søndag den 9. oktober 2011

Et år i billeder


Kære Alfred.

Tillykke med din 1 års fødselsdag.
Min lille elskede sidstfødte. Du har beriget mit liv mere end jeg kan sige med ord. 
Du er min lille baby. Nuttet, silkeblød og elskelig.
Du gør mig varm helt ind til kernen.

Tænk hvor meget du har lært på ét enkelt år...... 
At trække vejret, sutte, smile, grine, vende dig, gribe, spise, sidde, kravle, stå, gå, lege, pege, klappe, vinke, kysse og kramme.
.....og tænk hvor meget du kommer til at lære det næste år. 
Du må ikke gå for hurtigt. Vil du love din mor at tage den lidt med ro, så jeg kan følge med? 

Jeg vil være der ved hvert et lille skridt du tager videre i livet. Mig kan du for evigt regne med.

Jeg elsker dig!!

Kys fra din Mor

27 kommentarer:

  1. Tillykke med ham. Dejlige indlæg og dejlige billeder :o)

    Varme hilsner, Louise
    -fast læser af din blog :o)

    SvarSlet
  2. Hvilken deilig liten babygutt:)

    SvarSlet
  3. Et stort tillykke med det første år med Alfred, hvor han dog ligner sin far :-)
    Skønne billeder og rørende hilsen til lækkermusen. Han er heldig ham Alfred!

    SvarSlet
  4. Årh Ulla, nu sidder jeg her og græder. Både over billeder og dine smukke ord, og over at jeg har været så sur en mor de sidste dage, at jeg rent har glemt, hvor dejlige mine børn også er. Stort stort tillykke med den lille store Alfred og tak for et lille wake up call.

    Mange hilsner
    Mette

    SvarSlet
  5. Vidunderlige billeder og ord....
    stort tillykke med ham. Hvor ærgeligt I ikke skal ha´ flere- den smukhed, godhed og kærlighed jeres børn får og vidergiver...burde mangfoldig´es SÅ meget:)

    SvarSlet
  6. FANTASTISK!
    Alt fra bilder, til ord og redigering.
    Dette likte jeg...
    Så flink du er og så herlige barna dine er :)
    Klem May Helen

    SvarSlet
  7. Tak, hvor er I søde!!

    Mette, det er også et wake up til mig selv, som jeg altid kan gå tilbage og læse, for jeg ved helt hvordan du har det! Sådanne dage har jeg også. Jeg er ikke stolt af eller glad for sure mor, men hun bor også inden i mig.
    Kh Ulla.

    SvarSlet
  8. Sidder her med en tåre på kinden...altså!!! Skønne billeder af en helt igennem dejlig dreng og nogle super charmerende storebrødre. Jeg blir især rørt over de billeder hvor Alfred er sammen med sine storebrødre og de krammer og kysser ham...det er så stort og så ægte og så SKØNT:-)
    Endnu engang tillykke med ham..
    Knus Malene

    SvarSlet
  9. He he, Kirsten du er så sød ;o)
    Vi skal stadig ikke have flere!
    Kh Ulla.

    SvarSlet
  10. Tillykke med ham. Skønne billeder hvor man næsten kan mærke hvordan tiden er fløjet. Det første menneskeår er noget helt utroligt.

    SvarSlet
  11. Vidunderlige billeder af din mindste skat!

    Jeg sidder og bliver helt rørt over de søde ord til din lille dreng. Det med at være nogens forælder er virkelig det største! Og jeg er sikker på at du er en fantastisk en af slagsen ;)

    Ønsker at dig og alle dine skønne drenge har haft en vidunderlig dag!

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
  12. øv altså:) men ok, dine første 3 mån er ret så vilde...og jeres aftale er jo således:)
    endnu engang sætter dine billeder gang i æggestokkene...jeg vil ha´en baby mere:) NU

    SvarSlet
  13. Altså det billede hvor han står på gulvet i gule strømpebukser og blå bluse er da for skønt! Hvad hedder den stilling lige?
    Godt fanget af fotografen!

    Tillykke med Alfred

    SvarSlet
  14. Malene, ja søskende kærlighed er virkelig noget helt specielt, og de store drenge knuselsker virkelig deres lille lillebror. De to store elsker selvfølgelig også hinanden og har deres moments, men der ryger godt nok også nogle skældsord og lammere igennem luften hos sådan to knægte med kun 2 år imellem :-)

    Marina, ja jeg bliver altid helt imponeret når jeg tænker på hvad sådan et lille menneskerbarn lærer på kun et år.
    Men så tænker jeg på at en gnu kan komme på benene og løbe med flokken indenfor de første 10 minutter af dens liv. Så kan man snakke om at lære noget hurtigt :-)

    1000 tak, Mirjam!! Jeg gør mit bedste.
    Vi har haft en dejlig dag :-)

    Kirsten, jamen hvad venter du på? kom igang blev der sagt! ;o)

    Mie, ja SUK, hvor går det hurtigt :-)

    Gaia Cunin, altså nu dyrker jeg jo yoga, og den der stilling kommer egentlig ret tæt på den der hedder "hunden", som blandt andet bruges i "solhilsnen".
    Ret imponerende at kunne yoga i en alder af 7 mdr., ikk? ;o)

    Kh Ulla.

    SvarSlet
  15. Jeg bliver helt rørt - åh, hvor er han dog bare dejligt. Stort tillykke med ham og med hinanden. Bare så skønne, rige billeder og ord.

    SvarSlet
  16. Tillykke med ham :)
    Et dejligt indlæg og smukke smukke billeder. Det går bare for stærkt en gang i mellem for os mødre, Storm min den mindste er lige fyldt 2 og jeg fatter ikke hvor tiden er blevet af ;)

    SvarSlet
  17. Hvor er han fin og lækker. Tillykke med ham og sikke et sødt indlæg. Min datter bliver også 1 år i denne måned og det er slet ikke til at forstå hvor tiden er blevet af...

    SvarSlet
  18. Stort tillykke med ham.
    Og sikke dejlige billeder af en skøn dreng, hvor er bare enormt hvad de små mennesker lærer gennem deres første år, og ikke mindst så er det bare fantastisk at få lov at følge dem på tætteste hold og se den udvikling de gennemgår, fra at være en lille tæske lækker klump hud til at være et lille menneske med "egne " meninger..
    Fantastisk udvikling...
    Jeh håber i har haft en dejlig dag.. og fået fejret den lille fyr.
    Gitte

    SvarSlet
  19. ach, fantastiske billeder og ord...

    kh christina

    SvarSlet
  20. Jeg sidder og bliver helt rørt på en kold og mørk Mandag morgen - tillykke med det lille mirakel :-)

    SvarSlet
  21. Stort tillykke med den lille "store" dreng. For ja, det går bare alt for stærkt.

    Men smukt indlæg, og skønne ord.

    SvarSlet
  22. stort tillykke med ham.

    Du har dog bare de skønneste 3 drenge - dejlige billeder.

    SvarSlet
  23. Kære Ulla..
    Sikke fantastiske billeder af Alfreds første år..:) Det er da kun til at blive glad af.. Ikke mindst billederne af de tre brødre!
    (det hjælper en nybagt mor til to, som er i sine følelsers vold over nu at have to børn, to forskellige slags kærlighed, to jeg gerne vil bruge min tid på..;)
    Håber I havde en dejlig dag - i hvert fald dejlige indlæg..
    Kh Anne

    SvarSlet
  24. Slap da helt af, nogle skønne billeder!!!
    Tillykke med ham!

    SvarSlet
  25. Mange gange tillykke med ham, han er da også en lille lækkebidsken :)

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.