lørdag den 24. december 2011

24. december

Så nåede vi sgu det hele. Flyturen til Danmark, de sidste juleindkøb, lynanskaffelse af et juletræ, indpakning og alt det andet. Må dog indrømme at jeg i den grad trænger til ferie ;o)
Vi skulle have holdt juleaften hos Bo's søster og svorger men de bor på 4. sal uden elevator og det er jo ikke sådan ligetil med krykker og benskinne. Derfor har vi rykket det herud i det hyggelige hus i Valby, som vi har lånt af vores søde venner, der er i Århus i julen.
Det har selvfølgelig givet lidt praktiske udfordringer, men med fælles hjælp i Bo's familie ser det ud til at der nu er styr på det hele. Snart kommer Bo's far og sætter gåsen i ovnen, et andet sted i byen laves der flæskesteg, rødkål og ris a'la mande og jeg har fået den ærefulde titel som kartoffelwoman. Jow jow, det skal nok blive jul i år ;o)

Jeg vil gerne sige tusind tusind tak for alle jeres søde beskeder og god bedring hilsner til mit forrige indlæg! Hvor er I bare søde! Det går efter omstændighederne godt med Bo's knæ. Operation undgår han i første omgang. Det er det bageste korsbånd og det kan sommetider vokse sammen af sig selv, så det håber vi meget på sker. Han har fået en 50/50 af lægen, så vi krydser fingre.

Her min 23. dec. i billeder samt et enkelt fra imorges, hvor Alfred er juleklar.




Rigtig dejlig juleaften til jer alle!

- Posted using BlogPress from my iPhone

10 kommentarer:

  1. Æj, billederne er af dårlig kvalitet. Det rettes lige når tiden er til det :-)

    SvarSlet
  2. da jeg så dine billeder overvejet at jeg skulle ha briller ;)

    men en god jul til dig og din familie :)

    SvarSlet
  3. Så er billederne gjort lidt bedre, men de kan stadig ikke hamle op med min vanlige kvalitet. Jeg har glemt mit kabel til mit Nikon, så jeg kan kun fotografere med min Iphone, og det er altså ikke ligeså tilfredsstillende.

    God jul til dig også :-)

    SvarSlet
  4. Jeg synes nu dine billeder er fine, det er jo indholdet jeg kigger på _ fed fed indpakning!!!! Jeg skal have bestilt mig en DYMO når der lige kommer penge på kontoen, har du mon et link til det farvede tape????
    Jeg vil da lige ønske dig og dine en fantastisk jul og sige tak for god blog inspiration.
    KH Charlotte

    SvarSlet
  5. I ønskes en rigtig glædelig jul - sejt I med fælles hjælp alligevel kommer i mål. God bedring til Bo herfra også :-)

    Knus Mette

    SvarSlet
  6. Glædelig jul til dig og dine, kære Ulla. I ønskes det bedste!

    SvarSlet
  7. Glædelig jul Ulla:-) Og nøj hvor en lækker lille juleskinke på det sidste billede:-)
    Kh Ninna

    SvarSlet
  8. Fine julebilleder (Selvom du ikke er tilfreds med kvaliteten ;)) Jeg er rigtig glad for at følge din blog og tjekke alle dine fine fund ud... Jeg vil også lige høre hvor du har fundet de fine farver til DYMO, jeg har ledt og ledt!

    God bagjul

    Ditte

    SvarSlet
  9. Skøn indpakning!!! Hvor har du mon købt det farvede dymotape?

    VH Laura

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.