lørdag den 15. oktober 2011

Rodfrugtsuppe (og lidt huesalgs info)


En fantastisk ting ved efteråret er alle de skønne supper man har lejlighed til at lave. Uhmmm, jeg elsker supper!! Her er det rodfrugtsuppe med hjemmelavede rugbrødscroutoner, creme fraiche, persille/chili olie og ristet seranoskinke. Mums!

Og nu angående de huer der......Jeg har endnu engang været tidsoptimist, så huerne i str. 48 er ikke færdige og kommer dermed ikke til salg i blogshoppen kl. 21 i aften som tidligere lovet.
Jeg har været alene med ungerne halvdelen af dagen igår og hele dagen idag, så tiden har ikke været til det. Jeg havde sat aftenen igår af til det, men valgte at have en Mor-Rasmus hygge aften med Vild med Dans og chokoladeknapper i stedet. Godt prioriteret, hvis I spørger mig. Huerne løber jo ingen steder, men drengen derimod....Lige pludselig en dag er han for stor til at gide at sidde og hygge med Mor fredag aften, så det er med at nyde det :-)

Jeg skal nok i god tid annoncere hvornår de kommer på, så hold øje på bloggen her.

4 kommentarer:

  1. Mums, det er lige præcis derfor man godt kan holde af efterårskulde - lækre supper og knasende bacon o.l. :-)

    SvarSlet
  2. Hvor ser det lækkert ud..:)
    God prioritering i går;) Selvom jeg sad og lurede efter huer, så synes jeg det var det helt rette valg;)
    Ha' en dejlig aften..
    KH Anne

    SvarSlet
  3. Hej Ulla,
    Det er helt rigtig prioteret, det går alt for stærkt og før man får set sig om er drengene blevet for store til at gide at sidde og hygge derhjemme med mor. Huerne blir nok færdige når tiden er til det ;-)
    Malene

    SvarSlet
  4. Den tallerken har jeg også akkurat magen til.. Den er så nostalgisk og fin.. :) Og rodfrugtsupper, det får vi også jævnligt på den her årstid, lækker og billig mad.. vi plejer altid at bruge ristet bacon til, men måske man skulle prøve at udvide lidt med dit tilbehør.. :)

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.