søndag den 11. december 2011

3. advents giveaway

Præmien i min 3. advents giveaway er endnu et stykke håndlavet tysk julepynt. Denne gang i form af en lille kælkende engel udført i træ. Derudover følger der med englen et lille kagehus med schoko lebkuchen. En tysk juleklassiker i børneform.


Det eneste du skal gøre for at deltage i lodtrækningen er at skrive en kommentar til indlægget her. Hvis ikke du har en blog må du meget gerne lige skrive din mailadresse sammen med kommentaren. 

Sidste frist for kommentarer er på lørdag d. 17. december kl. 24 nul dut.  



85 kommentarer:

  1. Så håber jeg heldet følger nr. 1 i rækken..

    Endnu en rigtig fin give away :)

    SvarSlet
  2. Jamen jeg er da helt sikkert med :)
    Smil fra Mia

    SvarSlet
  3. Den er rigtig fin - minder mig om nogle min farmor havde ;-)

    SvarSlet
  4. Elsker den slags julepynt, så er helt sikkert med :)

    /Kristina
    knollkristina@gmail.com

    SvarSlet
  5. Den er sød, den kælkende engel. Jeg håber jeg er heldig :-)

    SvarSlet
  6. Jeg vil gerne være med:-)
    Kh. Mette

    SvarSlet
  7. Hvor hyggeligt. :) Jeg er med.

    Line

    SvarSlet
  8. Sød lille sag! Jeg vil gerne være med i fornøjelsen.

    SvarSlet
  9. Jeg deltager også gerne. Johannafos@hotmail.com

    SvarSlet
  10. Uh jeg krydser mine fingre ;0) Kh Dorthe

    SvarSlet
  11. Vil gerne være med :)

    - malene_ruskjaer@hotmail.com

    SvarSlet
  12. Jamen altså- den ville da lige passe perfekt ind i vores snelandskab:-)

    SvarSlet
  13. virkelig sød!
    vil meger gerne deltage
    x

    SvarSlet
  14. Jeg vil meget gerne være med, det er et rigtig sødt stykke julepynt!

    Kh Julie

    SvarSlet
  15. Jeg deltager gerne i din herlige give-away :)
    Måske jeg kunne være heldig. :)
    Kristina
    Kris-au@hotmail.com

    SvarSlet
  16. Hvor er den fin! Den vil jeg gerne vinde :).

    SvarSlet
  17. Ej, jeg er helt klart med igen. Det er jo det hyggeligste julepynt!

    SvarSlet
  18. Sikke en fin give away.
    Jeg vil meget gerne deltage(:

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  19. Søs lille engel :-)
    neslein78@gmail.com

    SvarSlet
  20. Den minder mig om de små træfigurer blandt min mormor's arvede julepynt. Jeg har selv kun to stykker, mens min mor har en lille flok. Jeg elsker dem, og ville elske at tilføje denne til min samling.

    SvarSlet
  21. great giveaway!
    I like to take shot at it ;-)

    SvarSlet
  22. Hvor er den rigtig fin, den ville pynte fint på vores juletræ.

    SvarSlet
  23. jeg deltager.
    Kh Tina/www.frkschmetterling.blogspot.com

    SvarSlet
  24. Så fin jeg vil gerne være med

    SvarSlet
  25. jeg vil veldig gjerne vinne! :) fortsatt fin førjulstid :)

    SvarSlet
  26. Hvor er det en sød engel. Den vil helt sikkert pynte hos os :-).

    SvarSlet
  27. Håber jeg er heldig denne gang.
    Kh. Dianna

    SvarSlet
  28. Jeg vil gerne vaere med - Fin advents give away :-)

    Mvh Kathrine

    SvarSlet
  29. Jeg vil virkelig også gerne være med! :)

    SvarSlet
  30. Denne vil jeg veldig gjerne vinne. Min mor samler på morsomme engler, så denne hadde vært en flott gave til henne.

    Fortsatt god advent!

