søndag den 9. oktober 2011

Time goes by....

10 kommentarer:

  1. Stort tillykke med lækre Alfred :D

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
  2. Dejlige billeder. Lidt sjovt at se Alfred i sin lillebror-vest lige i dag, hvor jeg er gået i gang med at strikke en storebror. Jeg han han blive lige så god som lillebroderen.
    Dorte :O)

    SvarSlet
  3. Tillykke!! Det var fint at se det på den måde :) Det vil jeg også gøre med mine børn :)

    SvarSlet
  4. Stort tillykke med ham Ulla. Hvor er han altså fantastisk sød at se på :)
    Kh Mette

    SvarSlet
  5. Tillykke - fed billedserie..bare jeg havde lavet sådan en...næstegang!! Og tak for fødselsbeskrivelsen. Må bare have en til!!

    SvarSlet
  6. Hej Ulla, du ligger vel ikke inde med flere af de brune dragt med hvide hjerter som Alfred har på ved 1. uge billedet?? Mvh Karen-Marie

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.