lørdag den 1. oktober 2011

En lille elefant kollektion på vej

Så kalder årstiden atter på lune Lullaby huer. Trods stabilt sommervejr her i Mainz har jeg brugt den sidste uges tid på at klippe huer. Jeg har ladet moden diktere, så årets kollektion kan man vist med rette kalde for elefanthuer ;o)
Tre er indtil videre kørt igennem maskinen og mange flere følger de næste dage. Jeg har klippet fra str. 48 til 56 cm., og de kommer til salg i løbet af næste uge.
Ps. Hvis den her sommer fortsætter meget længere, så ønsker jeg mig en udendørs systue!

22 kommentarer:

  1. Lækkert lækkert lækkert!!! Sådan en skal Karen da have, hvis man når at få fingre i en! :-) Håber at pakke kom frem til dine forældre, så de fik det med ned til dig?

    Kh. Mette

    SvarSlet
  2. Hej Ulla. Hvor er de super fede, hvad kommer de til St koste, sådan en kunne jeg da godt tænke mig at købe til Storm i blå/brun/turkis lignende.

    SvarSlet
  3. Åhh ha, er sikkert for langsom som altid.

    SvarSlet
  4. ønsker mig en i str 40+ !
    sommerhilsner fra et sikkert ligeså varmt dk ;)

    SvarSlet
  5. HEJ Ulla
    jeg vil gerne købe en til min datter Frida der er 1 år

    SvarSlet
  6. De er simpelthen for skønne!! :)

    SvarSlet
  7. Så fine Ulla! Lige nu virker det slet ikke som om vi får brug for sådan nogen i år, nu vi har fået sommer istedet for efterår!
    Men mon ikke det skifter...

    SvarSlet
  8. Åååååh!!!!!!!!!
    Emil bliver da NØD til at have den orange/brune så den kan matche hans sengetøj i barnevognen!!!!!!
    (Må man skrive PLEEEEASE)????
    libbie@toftlund.net/aka binemor

    SvarSlet
  9. kan man bestille en i gul/gul?

    SvarSlet
  10. Hvor kommer den til salg? Er altid for sent på den - og kunne godt tænke mig at nå det denne gang...

    SvarSlet
  11. Tusind tak for jeres søde kommentarer!!

    De kommer til salg i min blogshop i løbet af næste uge. Jeg tager desværre ikke imod specifikke farveønsker, da jeg allerede har klippet alle huerne op.
    Der er dog klippet én i gul/gul i str. 48 cm. ;o)

    Der bliver 20 huer i alt, så jeg håber der er nok til jer der gerne vil have fingre i en :-)

    Mette, den kom fint frem og jeg modtog det igår. SÅ fine ting!! Der er pakke på vej retur til dig ;o)


    Kh Ulla.

    SvarSlet
  12. Såååååååååå fiiiine!!!!!! jeg skal kjøpe en slik eller to i julegave til mine gudbarn!!

    SvarSlet
  13. Åh Ulla - håber Noah kan få en Ulla hue igen:) han ville ikke af med den i sommers så vores dagplejemor var ved at blive lidt træt af huen;)

    SvarSlet
  14. Hvor er de fine, som altid. Sjovt nok lagde jeg også billede på af en EG hue i morges som jeg har syet til Isak med både smølfer, en enkelt elefant og andet retroguf... Han valgte selv hvilke der skulle med:0)
    God søndag
    Kh Mia

    SvarSlet
  15. Ejjj Ulla, hvor er de dog fantastiske, sådan en tror jeg også Neel må eje, det er da helt sikkert.

    Hvad kommer de mon til at koste??

    KH Louise

    SvarSlet
  16. Ih, sikke nogle skønne huer! Sådan én måtte da gerne flytte hjem til os :)
    Hvad er det de er foeret med?

    SvarSlet
  17. ååhhh sån en fin lækker hue kunne vi osse godt ønske os, håber jeg er hurtig uuhh spændende ;o)

    SvarSlet
  18. jubiii - den vil jeg meget gerne reserverer - min datter er 1 år så mon ikke den passer

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.