onsdag den 30. november 2011

Tysk jule giveaway!

Idag har jeg været på julemarked inde i Mainz. Helt alene og med god tid til at snuse det hele til mig. Det er altså bare hyggeligt med alle de små træboder og duften af grillpølser og glühwein. Der findes så mange underfundige (et ord der bruges alt for lidt i øvrigt!), sjove og kitchede julesager hernede. Det gav mig en idé til lidt jule giveaways her på bloggen. Jeg fik lidt sjove sager med hjem og har besluttet at lave fire advents giveaways hvor præmierne er guf fra Mainz' julemarked. Noget typisk tysk og julet og nok især interessant for julepyntssamlere :-)

Jeg er lidt for sent ude med denne første giveaway, så den får kun 4 dage at løbe på, da jeg vil trække vinderen på søndag, hvor også 2. advents giveaway præsenteres.
Præmien i denne giveaway er et lille fint træudskåret stykke julepynt samt en lille pose med perfekt afmålt mængde krydderier til en omgang glögg essens.

Det eneste du skal gøre for at deltage i lodtrækningen er at skrive en kommentar til indlægget her. Hvis ikke du har en blog må du meget gerne lige skrive din mailadresse sammen med kommentaren.

Sidste frist for kommentarer er på lørdag d. 3. december kl. 24 nul dut.  

83 kommentarer:

  1. Så søt julepynt :) Denne vil jeg veldig gjerne skal finne veien hit til meg ;)
    Og gløgg er jo noe som hører denne tiden til :)


    Klem fra Janne

    SvarSlet
  2. Ihh så fin en give away.. Og glögg hører sig jo julen til..

    Glædelig 1. december i morgen!

    SvarSlet
  3. Det træpynt er SÅ fint..jeg vil også gerne være med.
    KH Mia

    SvarSlet
  4. Næ hvor er det et yndigt lille stykke julepynt. Jeg deltager kun meget sjældent i give-a-ways men dette vil jeg rigtigt gerne vinde.

    SvarSlet
  5. Julemanden er sød - jeg er med :)

    SvarSlet
  6. Skønt stykke julepynt jeg er helt sikker med.

    SvarSlet
  7. Ih, hvor hyggeligt! Jeg er med... Skal gerne give julemanden et godt sted at bo:-)

    SvarSlet
  8. det kunne da komme til at se sødt ud på husets og familiens første juletræ.

    SvarSlet
  9. Jeg vil med glæde pynte juletræet med den fine julemand og er sikker på at gløgg-essensen er helt perfekt:-)

    SvarSlet
  10. skønne fotos fra julemarked i Mainz...

    og jeg vil da enormt gerne deltage i din give away!

    Malle

    SvarSlet
  11. Jeg kunne da godt tænke mig at blive forkælet med et glögg DIY kit og et fint lille stykke julepynt!!
    KH Charlotte

    SvarSlet
  12. Rigtig fint julepynt, troede først det var i pap - men det er bare endnu bedre i træ! Jeg krydser fingre ;)

    SvarSlet
  13. Jeg ville elske at kunne hænge den meget fine julemand op i mit køkkenvindue! Jeg ville nyde at stå og kigge på ham hver aften når aftensmaden laves.
    Håber han finder vejen hjem til mig :)

    SvarSlet
  14. Hej sikke et julemarkede, det ser bare så spænde ud... ha en dejlig aften

    SvarSlet
  15. Jeg vil gerne være med på lidt lækker tysk jul :)

    Kh Julie

    SvarSlet
  16. Nøj en fin julemand... :o)
    Sad lige og nød dine billeder fra julemarkedet...og blev helt nostalgisk...har været på sådan et par markeder for maaange år siden... :o)

    SvarSlet
  17. Tysk jul er velkommen..:)
    Jeg håber på lidt held...

    SvarSlet
  18. Nydelig pynt! Den vil jeg gjerne vinne:)

    SvarSlet
  19. Der vil jeg gerne være med:-)

    KH
    Anna

    SvarSlet
  20. Jeg smider da lige en kommentar :o)
    Hvor ser julemarkedet bare hyggeligt ud. Gid vi dog havde det hjemme i Danmark...

    Marlene
    marlene_overbye@hotmail.com

    SvarSlet
  21. Ih den ville jeg gerne vinde:-)
    Kh Ninna

    SvarSlet
  22. Sikke en sød tanke Ulla:-) Jeg vil gerne vinde sådan et par lækkerier:-)
    Kh. Malene

    SvarSlet
  23. Her vil jeg da vældig gerne være med

    SvarSlet
  24. Sikke et fint lille stykke julpynt-og så i træ:-) Jeg er med!

    SvarSlet
  25. Jeg vil gerne være med i den lille leg:-)

    Maj-Britt
    mm@theashaab.dk

    SvarSlet
  26. Ej, en super skøn julemand! Den vil jeg dælme gerne have hængende :-)

    Hilsen Mette
    metpet1980@hotmail.com

    SvarSlet
  27. Jeg vil rigtig gerne være med :)

    SvarSlet
  28. Wuaw - jeg er helt sikkert med! :)

    SvarSlet
  29. Jeg er da med ! Glædelig 1. og 2. december.

    Smil fra Mia

    SvarSlet
  30. Rigtig dejlig ide du har fået dig ;0)
    Jeg deltager gerne!