    Mvh rockefår-Elisabeth

    SvarSlet
  31. Et lod til mig..
    Tak for en dejlig blog!!
    Vh Margit margit(SnabelA)hotmail.com

    SvarSlet
  32. Den er virkelig fin - og ville pynte på vores juletræ, så jeg er også med.

    signe@syddjurs.net

    SvarSlet
  33. Så fin engel - elsker når træet er pyntet med en masse forskelligt - og især når de har en historie... Og en historie - ja det vil denne engel jo have hvis den lander hos mig:)

    SvarSlet
  34. Hej
    Jeg vil også meget gerne være med.
    cecilie-worm@hotmail.com
    KH Cille

    SvarSlet
  35. Hej Ulla
    Jeg vil gerne være med og vinde et stk. lækkert tysk julepynt:-)
    kh Tine

    SvarSlet
  36. Nej, hvor er den sød, den vil pynte fint hjemme hos os:)

    SvarSlet
  37. Jeg kaster da gerne min hat ind i ringen igen... Måske Julle kan få godt selskab hjemmefra:)

    SvarSlet
  38. Nurh! Den er fin, den må gerne hænge på vores træ!

    SvarSlet
  39. Vil helt sikkert være med :-) Jeg elsker og samler på det julepynt og den lille engel har jeg ikke Uha :-)

    SvarSlet
  40. Jeg vil meget gerne deltage - den vil pynte rigtig fint hjemme hos os :o)

    SvarSlet
  41. Den vil jeg gerne vinde! :-)

    Kh. Tania
    taniaoster@hotmail.com

    SvarSlet
  42. Årh den vil jeg da gerne vinde, den vil gøre sig i mit juleudsmykkede hjem ....

    http://framettesunivers.blogspot.com/

    SvarSlet
  43. Jeg tager chancen og trækker et lod!
    nettebitsch@gmail.com

    SvarSlet
  44. Ej, den er rigtig fin. Krydser fingre for, at jeg er den heldige :)

    Glædelig jul fra Helle
    sputnik@sol.dk

    SvarSlet
  45. Prøver om denne uge er lykkens uge:-)

    SvarSlet
  46. åh ægte jul.. :-)

    koldingkristensen@gmail.com

    SvarSlet
  47. Åh, de englene er så skjønne! Jeg har en fra før, men her i Norge er de nesten umulige å få tak i. Det er kun en butikk i Norge som selger de, og det er langt unna der jeg bor...
    Jeg krysser fingre OG tær for at min lille engel skal få litt selskap :-)
    Laila
    lai-ola@online.no

    SvarSlet
  48. Jeg håber jeg trækker det heldige lod... :o)

    Kh. Maria - forzamaria@hotmail.com

    SvarSlet
  49. Jeg vil også være med ;-)
    God jul til jer alle !

    SvarSlet
  50. Hvor fint - deltager gerne :-). Kh. Mette

    SvarSlet
  51. En virkelig fin lille engel! (:

    SvarSlet
  52. cool:) gerne zur Teilnahme an der Verlosung:)

    SvarSlet
  53. Rigtig fin.
    Mvh Kirsten
    keolesen@privat.dk

    SvarSlet
  54. Prøver lykken igen - jeg er med!

    SvarSlet
  55. Den vil jeg gerne vinde. Super inspirerende blog du har. Følger med da jeg selv har 2 drenge. Rikkeraasted@hotmail.com

    SvarSlet
  56. Sød lille tysk sag:) Håber heldet er med mig.... Glædelig jul:) KH KM
    kmskagen@hotmail.com

    SvarSlet
  57. Jeg er helt klart med :)

    Glædelig jul!

    //Bobber

    SvarSlet
  58. Jeg er med på den kjønne give away :)

    SvarSlet
  59. Jeg håber på lykke og held både i kærlighed og i give aways. Tak for et kig ind i din hverdag hvor du er en stor inspiration,

    SvarSlet
  60. Krydser finger og håber heldet er med mig ;-)
    maleneskou@hotmail.com

    SvarSlet
  61. Hvor er det fint, jeg kan vist lige præcist nå at være med :)

    SvarSlet
  62. Fin gave. Jeg er med :) lisa_aagaard@hotmail.com

    SvarSlet
  63. Det er ægte julehygge:-)
    Jeg krydser fingre!
    Hilsen Mette (mette_green@live.dk)

    SvarSlet
  64. Åh vi havde også sådan nogle fine små jule træfigurer da jeg var lille. Jeg ville elske at vinde den lille fine engel.
    Rikke41@hotmail.com

    SvarSlet
  65. Hvor fin en giveaway :)
    Jeg er også med ;p

    -Simone

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.