lørdag den 22. oktober 2011

Lørdag på sofaen

Natten var en slem satan med en lille feberramt og sløj baby der vågnede hver halve time og bare græd og græd.
Jeg havde en løbeaftale med nogle venner her imorges, som mit trætte korpus virkelig overvejede at aflyse. Jeg mandede mig dog alligevel op og fik sgu løbet hele 11 km. i vores smukke skov. Kæft, hvor er jeg egentlig stolt!

Nu sidder jeg med trætte stænger i sofaen med en glohed baby sovende på mit bryst imens jeg spiller Wordfeud på min IPhone. Det er vel også en slags weekend.

- Posted using BlogPress from my iPhone

14 kommentarer:

  1. Bestemt!!!

    Hvor er du sej :-)

    Rigtig go bedring med ham.

    Klem

    SvarSlet
  2. Øv det er ikke rart med feberramte babyer! Vi har også lige haft en uge på langs med Rasmus Klump kørende i baggrunden. Rigtig god bedring, og go' weekend. Sejt du kunne løbe efter sådan en nat!

    SvarSlet
  3. Uff hvor tarveligt. rigtig god bedring til lillemanden!

    - og du er da egentlig ret så sej, når det kommer til det der løberi, hvis man spørger mig :)

    SvarSlet
  4. Øv lille stakkel (altså Alfred;).. God bedring med ham...
    Og respekt for løbeturen!!
    KH én der også dyrker sofaen (igen) i dag sammen med amninger og wordfeud;)

    SvarSlet
  5. Usj, stakkar lille :( Ønsker ham snarlig god bedring! Og du er jo bare utrolig flink som på tross av nesten ingen søvn kom deg ut og fikk løpt så langt! All grunn til å være stolt :)

    SvarSlet
  6. Rigtig god bedring til lille Alfred

    SvarSlet
  7. Kææææft hvor er du über cool!!!!! Det eneste sted jeg render hen, hvis mine børn er syge og vågne om natten er til bageren og hen for at tænde kaffemaskinen!!! Så al respekt til dig:-)

    Og sikke da en lille syg stakkel på billedet...ÆV hvor er det træls når de små er syge - man er jo bare hjælpeløs!!! Rigtig god bedring med ham.

    Knus Malene

    SvarSlet
  8. Åh, det lille pus. Håber feberen er væk nu.

    KH
    Anna

    SvarSlet
  9. 1000 tak for alle jeres god bedring hilsner til Alfred.

    Han hang på mig hele dagen igår og skiftevis klynkede og sov. Om aftenen fik han dog en lille opblomstring, hvor han kunne gå rundt og lege lidt, og han har da også sovet hele natten uden at vågne.... og han sover stadig, så forhåbentlig har han fået sovet sygdommen ud ad kroppen.

    God søndag til jer :-)

    Kh Ulla.

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.