onsdag den 12. oktober 2011

En lille sponsor gave

Jeg har netop idag sendt dette grønne babytæppe afsted til Forældre og Fødsel. Det er mit bidrag til deres årlige netauktion, som løber af stablen i uge 44 (start mandag d. 31. okt.), hvor man udover dette Lullaby tæppe også kan byde på og vinde en helt masse andre skønne sager fra andre sponsorer.

Alle pengene som netauktionen indbringer går ubeskåret til Forældre og Fødsel's mærkesager som er god svangerskabsomsorg samt en god og tryg start på familielivet.


Tror i øvrigt jeg skal have mig et nyt strygejern!

15 kommentarer:

  1. Årh det er fint :)
    Jeg er virkelig nødt til at lære at sy dem lige sammen de dersens lapper :)

    SvarSlet
  2. Hvor er det bare super lækkert og fede efterårsfarver!!

    SvarSlet
  3. så vakkert! nyydelige farger, og pent arbeid!

    SvarSlet
  4. super fint!
    Er iøvrigt vild med det lille indianer mærke?!

    SvarSlet
  5. Hvor er det bare flot :)
    Også til sådan et godt formål :)

    Jeg er selv i fuld gang med mine tæpper til kræftramte børn :)

    SvarSlet
  6. Åhh hvor er det bare fint Ulla. Dejligt når nogen støtter et godt formål:-).
    Mon et ligende snart kan købes i din butik?

    SvarSlet
  7. Hvor er det bare lækkert med de lyserøde farver - det kan da være man skal forbi deres netaktion

    SvarSlet
  8. Hvor er det bare fint! Er vild med de grønne farver og hvor hyggeligt at kunne genkende bamserne :)

    Den lille indianer genkender jeg fra min barndoms memory-spil. Du skulle vel ikke have nogle brikker til overs, som du vil sælge eller bytte? Husker de motiver SÅ godt, men min mor har desværre ikke gemt spillet :(

    Og godt formål i øvrigt. Det er en god støtte og røst i en tid, hvor der bliver skåret igennem benet i omsorgen for mor, far og børn :(

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
  9. Du er en lille kvinde med et kæmpestort hjerte Ulla! <3

    SvarSlet
  10. Hvor er det bare lækkert, jeg elskerelskerelsker grønt og hvor dejligt et formål:)
    Go'nat fra Aarhus og Sarah

    SvarSlet
  11. Hvor er det bare flot, skønne farver og mønstre.
    Og et dejligt formål du skænker det til.
    Det må bringe glæde hos den der køber/ vinder det.

    Ha´en dejlig dag.

    Knus Susi

    SvarSlet
  12. Grønt er skjønt!
    Flott initiativ!
    :-)

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.