    SvarSlet
  31. Jeg er med.... Sikke fin gave :-)
    Det er lige mig at kunne lave gløggen selv - det er utroligt så meget sukker der er i færdig gløgg... ;-)

    Knud fra Pia
    http://piasoegaard.blogspot.com/
    http://shopsoegaard.blogspot.com/

    SvarSlet
  32. Fin lille Give Away... Og god idé med advents-give aways:-)
    Jeg håber, heldet er med mig...

    SvarSlet
  33. Det kunne være start skuddet til at få julestemningen ihus. Håber håber håber det blir mig

    SvarSlet
  34. Tænkte netop jeg skulle spørge dig om gløgg essesen. Så jeg er meget gerne med:)

    SvarSlet
  35. Så fint:) Jeg vil gerne være med

    SvarSlet
  36. Hyggelig give away, jeg er med :)

    SvarSlet
  37. Den er jeg med på:-))
    mildemoster@gmail.com

    Tina

    SvarSlet
  38. Den vil jeg gerne være med på:-)
    Kh. Mette

    SvarSlet
  39. Jeg er klart med - og den der pose med netop afmålte glögg kryderier er lige noget for mig - har nemlig drønet rundt i mange butikker i Risskov og omegn for at finde det der allehånde, så jeg kunne kaste mig ud i din udgave af glögg. Har heldigvis fundet det, og har netop her til aften sat første portion i køleskabet.

    vh Sofie

    SvarSlet
  40. kan allerede mærke duften....

    SvarSlet
  41. Så fin julemanden er...:-).
    Har netop været i Lübeck i mandags til julemarked, det var lige så hyggeligt som dine billeder illustrerer.
    Og fik både bratwurst og glühwein, uhm...:-).
    Så vil rigtig gerne deltage i din advents give away.
    Jeg så også "sildeburgerne" dem må de gerne have for mig...

    God 1.december..

    Hilsen Trine

    SvarSlet
  42. Ej hvor er det bare en fin gave.
    Den vil jeg virkelig gerne vinde.

    charlottelemming@gmail.com

    SvarSlet
  43. So lovely ;)

    vcasais@portugalmail.pt
    http://primeirolimao.blogspot.com/

    SvarSlet
  44. Dejlig gave, jeg vil også gerne deltage
    Ha`en god dag
    Kh Anja

    Ps: du skal være velkommen til at deltage i min giwe away også...

    SvarSlet
  45. Det er da noget alle ikke har hængende - jeg er med!

    SvarSlet
  46. Ho ho sikke en fin julemand og med duften af gløgg er der da dømt jul.

    I ønskes alle 5 en glædelig jul og tak for en altid skøn blog jeg har fulgt et par år..For det er i hvert fald over 2 år siden jeg købte flagranke, som hænger på den mindstes værelse, et stykke stof og nøglering i mit nøglebundt..

    koldingkristensen@gmail.com

    SvarSlet
  47. Hej
    Jeg vil meget gerne være med.
    Mail:cecilie-worm@hotmail.com
    KH Cille

    SvarSlet
  48. Skøn give away Ulla. Den kan da kun være med til at sætte godt gang i julestemningen. Jeg er helt sikkert på...
    Maleneskou@hotmail.com

    SvarSlet
  49. Virkelig fin julepynt! Og gløgg er jo altid godt;)
    Jeg vil meget gerne være med i denne give away.
    Jeg har ikke noget blog, så min e-mail er:
    fablefant@yahoo.dk

    SvarSlet
  50. Sikke julehyggeligt! Jeg vil med glæde deltage og håbe på at kome i lidt julestemning!

    Kram herfra

    SvarSlet
  51. Jeg vil gjerne være med. Har så lyst til å lage gløggen din, så jeg henger på.
    Du har en utrolig spennende og kreativ blogg;)
    Hilsen Hege

    SvarSlet
  52. Hyggelig give-away :-)
    Kh. Tania
    (taniaoster@hotmail.com)

    SvarSlet
  53. Hvor fint. Jeg vil gerne deltage.

    SvarSlet
  54. Den snupper jeg da ;-) Mine drenge Carl og Alfred vil elske den....

    Hilsen Anne Katrine

    akottosen@gmail.com

    SvarSlet
  55. Jeg kan vist lige nå at være med på falderebbet! Glædelig 2. advent til jer når søndag kommer.
    Kh Karen

    SvarSlet
  56. Jeg vil også gerne deltage :-)
    Mvh Rikke
    rrmontanus [@] hotmail [dot] com

    SvarSlet
  57. Sikke en fin give away.. Jeg er med..

    Kh. MorStine...

    SvarSlet
  58. Åh den er simpelthen så fin den julemad!

    SvarSlet
  59. Ih jeg vil også rigtig gerne være med:)

    SvarSlet
  60. Jeg er bestemt også med - lækker give away :)

    SvarSlet
  61. Hvor er det en fin give away. Den må jeg bare deltage i.

    SvarSlet
  62. Lige ved ikke at kunne nå det ;-) JEG ER MED! ;-)

    SvarSlet
  63. Åh jaaaaaaa, jeg kan liiiige nå det! Hurra en fin give away. Jeg krydser krop til i morgen :o)
    Kh Charlotte.

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.