mandag den 7. november 2011

Søndags trödel

Igår var jeg på loppemarked og fik nogle virkelige skønne ting med hjem.

Über cool 70'er dukkevogn i retrofarven over dem alle. 

Fine lamper.

Gammelt farverigt julepynt i træ.

Plastik havestole i børnestørrelse.

Orange 70'er dukkehus i helt samme stil som det jeg har fra min barndom og som min mor selv har bygget i træsløjd på aftenskole. En eller anden må have bygget det her hus efter samme vejledning. Det trænger til en kærlig hånd, men det er jo blot en fornøjelse at give sig i kast med.

Retro drømmeseng.

Fint gammelt legekøkken i pastelfarver.

 Meget gammel metalglobus og rød emaljekande.

 Mintgrønt keramikfad der desværre har et lille skår.

En kasse med smølfer.

38 kommentarer:

  1. Sikke mange fine sager du har fundet denne gang og i superflot stand:-)

    SvarSlet
  2. Hold da op en masse super lærke ting du har fået med dig der...

    SvarSlet
  3. Nøj en masse gode sager. Jeg er især begejstret for det fine dukkehus - det er da et hit.

    Det er nu også en lækker detalje, at dukkevognen er udstyret med vinduer, så dukken kan følge med i hvad der sker ;o)

    SvarSlet
  4. Sikke en masse fine ting! Bliver helt misundelig :) MVH Kristina

    SvarSlet
  5. eeeej alle de fine smølfer.. bare det var mig:-)

    Hav en skøn dag..
    KH Berit

    SvarSlet
  6. Nøj en masse lækre sager. Jeg er helt vild med det dukkehus, for helt lyst til selv at være barn igen. Og den kasse smølfer nøj hvor heldig.. :) Rigtig dejlig dag.

    SvarSlet
  7. Åh, det træ julepynt gad jeg godt at være finderen af. Det er total nostalgi. Sådan noget har mine forældre på deres træ hvert år og har altid haft det.
    Rigtig gode fund.

    SvarSlet
  8. Sikke nogle fantastisk fine ting i er kommet hjem med.. Her helt vildt med det fine dukkehus..

    SvarSlet
  9. Arj og så lige ham astronaut smølfen jeg SÅ gerne vil eje, heldige dig.
    Kh Mia

    SvarSlet
  10. Jeg er ved at dø over den fine dukkevogn. Den er bare flot....
    Hvis du nogensinde kommer til Danmark sku du tage at besøde Retrogaragen i Brædstrup. Han har rigtig mange fine ting. Han har ingen web shop, men jeg fra nyhedsbrev fra ham. Han er mega retro

    SvarSlet
  11. Ejjj alle de smølfer - hvor er du heldig.

    Og hold da fast en dukkevogn og dukkehus. Wow.

    SvarSlet
  12. Det må ha vært et fantastisk loppemarked.
    Så mye fint.
    Sukk :) Drømmefunn.
    Skulle gjerne hatt den kassen med smurfer :)

    SvarSlet
  13. Skønne fund! Især er jeg vild med dukkehuset, legekøkkenet og naturligvis barnevognen :)

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
  14. Vilka fynd! Underbar dockvagn liksom dockhuset och köksskåpet!!!

    SvarSlet
  15. En masse super cool ting :)


    Hilsen

    Carl
    http://www.mobilreparationer.dk/

    SvarSlet
  16. Sikken masse lækre ting, hvem der bare havde været på det loppemarked :O)

    SvarSlet
  17. Hvor er du god til at finde de rigtige ting! Gad godt det loppemarked, er det rimelige priser?

    SvarSlet
  18. Hvor ville jeg bare gerne på loppemarked med dig!

    Kh Julie

    SvarSlet
  19. jeg er altsånød tilat rejse en tur til tyskland for at finde nogle lopper, du finder altid de vildeste ting.

    min datter er helt forelsket i din dukkevogn selvom hun selv fik en lækker loppevogn igår :)

    SvarSlet
  20. Det var da nogle særdeles lækre loppesager!!!

    SvarSlet
  21. VIRKELIG skønne sager og den gule lampe er jeg da fuldstændig tosset med! Passer den ikke perfekt i dit køkken??

    SvarSlet
  22. Holy S*** der er skatte på de loppemarkeder du tager til!

    Vilde fund!

    SvarSlet
  23. Det er jo helt sindssygt! Er det, fordi det er helt andre ting, tyskerne går efter, eller? Man kunne da aldrig være så heldig her i Danmark. Måske en af tingene, men da slet ikke dem alle sammen på en gang.

    SvarSlet
  24. OMG hvor er det nogle fine ting. Jeg ville da virkelig gerne eje den dukkevogn ... Tror jeg må på loppemarked i Mainz...

    SvarSlet
  25. Aiii... Jeg havde også astronautsmølfen, da jeg var lille... Måske man skulle tage en tur på loppemarked i Tyskland... Det er helt vildt alt det lækre lækre lækre, du finder!!!

    Ih, wow altså!

    SvarSlet
  26. Verkligen super fina fynd du har hittat ;)

    Mvh Marina

    SvarSlet
  27. sikke dog nogle fantastiske sager - du er da bare for heldig:-)

    har lige sendt dig en mail mht betaling af huen - mangler en fakrura fra paypal fra dig?
    ..og så har jeg lige kastet en lille forespørgsel efter dig i håbet om at du vil hjælpe en strandet hval som mig i nød..

    kram vibeke

    SvarSlet
  28. Sikke fin den orange dukkevogn er - den må da være ubrugt eller bare passet meget godt på?! Den slår vores røde Brio dukkevorgn med flere længder :-).

    Og sikke et fint dukkehus. Jeg kan især godt lide, at det kan lukkes - og igen det slår altså også vores Lundby dukkehus. Jeg er spændt på at se det, når du har fået det restaureret.

    SvarSlet
  29. Oj vilka underbara fynd! Vilken lycka!

    SvarSlet
  30. Nice barnvogn :D Link hinanden hvis du har lyst?

    SvarSlet
  31. man får jo næsten helt lyst til at flytte til det der tyskland.
    ihvertfald om søndagen !
    tillykke med de fine fund ;)

    SvarSlet
  32. Vildt så meget godt du altid finder. Kommer du i en kæmpe kasse ovn for at få alle de lopper med hjem? Det er vist ren zen for dig at være på loppe armed :-)

    SvarSlet
  33. Dukkehuset, dukkevognen og legekøkkenet måtte såmænd godt flytte hjem til mig.

    Er sikker på at Lillepigen ville elske at lege med det når hun er blevet større! ;0)

    Du finder nogle fantastiske ting, tror snart jeg skal til loppemarked i Tyskland med alt det du kan reklamerer for!

    SvarSlet
  34. Hvor er det noget fint julepynt, du har fundet!

    SvarSlet
  35. herlighet så mye fint du finner!

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.