fredag den 21. oktober 2011

Mit nye labre køkkenskab - nu med indhold!

Det er faktisk efterhånden mere end to uger siden det fine gamle køkkenskab kom op at hænge på væggen i spisekrogen i køkkenet, så det er vist på tide jeg viser det frem. Jeg er SÅ glad for det og fryder mig hver dag når jeg sidder på slagbænken med ungerne rundt om morgenbordet.
Krydderikrukkerne fra Kronjyden er også blevet gjort rene, pudset og nogle endda fyldt med velduftende krydderier. De kommer virkelig til sin ret på hylden i skabet.

26 kommentarer:

  1. Skabet er rigtig fint, og ser ud til at have fundet sin rette plads. Jeg er selv ved at sætte et lign. skab i stand, og endda i præcis samme farveholdning!
    Var der virkelig ingen som havde gættet denne farvekombi?

    SvarSlet
  2. SUK hvor ser det godt ud....

    Gad bare SÅ GODT du lige kom forbi mig og lavede en renovering... Jeg sys i bor helt fantastisk... ELSKER din måde at sætte ting sammen på.

    Og sidder lige nu og ærger mig helt vildt. Har faktisk haft sådan et skab, men ku ikke finde plads til det, og solgte det så igen... øv, sku jeg aldrig ha gjort!!!!

    SvarSlet
  3. Dette skab er ikke det som jeg satte mine læsere til at gætte farve på. Jeg har to ens skabe.
    Det ene var i råt træ og er det jeg selv har malet og dettte fandt jeg sådan som det ser ud her i denne helt perfekte farvekombi.
    .....men der er stadig ingen der har gættet hvilken farve jeg har givet det andet skab :o)
    Det andet skab skal hænge i syrummet.
    Kh Ulla.

    SvarSlet
  4. Louise, nej det skulle du ikke have gjort! Kender godt det med at ærgre sig over at have kasseret noget :-)

    Tak for dine søde ord ;o)

    Kh Ulla.

    SvarSlet
  5. Hvor er det bare flot. Lyst og lækkert. Fint!

    SvarSlet
  6. Det er så lækkert det skab, det passer jo lige ind:-)

    SvarSlet
  7. Hej min ven. Det ser godt ud! Du kan jo bare det der...:) Hvordan smager den blå, lilla og lyserøde chai - jeg har kun den orange? Vi ses den 12 - hvad tid skal jeg booke restauranten til? Knus Nanna.

    SvarSlet
  8. hvor ser det fint ud, ulla. jeg har selv lige fået vandskade på mit skab ude på værkstedet, og skal nu til at udskifte hele bagbeklædningen - øv ;(
    ps. blir helt blød i knæene over din lotuskande !

    SvarSlet
  9. Det ser da bare super lækkert ud. Passer perfekt til tapet og lampe...bare det var mig som kiggede på det hver morgen ;-) Jeg kan godt forstå at du er glad for det

    SvarSlet
  10. Åhh vad fint det blev! Jag älskar tapeten på väggen. Jag har faktiskt den tapeten som jag satt på ett skåp.... Ditt köksskåp är rena rama drömmen....

    SvarSlet
  11. Det er blevet virkelig VIRKELIG flot dit skab med det fantastiske indhold!
    Det emmer bare så meget af hygge og harmoni i Jeres hjem. Fuld af en masse kærlighed!
    Kram herfra

    SvarSlet
  12. Hvad gemmer du forresten i skufferne? Rod? Nej vel (:

    SvarSlet
  13. Det skapet ble fint. Masse fine farger satt sammen! :) Den cathrineholm kjelen er xtra fin! Hehe.

    Ha en fin dag :)

    SvarSlet
  14. Skøøøøøøn blog - jeg læser med :)
    KH Anna

    SvarSlet
  15. Hvor er det bare blevet flot.
    Er også vild med det tapet du har på væggen.

    Ha´en dejlig weekend.

    Knus Susi

    SvarSlet
  16. Hvor er det bar lækkert:-) Og det fremhæver bare alle de lækre thedåser mm!

    SvarSlet
  17. Hvor ser det bare fint ud!
    Dejlig stemning der i køkkenet.

    www.janelerche.dk

    SvarSlet
  18. Hold da op, hvor er det fint. Og så mange fine dåser og tinf du har til at putte i :) Det ser rigtig flot ud.

    SvarSlet
  19. Hej Ulla,
    Jeg har linket til dit indlæg i forbindelse med et indlæg om mit eget skab. Håber det er ok.
    Mvh. Ida

    SvarSlet
  20. Hvor ser det bare fint ud med alle pstelfarverne i skabet!!

    Skabet kommer rigtig til sin ret, ligesom de flotte krydderikrukker fra Kronjyden.
    Den petroliumsfarvede får et godt hjem :-)

    Venlig hilsen Cecilie

    SvarSlet
  21. Hvor er det bare flot - og lækker med alle farverne fra tredserne mine er desværre gemt inde i et skab...
    Dine kronjyder er fantastiske- ønsker mig dem også selv især lyseblå kardemomme og lyserød vanille men aner ikke hvor jeg skal lede....

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.