lørdag den 26. november 2011

Same same 7

Fint dansk vintage sengetøj. Alle tre sæt er hele og i brug herhjemme. Elsker det blomsterprint. Vi havde det i mit eget barndomshjem, og dengang syntes jeg det var virkelig grimt :-)
Det ændrede sig sog da jeg påny opdagede det i mine forældres skab da Rasmus var en lille baby. Faktisk var det noget af det allerførste retro stof jeg startede med at sy af tilbage i 2004. Et dynebetræk blev klippet op og ud af det kom pusleunderlag, hagesmække og suttesnore, og sådan startede Lullaby.dk (som dengang hed Lentz Design).
Jeg ved at sengetøjet/stoffet også findes i sand/lysebrun og i blåt (og måske andre farver jeg ikke kender til?) Hvis noget skulle ligge inde med det er jeg meget interesseret i at købe eller bytte.

6 kommentarer:

  1. Hej, det er også et sødt print. Har kun den brune/orange her og synes det er lækkert :) Har haft den brune/beige, som du søger, men desværre skilt mig af med den, da jeg syntes den var lidt kedelig. Ærgerligt at jeg ikke vidste at du godt ville have haft det :S

    Ekstra hyggeligt er det at du husker den fra langt tilbage :)

    God dag!

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
  2. Hejsa.. Jeg har det i sand/lysebrun..du kan lige skrive til min mail hvis det er :-)
    Michellekjaer@hotmail.com
    Kh Michelle

    SvarSlet
  3. Hej Ulla..
    Jeg har sendt dig en mail :-)
    Mvh Line

    SvarSlet
  4. Jeg har den i en rosa/orange/gul udgave...skal da lige overveje, om jeg kan undvære lidt :-)

    kram

    SvarSlet
  5. Jeg har et hovedpude betræk (som jeg har nappet hjemme hos min far) i lyserød, hvid og gul - lidt sjovt at det findes i så mange farvekombinationer :)

    SvarSlet
  6. Jeg har det i beige - jeg har et dynebetræk minus en kvart side cirka.... Jeg vil meget gerne bytte det væk :)

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.