torsdag den 15. december 2011

Gaven til den mindste

Sidste gaveidécollage i denne omgang. Her lidt idéer til fine ting til toddler drengen eller pigen. Ja, det er vist meget uni det jeg har fundet :-)


Fejebakke og kost, 79 kr. // Smølfe badedyr, 199 kr. // Baghera gåflyver, 749 kr. // FUB strik i merinould, 499 kr. // Kaj og Andreas Baby bog, 69 kr. // Janod raket samlesæt, 159 kr. // Mobiltelefon i træ, 199 kr. // Stabeltårn i træ, 239 kr. // Petit Collin tipi, 1199 kr. 

Radio Flyver gåcykel, 699 kr. // Mormor.nu hue, 225 kr. // Stockmar bivoksblokke, 99 kr. // Alba baby retro overalls, 399 kr. // Bamses Pruttebog, 154 kr. // Ostheimer dyr, fra 29 kr. // Regnbue i træ, 186 kr. //  Anne Claire Petit abe, 199 kr. // Bamse & Kylling puslespil, 79 kr.

6 kommentarer:

  1. Her var det mange gode tips!
    Selv har jeg kjøpt gaver til de minste fra Stockmar (bivoksplater)og Ostheimer (Riddere og skogsdyr) i år. God førjulstid!

    SvarSlet
  2. Tak for alle de gode julegave ideer, så dejlig, men der mangler altså også lige en pige 3-4 års collage, for at det er helt gennemført. Det var slet ingen opfordring ;)

    SvarSlet
  3. He he, ja jeg bevæger mig jo lidt mere i drengeuniverset :-)
    Jeg skal nok gruble lidt over gaveridéer til tøserne.
    Kh Ulla.

    SvarSlet
  4. må man spørge ad hvad I selv giver dine tre drenge af det, du nævner?

    SvarSlet
  5. Ja, det må du da ;o) Nogle af tingene fra alle collagerne har vi allerede og er rigtig glade for. Bl.a. ridderborgen, træmobilen, bivoksfarverne og det fine billedatlas.

    I år har vi købt piratskibet samt piratfigurer fra Ostheimer. Det bliver en fællesgave til alle tre drenge, som vi håber de kan få meget glæde af :-)

    Kh Ulla.

    SvarSlet
  6. Jeg har lige købt julegaver til Ønske (15mdr) fra Olde - og hun får både dillen og de fine voksfarver.

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.