torsdag den 10. november 2011

♪ Hjem til Århus...åh-u-åh ♫

Om fire timer sidder jeg i nattoget på vej op igennem Tyskland.
Destination: Århus.

Forude venter 4 børnefrie dage i hjembyen med masser af selvforkælelse og skønne stunder. I kalenderen er noteret barselsbesøg, venindebrunch, venindemiddag, veninde cocktail/danse/ladosværetyveårigen aften/nat, familiehygge, besøg på Aros, frisørtid og massagetid. Det bliver vidunderligt!! Nu håber jeg bare at jeg klarer at være væk fra Alfred så længe. Det er første gang overhovedet jeg skal undvære min lille baby, så jeg har en lille smule ondt i maven og en lidt større smule dårlig samvittighed, men jeg vil forsøge på ikke at have det og bare nyde det jeg som mor sjældent har. Tid til mig selv og fokus på mine behov. Hurra for og kæmpe kys til verdens dejligste mand, der synes jeg fortjener hvert et minut af det.

Der er syet lidt sager til veninderne.

19 kommentarer:

  1. God tur hjem:-) Og nyd nu dagene i fulde drag.
    KH
    Anna

    SvarSlet
  2. Man kan tydeligt se på din blog at Alfred får AL den kærlighed han har brug for - nyd dine dage. Håber det bliver hylt!

    SvarSlet
  3. Hvor lyder det bare lækkert - og nogle gange har man bare brug for, og så er det lige meget hvor dejlige ens børn er :-)

    SvarSlet
  4. Det høres supert ut - ha en super tur :-) Heldig venninner som får fine gaver :-)

    SvarSlet
  5. Rigtig god tur hjemad. Og nyd din tid uden børn, selvom det er mærkeligt for første gang.

    SvarSlet
  6. Ulla, jeg håber du får en fantastisk weekend i Århus,selvom savnet kan være svært, så er det SÅ skønt med selvforkælelse:-) NYD DET:-)

    SvarSlet
  7. Det lyder som en fantastisk weekend! Håber du må nyde din luksus-tid i fulde drag! Det kan vist næsten ikke undgås!
    - og så kan lille Alfred og resten af banden jo glæde sig til at få en top-tunet mor hjem igen:)

    SvarSlet
  8. Håber du får nogle gode dage her i Danmark!
    Og husk at nyde du har børne fri ;-)

    SvarSlet
  9. Rigtig god tur til DK! Er sikker på du kommer hjem med en masse dejlige oplevelser i kufferten. NYD DET! Da min Oscar var på Alfreds alder, tog min veninde og jeg på tøsetur til Nice. Fantastisk tur og jeg kom hjem som en endnu bedre mor, fuld af overskud! Ja, du ved hvad jeg mener :o)
    Kh Berit

    SvarSlet
  10. Hvor skønt! Håber du får en rigtig dejlig tur.

    SvarSlet
  11. Rigtig god tur hjem:-) Og jeg er sikker på, at drengene vil nyde at være alene hjemme med farmand hele weekenden! Så nyd din aleneweekend. Jeg glæder mig allerede til jeg bare kan få en halv dag for mig selv igen uden jeg skal tage højde for Astrids babsetid mm!

    SvarSlet
  12. God tur. Håber du kommer til at nyde det (kender alt for godt den der dårlige samvittighed). Men husk på at også far og sønner finder tættere sammen i de dage - det varmer jo også inderst inde :o)

    SvarSlet
  13. Hvis blogger havde en "synes godt om" knap havde jeg trykket på den nu. Alting skal nok gå HELT fint.. :) :) :)
    Jeg synes også du har fortjent det. nyd det og god tur !

    SvarSlet
  14. God tur. Håber du må nyde det i fulde drag:)

    SvarSlet
  15. Ha en fantastisk helg og kos deg som best du kan "aleine".

    Både mann og barn kommer til å ha glede av en kone og mamma som kommer blid og glad hjem etter litt tid for seg selv, med mye moro og sikkert litt savn også.

    God helg

    SvarSlet
  16. Nyd det :-)
    Og glæd dig til savnet og glæde ved at vende hjem :-)

    SvarSlet
  17. Jamen, så kan jeg jo snart sige: velkommen hjem til Århus :O) Håber du får en skøn weekend. Go tur hertil :)
    Kh. SUsan

    SvarSlet
  18. Lyder som fantastiske planer. Sådanne fire dage kan man leve længe på.

    Kh Shina

    SvarSlet
  19. Nyd det og læg den dårlige samvittighed på hylden. Dejlig blog du har.

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.