merinould, 4: Römertopf, 5: Nikon AF Nikkor 20 mm f:2,8D objektiv, 6: Pillivuyt tærtefade, 7: Belkin Iphone løbearmbånd, 8: Icebreaker løbe halsedisse i merinould, 9: Polar pulsur med GPS.

11 kommentarer:

  1. Hej Ulla ;0)
    1000 tak for opskrift den anden dag.
    Jeg lavede det til mine fødselsdagsgæster idag og det smagte virkelig godt ;0)

    Julie

    SvarSlet
  2. Selv tak, da. Dejligt at det smagte jer :-)
    Kh Ulla.

    SvarSlet
  3. Lækre ønsker.
    Herhjemme er vi vilde med Icebreaker - det er så blødt uld og flot og velsiddende design. Dejligt at kunne dyrke sport uden at tøjet stinker, og nemt at det bare kan vaskes i maskinen.
    Står også på min ønskeseddel, og da Eventyrsport havde 20% rabat på mærket for nogle uger siden købte vi en del, som bliver julegaven til hinanden, for det var det vi ønskede os allermest.

    SvarSlet
  4. Hej Ulla

    Jeg vil også sige tak for madopskrifterne, sad og blev helt sulten i aftens da jeg læste dem, så svinemørbraden med fyld er lavet her til aften, ØØØJJJJ den smagte godt det var hele familien enige om
    Kh Anja

    SvarSlet
  5. Uh den linse kunne jeg også godt bruge tilsvarende til Canon.

    SvarSlet
  6. Lækre ønsker du har dig der Ulla!
    Må altså lige smide en bemærkning med dit løberi. Er imponeret over at se hvordan du startede med et par kilometer og nu snupper du lige 10. Får du det her berømte kick af det? Og hvornår kom det?Jeg gad virkelig godt at løb kunne fange mig! Det er bare ikke sket. Jeg får det lidt sådan når jeg løber på rulleskøjter, men mest da jeg boede i Århus og brugte dem som transportmidel. Jeg vil helst have et mål og på landet hmmm... der er jo bare natur, hvilket jeg nyder på gåben.

    SvarSlet
  7. Malene, ja de hører nemlig under den fornuftige kategori :-)

    Julie, arhmen Icebreaker er bare det bedste!! Min løbemakker anbefalede det for 2-3 uger siden og så gik jeg straks ud og købte mig en af basisbluserne på 200g og en løbehue. Jeg var solgt på stedet og nu vil jeg bare have mere :-)
    Kan godt forstå i slog til da der var 20%. Det skulle jeg have vidst :-)

    Anja, jamen selv tak. Dejligt at I var vilde med det :-)

    Ævlebævle, ja den har også stået på ønskelisten i over et år, så det er et af mine største ønsker :-)

    Camilla, åh jeg er blevet en rigtig løber, kan jeg godt sige dig! Har jo været det sådan on/off siden jeg var barn, da jeg er ud af en løbefamilie. Men siden jeg fik Rasmus er jeg aldrig sådan kommet helt tilbage i løbeform før nu. Det er SÅ fantastisk! Jeg er helt sikker på at man kan undgå vinterdepression hvis bare man kommer ud i naturen og løbe et par gange om ugen.
    Det er surt de første par uger, hvor benene og lungerne lige skal vænne sig til det ekstra arbejde, men når først det hele kører, så er det rent dope :-)
    Du kan jo sagtens have mål med dit løb og så bliver det rigtigt sjovt.
    Hvis man f.eks. løber med pulsur og tager tid og alt det der, så er det en fed måde at udfordre sig selv på og konkurrere mod sine egne tidligere tider og pulsniveau og sådan. Fedt fedt. Ja, du kan godt høre jeg er bidt, ikk :-)
    Forresten, skulle vi aldrig få drukket den kop kaffe? Jeg er i Århus mellem jul og nytår. Vi kan evt. lige skrives ved.
    Knus U.

    SvarSlet
  8. Som altid nogen flotte ting :) Det er første gang jeg ser icebreaker nævnt på en blog, jeg er selv helt rullet ind i det den her vinter, altså osse til hverdag, det er jo så lækkert!! Vi sælger det i den butik hvor jeg arbejder, desværre ikke den der løbejakke, den er godt nok fed, men sig til hvis jeg ska sende dig noget med lidt medarbejder rabat!!
    Go onsdag.

    SvarSlet
  9. Hej Ulla
    Lækre sager, håber du får dem alle :)
    Håber du vil komme med Update på polstret, er selv ved at kigge efter nyt. Jeg har polar nu, men overvejer Garmin da mange taler godt om deres med GPS, men jeg har endnu ikke bestemt mig....
    Fødte i oktober, så det bliver hårdt når jeg skal i gang i det nye år, nem jeg savner det bliver misundelig når jeg ser folk komme spurtende...
    Vh. Louise

    SvarSlet
  10. Hej igen Ulla

    Jeg er frisk på kaffe mellem jul og nytår. Har pigerne, men kan enten få dem passet et par timer eller også tage dem med? Vil jo også gerne se alle dine mange drenge... (1,2 mange)
    Mht.løb - håber det kommer til mig en dag! Jeg vil også være på dope!

    Kram

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.