torsdag den 27. oktober 2011

Post på vej

Ikke til mig, men derimod til fem meget tålmodige kvinder, som jeg har indgået nogle fine byttehandler med. 1000 tak Christina, Laura, Mette, Camilla og Mirjam for Hukit stole, Kronjyden krukker, elefanter og andet smukt stof. Og tak for tålmodigheden!! Nu er der langt om længe skønne stoffer på vej til jer.
Jeg beklager i øvrigt stilheden her på bloggen. Vi har en lille syg Alfie, der hænger på moaaaaar, og det er altså lidt svært at blogge med én hånd. Vi spiser dog stadig lækker mad og laver sjove og fine kreasager. Kameraet har rullet så indlæggene skal nok komme.

4 kommentarer:

  1. Heldige tøser....det er altid skønt med en god byttehandel :o)

    Jeg har iøvrigt sendt dig en mail ang. pudebetræk...har du modtaget den??

    Kh. og god bedring med lillemanden
    Trine

    SvarSlet
  2. Puha hvor ville jeg gerne ha sådan en stof pakke fra dig.

    Heldige piger :)

    SvarSlet
  3. Mmmm det ser lækkert ud! Jeg glæder mig og tjekker postkassen fra nu af (:

    SvarSlet
  4. Jeg følger din blog men er virkelig dårlig til at få kommenteret.... Men se hvad jeg faldt over - http://kreaman.blogspot.com/2011/10/slges.html tænkte straks på dig.....

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.