fredag den 11. november 2011

Dagen i billeder

Min første dag i Århus har budt på Aros besøg med min søde mor, fint nyt hår hos frisøren, besøg i mine to yndlings Århus-butikker, hvor der blev shoppet et par ting til mig selv(!) samt hyggelig middag hos min dejlige veninde. Nu er jeg træt på den gode måde, har modtaget godnat mms'er fra mine smukke drenge og vil lægge mig til at sove en dejlig uafbrudt søvn. Aaaaahh! Imorgen bliver ligeså god som idag. 
Fede fede PePe støvler fra Lady Marmalade.

Karrygul cardigan og tophue fra Bloomers.

8 kommentarer:

  1. Århus er bare dejlig, og jeg har en ustyrlig lyst til snart at tage en tur derned igen!
    Kunne du lide Rainbow panorama? Jeg synes, det var fantastisk at bevæge sig rundt i de skiftende farver og opleve byen gennem dem.
    Og så kan jeg varmt anbefale at spise på Oli Nico i Mejlgade, hvis du har tid, som jeg har skrevet om et par gange.

    SvarSlet
  2. Så stilig glassbygg :)Kjempefine bilder du har tatt. Og veldig kule støvler .

    God Lørdag !
    Janne

    SvarSlet
  3. Kom lige forbi :-)

    Har selv lige været en tur i Århus, og så ville jeg da ikke snyde mig selv for en tur i Aros - hvor jeg aldrig har været. Det var virkelig en oplevelse! Synes, Regnbuen overgik alle mine forventinger - og fantasi for den sags skyld. Det var en fed oplevelse - synes du ikke det? :-)

    Fin blog, som jeg liger læser lidt videre på.

    /Chal
    www.chalsbloggeri.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Sikken skøn sennepsgul farve... godt køb

    SvarSlet
  5. Lyder som en dejlig tur til det danske :)
    Håber det er ok jeg har smidt din side på min blog (blogroll), da jeg jo følger meget med, og også tit har fortalt om din side :)
    Ellers skal jeg nok flytte den igen

    Knus Karina

    SvarSlet
  6. Fede billeder - jeg må snart på Aros.
    Jeg glæder mig til at følge din blog.

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.