torsdag den 13. oktober 2011

Info om aftenens huesalg



Vinterhuerne jeg har arbejdet på de sidste par uger er nu klar og vil være at finde på blogshoppen omkring kl. 21 i aften.
Der er 14 stk i alt. 13 stk. med elefanter og en enkelt i noget andet fint stof. Størrelserne hedder 50 cm., 52 cm. , 54 cm og 56 cm.
(huerne i str. 48 kommer til salg på lørdag kl. 21)

VIGTIGT!  I skal være opmærksomme på at målene er på selve huens omkreds. Dette skal være større end barnets hovedmål, da huerne jo ikke er syet i stof med stræk i og dermed ikke kan give sig synderligt. Derfor skal man vælge opad i cm. i forhold til sit barns hovedstørrelse.
F.eks. måler Bertram 54,5 cm. rundt om hovedet og passer en str. 56 cm. i mine huer. Man skal bare tænke lidt som man gør når man skal købe sko til de små. 1-1,5 cm. voksetillæg ;o)

Målet på barnets hoved tages på det breddeste sted fra nakken og skråt rundt op over ørerne. Håber det giver mening.

Huerne bliver solgt efter først til mølle princippet og der reserveres ved at lægge en kommentar under den hue man ønsker og derefter skrive en mail til mig. Der kan betales via bankoverførsel eller Paypal og betalingen skal være mig i hænde senest efter 4 hverdage.

Da der ikke er så forfærdelig mange huer bliver der i første omgang en begrænsning på kun én hue pr. kunde. Bare så der er en fair chance for så mange som muligt. 

Huerne koster 300 kr. + forsendelse.

14 kommentarer:

  1. Åhh jeh håber jeg er hurtig nok - har kigget med siden kl 18

    Kan man ellers bestille en hos dig?

    SvarSlet
  2. Noget siger mig at du får travlt med at pakke pakker de næste dage :0)

    SvarSlet
  3. Jeg kan ikke finde et centimetermål ..... Hvad skal jeg cirka regne med til en fyr på 1 år og en dreng på 4 .....

    SvarSlet
  4. Natanja, lad os håbe du er heldig :-)
    Jeg laver desværre ikke bestillingsarbejde.

    Tina, ja der er allerede linet op med boblekuverter :-)

    Anonym, det er utroligt svært at sige. Hovedstørrelser er vildt forskellige og kan afvige med flere cm. indenfor samme alder.
    F.eks. har min dreng på 7 år en hovedomkreds på 53 cm., imens hans lillebror på 5 år har en hovedomkreds på 54,5 cm.
    Derfor kan jeg desværre ikke rigtig være behjælpelig.
    Vær i øvrigt opmærksom på at der i første omgang kun kan bestilles én hue pr. kunde :-)

    Kh Ulla.

    SvarSlet
  5. Hey Ulla.. er det passende at sige tillykke med huerne? jeg klapper i hvert fald i mine små hænder herhjemme i sofaen!

    Hav det dejligt! & hils.

    SvarSlet
  6. Ja jeg håber bestemt også jeg har "vundet"

    Puha jeg har trykket F5 mange gange for og følge med :)

    SvarSlet
  7. Katrine, det er da mega passende! Ha' en dejlig ferie ;o)
    Nu må vi se om jeg overhovedet kan klare mig uden min au pair mere ;o)
    Knus.

    Natanja, alle der har skrevet som den første på hueindlæggene har sikret sig en hue - inklusive dig ;o)
    Er ved at sende mails.

    SvarSlet
  8. Så fine luer. Jeg har vært flink pike og ikke shoppet noen. Jeg hadde veldig lyst på den brune med gule elefanter, men klarte å la være :-) :-)
    ( Den var nydelig! )
    Ha en super salgskveld - det må være gøy å se alle som følger bloggen og salget ditt :-)

    SvarSlet
  9. ....og så lige en lille rettelse!!

    Jeg kom ved en fejl til at skrive her i indlægget at prisen hed 300 kr. INKL. forsendelse.
    Det er altså PLUS forsendelse (som mine huer alle dage har kostet).

    Jeg beklager super meget fejlen og håber I bærer over med mig og klarer at slippe de 25 kr. i porto.

    Grunden til at jeg ved en fejl kom til at skrive inkl. porto var at jeg sad og overvejede om jeg skulle skrive prisen inkl., porto, så slutprisen blev mere overskuelig.
    Den ville så lyde på 325 inkl. forsendelse. Det kan jo godt være svært at gennemskue hvad en hue koster at sende fra Tyskland :-)
    Jeg fik så de to muligheder blandet sammen og kom til at skrive 300 kr. inkl.

    Beklager mange gange :-(

    SvarSlet
  10. Altså hvor har du mange fine ting til salg - og huerne er super fine:) De skal nok blive solgt. Jeg overvejer virkelig den fine vugge til den vores lille ny. Er den solgt?

    SvarSlet
  11. Nej, vuggen er ikke solgt ;o)

    SvarSlet
  12. Arh men Ulla - Sikke lækkerier!! Og var jo slet slet ikke hurtigt nok! :-( Må selv igang så, men kunne have været fint med en Lullaby-kreation :-)

    Til lykke med den flotte kollektion!

    Kh. Mette

    SvarSlet
  13. Hej Ulla,
    virkelig lækre huer! :)
    Hvor mange i str. 48 bliver der sat til salg?

    SvarSlet
  14. Der kommer 4 stk. i str. 48 med elefanter.
    Derudover har jeg 5-6 stk. i str. 54 cm., med andet stof end elefanter, men også super fine :-)

    Kh Ulla.

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.