tirsdag den 13. december 2011

Gaven til ham

Har du ligesom mig også altid svært ved at finde på noget at give til din mand/kæreste, far, bror, svigerfar, svoger samt andre mænd i familien? Idag har jeg brugt det meste af formiddagen på at google nettet tyndt efter gode gaver til de der mænd, så derfor vil jeg hermed gerne dele lidt gaveidéer med jer. Der er lidt for enhver alder, smag og pengepung, men selvfølgelig er det farvet af hvad jeg synes er nogle lækre, fede, brugbare eller sjove ting :-)

1: Areaware Ursa the bear, 1349 kr. 2: I.D.E.A. Music Ball Iphone højttaler, 349 kr. 3: Acne pung, 400 kr. 4: Liebe "FAR" krus, 130 kr. 5: Steve Jobs biografi, 299 kr., 6: Areaware radio i træ, 1800 kr. 7: Diana F+ analog kamera, 559 kr. 8: Woolrich Vintage work bag, 1600 kr., 9: AIAIAI Høretelefoner, 550 kr. 

1: Areaware Gorillapude, 210 kr. 2: Objects & Use Oragnisk skærebrædt i oliventræ, 849 kr., 3: Molucule 2 duft, 875 kr. 4: I.D.E.A. Guld spillekort, 149 kr., 5: Adidas Gazelle sneakers, 699 kr., 6: Kasettebånd Silikone etui til Iphone, 149 kr., 7: Simon Carter armbåndsur, 1000 kr., 8: American Apparel Long Johns, 249 kr. 9: American Apparel bælte, 270 kr.

PS: Jeg arbejder også på en lignende inspirationscollage til drengebørnene ;o)

20 kommentarer:

  1. Lækre sager, omend jeg ikke aner hvilket ansigt jeg skulle stille op med hvis min kæreste stod i lilla long johns!
    Kassettebåndet til iPhone er ret så cool, det har jeg ikke set før.

    SvarSlet
  2. Fedt, fedt, fedt! Nu er gaven til min mand bestilt... Mange gange tak til dig:)

    SvarSlet
  3. He he, Michelle - dem får jeg helt sikkert heller ikke min mand i, men måske der er noget ude i blogland med en modig mand. Synes sgu de er cool ;-)

    Ej, hvor dejligt Tine! Nu bliver jeg nysgerrig. Hvad har du købt? ;-)

    Kh Ulla.

    SvarSlet
  4. Skønne gaver du har googlet dig frem til! Den der træ radio, den er da bare for lækker (: Får Bo en af tingene??
    Kan vi også få en med alle dine ønsker Ulla?

    SvarSlet
  5. Skønne skønne ting!
    Jeg har selv siddet med dybe rynker i panden, men da manden nævnte monkey light, ja så blev google mig hjælp og gaven var klaret :)

    SvarSlet
  6. Tak for nogle gode bud på gaver til ham :)

    http://silkebonde.blogspot.com/

    SvarSlet
  7. Tak Ulla, dejligt med inspiration. Glæder mig til noget til drengebørnene :-)

    SvarSlet
  8. Ja, jeg har det ligesom dig! Og jeg ender nogen gange ud i en kedelig skjorte/trøje-gave.

    Jeg mangler faktisk en gave mere til husbonden, så jeg er helt hooked på den der Iphone ball. Den skal han (og jeg) ha' :-).

    Tak for et godt og tiltrængt indlæg!

    SvarSlet
  9. Camilla, uh det kan jeg jo næsten ikke afsløre her :-) På den anden side så er jeg ret overbevist om at han ikke læser mine kommentarer, så ja han får noget af det og Acne pungen fik han sidste jul og den er han RIGTIG glad for!
    Dog har jeg udeladt billedet af hans hovedgave, så den flasher jeg først efter jul. Tænkt nu hvis han gættede hvad han fik :-)
    Jeg har da lavet en med nogle af mine ønsker tidligere på måneden. Jeg har også en masse knap så farverige ønsker som løbetøj i merinould, kameraudstyr og den slags. Kan være jeg skal vise hele ønskelisten frem :-)

    Tina, oorrhh hvad!? Det kendte jeg slet ikke! Jeg har lige googlet det og har med det samme fået et nyt ønske til MIN cykel. Wauw, det er sjovt og fedt på samme tid :-)

    Silke, selv tak :-)

    Differentia, den kommer imorgen :-)

    Tine, ja det er også en af mine personlige favoritter fra de to collager ;o)

    Kh Ulla.

    SvarSlet
  10. Yasaki - så er gaven til manden bestilt!

    SvarSlet
  11. Ih, må jeg høre hvad du har købt?
    Og selv tak da :-)

    SvarSlet
  12. SUPER godt indlæg Ulla, lige hvad jeg mangler:-) Jeg har faktisk allerede købt FAR koppen til Kim (fra Sylvester), og overvejer en kortholder i skind, den der pung kunne godt blive et alternativ:-)

    SvarSlet
  13. Ninna, den pung er så lækker! Dejligt blødt skind. Jeg gav den til Bo sidste jul og han er super glad for den og den er kun blevet blødere og mere lækker med tiden :-)

    Kh Ulla.

    SvarSlet
  14. Ultra cool højtaler til iPhonen, den ønsker jeg mig til mig selv! :-)

    SvarSlet
  15. Ja, det gør jeg også ;o)

    SvarSlet
  16. Må lige råbe NEEEEJ til en af gaverne, desværre, - kassettebåndet til iPhonen. Jeg har det og det er bare ikke ret godt. Det er for tykt, virker uhandy og er svær at få op af lommen, fordi det materialet hænger i. Desuden mangler der hul til opladeren, så enten skal man selv lave hul eller også må man tage det af ...
    Rigtig ærgeligt, da den er vildt fed :-/

    SvarSlet
  17. Nå, ja det lyder da lidt upraktisk.

    SvarSlet
  18. Jeg har købt kassettebåndet til hans iPhone - synes det er et super kool etui og han her jo den telefon så kær:) Det passer også godt til et SU budget.

    SvarSlet
  19. Er noget skuffet over der ikke er nogle flotte smykker til mænd, bare lige et enkelt :-)))) Men rigtig lækker blog du har lavet her.

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.