søndag den 4. december 2011

2. advents giveaway

Præmien i min 2. advents giveaway er en sjov håndlavet tysk træjulemand. Lige til at hænge på træet eller i vinduet. Sammen med julemanden følger også en lille tysk julesnack, som jeg desværre ikke har nået at købe endnu, men den flyver altså sammen med Julle afsted til vinderen, som jeg trækker 3. søndag i advent. 

Det eneste du skal gøre for at deltage i lodtrækningen er at skrive en kommentar til indlægget her. Hvis ikke du har en blog må du meget gerne lige skrive din mailadresse sammen med kommentaren. 


Sidste frist for kommentarer er på lørdag d. 10. december kl. 24 nul dut.  


62 kommentarer:

  1. Den er da ret så fin - jeg vil gerne deltage :)

    SvarSlet
  2. Han kan sikkert en masse julehistorier. Han må gerne bo hos mig.

    SvarSlet
  3. Søde lille nissemand - kom du hjem til os på højen :)

    SvarSlet
  4. Sød lille nissemand. Julle og Julie - han må da være min ;)

    Kh Julie

    SvarSlet
  5. Sikke en fin Julle, mega fin! Jeg deltager gerne. God søndag

    SvarSlet
  6. Den vil jeg gerne vinde:-)

    Maj-Britt
    mm@theashaab.dk

    SvarSlet
  7. Hvor er den fin, lige noget for en tysklærer

    SvarSlet
  8. Den er da så sød...........

    SvarSlet
  9. Den er rigtig fin, håber ejg er den heldige :)

    SvarSlet
  10. Sjov tysk nisse som gerne må bo hos os. Mail: rikkeraasted@hotmail.com

    SvarSlet
  11. Han er vel nok sød ham Julle - ham kunne vi godt finde plads til her hjemme :-)

    SvarSlet
  12. Hvor er Julle sød og fin! Jeg er med i kampen:-)

    SvarSlet
  13. Julle ser da så sød ud, ham ville jeg gerne have herhjem :)

    /Kristina
    knollkristina@gmail.com

    SvarSlet
  14. Meget fin! Han må gerne komme op til mig:-)

    SvarSlet
  15. Den er fin - kom hjem til mig nissemand:)

    SvarSlet
  16. Den ville jeg blive rigtig glad for at vinde:-) Den vil bestemt få et godt hjem hos mig!

    SvarSlet
  17. Nårh, hvor er den sød:) Han må gerne bo hos mig!

    SvarSlet
  18. Næææh, den er fin! Jeg mangler nisser, så den vil jeg meget gerne vinde!! :-)

    SvarSlet
  19. Han må meget gerne hænge på mit juletræ...
    Mange hilsner fra Charlotte
    folmer@posgaard.com

    SvarSlet
  20. Jeg er da med :-).
    didde_louise@hotmail.com

    SvarSlet
  21. Så søt nisse - jeg vil gjerne være med :-)

    SvarSlet
  22. Hej

    Hvor er den fine.
    Jeg vil gerne deltage

    SvarSlet
  23. Hvor er han fin :-)

    Hilsen Mette

    metpet1980@hotmail.com

    SvarSlet
  24. Kom jul, kom sne kom gaver, jeg vil gerne deltage :-)
    tine-michael@pc.dk

    SvarSlet
  25. Kære Ulla.
    Glædelig 2. søndag i advendt. Den lille kære nisse ville være en perfekt makker til en nisse jeg har i samme stil. Min kan dog bære på et lille lys.
    Dorte

    SvarSlet
  26. Hvor er den fin, den vil jeg super gerne vinde;-)

    SvarSlet
  27. Hov min mail er: maleneskou@hotmail.com

    SvarSlet
  28. Denne søde lille tyske nisse, må meget gerne flytte ind hos mig.

    SvarSlet
  29. Jeg vil gerne være med:-)
    Kh. Mette

    SvarSlet
  30. ægte jul..

    koldingkristensen@gmail.com

    SvarSlet
  31. Hvor fin han er den kære Julle, han kan godt til Lyngby tulle ;-)

    SvarSlet
  32. Sjov tysker - er sikker på, at han vil blive velintegreret i mit hjem:)

    SvarSlet
  33. Skøn nisse, der meget gerne må bo hos mig :)
    V.h. Hanne, Randers
    hkmeldgaard@youmail.dk

    SvarSlet
  34. Så kær ! Jeg er med! Ville da være en fin fødselsdagsgave fra dig til mig ;-)

    Smil fra Mia

    SvarSlet
  35. Den er da så skøn, han må vældig gerne flytte hjem til os og fejre jul :-)

    SvarSlet
  36. Han er da en skøn lille julemand og må da mægtig gerne flytte ind hos os!

    SvarSlet
  37. Helt igennem fantastisk sød lille fyr. Han må gerne bo her hos os.

    SvarSlet
  38. Åhh så kær.. Jeg er med!

    SvarSlet
  39. Næhh, en sød julemand. Den vil helt sikkert pynte hjemme hos os :-).

    SvarSlet
  40. Ham gad jeg da godt dele bolig med...han får min puls lidt i vejret...

    SvarSlet
  41. Jeg må være med, han er simpelthen for sød, ham den lille nissefyr :)
    Lækre billeder fra jeres aftensmad, hvem der bare boede med sådan en GOD madmor :)

    Kristina
    Kris-au@hotmail.com

    SvarSlet
  42. kær lille julemand, han må gerne bo hos mig :)

    SvarSlet
  43. Super sød lille mand. Ham vil jeg gerne vinde

    SvarSlet
  44. Den er jeg også med på. Jeg havde "rigtig" juletræ for første gang sidste år, så der er ikke meget særligt julepynt, der fortæller en historie endnu, det tager nogle år at skrabe sammen. Vi har selv boet i udlandet (malta) mange år, derfor er vi langt bagud med juletræspynt, for det blev det ligesom ikke til dernede i varmen :)
    Glædelig jul Ulla.

    SvarSlet
  45. Den må godt bo hos mig!
    :)am
    (amnannemeretenielsen@gmail.com)

    SvarSlet
  46. Deltager med tak og juleglæde.

    SvarSlet
  47. Han er da sød og vil passe rigtig fint på mit træ!

    SvarSlet
  48. Jeg prøver da lige lykken igen :)

    SvarSlet
  49. han må meget gerne holde jul her :) så bliver han min anden nisse hvis jeg skulle være den heldige.

    SvarSlet
  50. kan lige nå det! Fandt din side da jeg ledte efter min favorit kage - moonkuchen (man er vel halvtysker!). og så så jeg den lille fine julemand - elsker allerede din blog efter få min. :-)

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.