søndag den 23. oktober 2011

Hama monstre


Jeg har slet ikke fået vist jer alle de Hama monstre Bertram og jeg endte med at få lavet til hans fødselsdagsfest. Ligesom med invitationerne har jeg kun lavet omridset, mund og øjne, og så har Bertram siddet møjsommeligt og fyldt dem alle sammen ud. Det var et par dages arbejde, men knægten elsker det jo. De pyntede så fint til fødselsdagen og de lever endnu. Jeg tror de skal hænges op på drengenes værelse, når vi engang får deres nye køjeseng, som vi stadig venter på!!! Så skal der rykkes rundt og indrettes, og mon ikke monstrene her kan få en plads på væggen et sted?

17 kommentarer:

  1. De er så søde. Her ville vi aldrig nå til at hænge dem op - det ville jeg ikke få lov til. Drengen elsker at lege med de figurer vi får lavet. Mege praktisk når vi skal på ferie (nemt at forny udvalget), men ikke helt så praktisk nu lillebror (13mdr) gerne vil lege med...vi har derfor hama-pause pt ;o)

    God søndag!

    SvarSlet
  2. De er altså bare super fine! Og de skal selvfølgelig i den bog med børne-retroideer, som du jo snart går i gang med a skrive, ikke?;-)

    God søndag til dig.

    KH
    Anna

    SvarSlet
  3. Hvor er de bare fine. Jeg får helt lyst til selv at lege med perler. Men tror måske endda godt, at jeg kunne lokke min 10-årige med på at lave monstre.

    Det skal prøves :)

    SvarSlet
  4. De er simpelthen så seje de Hama monstre! og man kan ikke andet end at blive glad af at de skønne farver!

    SvarSlet
  5. Hvor er det bare en god ide - og hvor flotte er de bare lige blevet. Jeg er sikker på at både mor og barn har haft en dejlig tid med at lave dem sammen :-)

    Hilsen Betina

    SvarSlet
  6. De er virkelig søde og sjove :)

    SvarSlet
  7. sikke en skøn kreativ ide! de er megafede - jeg tænker at man kunne sætte dem på alt muligt - f.eks. tasker...

    SvarSlet
  8. Nøøøj de er fede... det synes både moren og datteren på 2½ herhjemme..

    SvarSlet
  9. De er bare rigtig fine:-) Her er det lige pludeslig mega perlerne der er blevet et hit. Ikke kun hos lillebror på 2½, men også hos August på 4½.

    SvarSlet
  10. Håber det er ok, at jeg lige pin´er (=Pinterest) disse herlige billeder.for dem skal vi da have kreeret et par stykker af herhjemme:-)

    SvarSlet
  11. De er super søde og dejligt at høre, at det ikke kun er min dreng, der er elsker perler :-)

    SvarSlet
  12. SÅ søde nogle monstre Ulla. Må jeg vise dem på www.juniorbusiness.dk - men kilde links til dig naturligvis! :-)

    SvarSlet
  13. Hej hej. Jeg har ladet mig inspireret af dine monstre :) De er super fine! Du kan se mit indlæg om dem lige her: http://pescno.blogspot.com/2011/10/monstre.html (har selvfølgelig linket til dig)

    Klem Pernille

    SvarSlet
  14. Super skønne, tror vi skal have fundet hama perlerne frem. Knus Stine

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.