søndag den 6. november 2011

Weekend med venner, god mad, bobler og lopper


Der er lidt stille på bloggen i øjeblikket, men livet bagved er i fuld gang.
Vores weekend har været en af de gode. Min bedste veninde har været på besøg fra Danmark sammen med sin kæreste og deres lille dreng på præcis Alfreds alder. Det har været så hyggeligt og vi har virkelig fået kræset med masser godt (både vådt og tørt) til ganen. Bobler har vi bestemt ikke manglet så kroppen er lidt træt idag, men hvad gør det når sindet og sjælen er fyldt til randen med loooove :o)

Jeg gik virkelig all in på det kulinariske og overgik selv mine egne forventninger. Fredag stod menuen på hjemmelavet sushi og igår fik jeg kreeret en 15 retters finger food menu. Jeg er mæt for en uge men helt ærligt og i al beskedenhed - det var voldsomt lækker mad!
Lavede blandt andet ovenfor viste citrontærte. Bedste kage til dato fra mit køkken. Opskriften er Brødrene Prices og ja, den indeholder RIGELIGT smør :-)
Blogger lidt mere om den og alt det andet mad imorgen, hvor jeg også viser søndagens loppefangst frem. Den er top nice, kan jeg godt love!

Over and out og godnat til blogland                
(Nu vil jeg dele det sidste stykke citrontærte med manden min og hygge med lidt TV TV TV)                      

3 kommentarer:

  1. Den Citrontærte har optrådt tit og ofte i mine drømme lige siden de lavede den i programmet! og den smager præcis lige så godt som den ser ud.

    SvarSlet
  2. Ja, det gør den virkelig. Den er helt fantastisk lækker. Det bliver min hof dessert fra nu af :-)

    SvarSlet
  3. Uhhmm den citronkage der! Mums!
    Har ofte tænkt på at lave den, og nu skal det vist være. Mmm, den ser lækker ud. :-)

    Glæder mig til flere madbilleder...

    KH Tine

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.