lørdag den 15. oktober 2011

Alfred's gaver

Når man sådan fejrer sin allerførste fødselsdag, så bliver man altså voldsomt begavet. Se bare her alle de lækre sager Alfred fik for en uge siden.

 Brandbil i træ fra Kinderkram.

 Fest smølfer og stjernetegns smølf.

Sansebolde....

 ...som er meget spændende for små babyhænder.

 Træklodser i vintage look.

 Små træ biler.

 Sjov vride slange i træ.

 Nuttet Ugly Doll.

Barbapapa stableklodser.

Sjov bil i naturgummi fra Rubbabu.

Puste trold, som skal hænge fra loftet og pustes på når man har slået sig eller hvis humøret er dårligt. Når man har pustet på trolden, så får man det straks bedre!

Fine bøger.

Læker lun sømandsstrik fra Norlie.

Det mest geniale børne spisestel ever! Var det noget med en lille rugbrødshapser? Fut fuuuut!

Super skønt ABC vægophæng.

Med fine detaljerede filtfigurer.

Bus i træ fra Kinderkram.

Flot og farverig gynge i træ. Wiiiiii, den er sjov!

16 kommentarer:

  1. ej hvor er det nogle lækre ting han har fået, det må jeg sige...

    Er netop selv igang med at poste et indlæg med Merles gaver :-) Hvor pudsigt.

    Endnu en gang tillykke med ham.... Og øv jeg ikke nåede en af dine fine huer.

    Go weekend til jer der nede

    KH Louise

    SvarSlet
  2. Sikke en masse skønne gaver og sikke en glad dreng.
    Sidder og tænker på om puste-trolden mon også virker på voksne!!

    SvarSlet
  3. Sikke fine gaver!

    Må jeg spørge hvor det fine spisestel er fra?

    -karenbykaren

    SvarSlet
  4. sikke nogle lækre sager, Ulla - de kan da kun bringe lykke hos en lille baby.

    hvor mon klodserne er fra?

    KH Vibeke

    SvarSlet
  5. Sikke heldig han er, jeres Alfred! :)

    Kloderne kan jeg huske fra da dåbsønskelisten - ved du om de kun kan købes på den hjemmeside du skrev dengang? Der har de nemlig være udsolgt fra i ret lang tid nu og da jeg syntes at de er superskønne ville jeg gerne have mine fingre i et sæt.

    ABC tæppet er da også virkelig skønt!

    Rigtig god weekend!

    SvarSlet
  6. Fede fede gaver. Det der ABC ophæng ved du hvor det er fra? Ville gerne give sådan et til min Alfred til jul

    Kh T

    SvarSlet
  7. Louise, hi hi hvor pudsigt, og sikke da ogås nogle lækre gaver Merle fik! :-)

    Tina, ja det var nogle virkelige lækre sager, synes jeg :-)

    Loppe.shoppe, det kunne være godt hvis den også virkede på Sure Mor og manglende søvn ;o)

    Karenby..., spisesættet har min veninde købt i en lille butik i Prenzlauer Berg i Berlin.

    Callclaudi, ja en sand bunke af herligheder :-)

    Vibeke, ja han har også leget meget med tingene den sidste uge der er gået. Vægophænget og pustetrolden er i øvrigt fra Birgitte og Mikkel :-)
    Klodserne er købt i Areastore.com, men de er vist udsolgt pt.

    Katrine, klodserne er fra den webshop jeg linkede til i sin tid. Vi fik dem ikke i dåbsgave, så jeg købte dem i januar og har så gemt dem til hans 1-års fødselsdag. De var nemlig fra Mor og Far :-)
    Jeg ved desværre ikke hvor de ellers kan fåes??

    Tudsemor, jeg ved det ikke da det er fra et vennepar, men jeg skal nok lige forhøre mig :-)

    Kh Ulla.

    SvarSlet
  8. Tudsemor, den er fra Karusella, som har fysisk butik i Jorcks Passage i Kbh og de har også webbutik :-)

    SvarSlet
  9. Hej Ulla!
    Tillykke med lille Alfred :o).Skønne gaver til en dejlig dreng.
    Ang. træklodserne i Vintage stil; jeg har forsøgt, at finde det link du i sin tid lagde på, men forgæves. Kan du evt. lokkes til, at skrive det igen.

    Kærlige hilsner herfra Næstved hvor den står på efterårsferie.

    SvarSlet
  10. Sikke nogle skønne, skønne gaver! :) Tillykke med ham!

    SvarSlet
  11. Skøøøøøne ting han har fået. Elsker trælegetøj :)
    Stort tillykke med ham, tror jeg ikke jeg har fået sagt. Vildt så hurtogt 1 år går :)
    Knus fra Århus

    SvarSlet
  12. Haha - pustetrolden er go. Tror jeg vil have én op at hænge i værkstedet. Tillykke med ham.

    SvarSlet
  13. Superflotte gaver! Lige til at skrive en ønskeseddel ud fra! :-)

    Hvorfra stammer det fine togbane-børne-stel?

    Håber I havde en dejlig dag. Fødselaren ser meget glad og tilfreds ud. NO wonder! :-)

    SvarSlet
  14. Hej Ulla.
    Mon der står navn på producenten på det fine spisestel fra Tyskland? Åh, hvor jeg kunne tænke mig at give sådan et sæt i en dåbsgave :-)
    Smil fra Lisa

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.