mandag den 10. oktober 2011

1 års fødselsdag med retro lagkage

Nååååee, der fik jeg nok lige Alfred spammet jer igår, hva!
Og jeg er slet ikke færdig endnu, for vi fejrede ham jo også med pomp og pragt og en lækker retro lagkage.
En lagkage som lille Alfie var svært tilfreds med. Faktisk vil jeg kalde det der udspillede sig for mine øjne for en sand magtdemonstration ud i diciplinen at spise lagkage på tid og på den mest uhæmmede og ucivilicerede måde. Bravo, lille skat!

Farmand kunne desværre ikke være med til at fejre sin lille yngste basse, så de her billeder er også lidt til ham. Så kan han nyde dem fra landsholdslejren i Danmark. Vi glæder os meget til han kommer hjem om to dage!!!

Nu er der nogle af jer der sidder og tænker: Øh, hvor fanden blev de der huer af, som hun lovede os i sidste uge?? Til det kan jeg sige: Jeg syer og syer og jeg vil nu gerne love at de er at finde i blogshoppen torsdag aften.

28 kommentarer:

  1. Uuuuuhm, nam nam! Chokoladeknapper er undervurderet!
    Igen skønne billeder og endnu mere tillykke med den lille charmetrold!

    SvarSlet
  2. Stort til lykke med ham Ulla!! Har nydt alle billederne og fødselsberetningen (måtte lige fælde en tåre)! Det er så fantastisk berigende med de små, der bliver store!

    Kh. Mette

    SvarSlet
  3. For en nydelig liten Alfie og gratulerer så mye med hans første bursdagsfeiring :) Flotte bilder og helt OK at du spammer med en så herlig sjarmør!

    SvarSlet
  4. Sikke nogle skønne billeder! Kan godt lide at han sidder med skeen til at starte med, men da det så bliver kagetid er det alligevel fingerne der er i brug :) Skønt!

    PS: Iøvrigt superlækker dragt han har på! Kan man være så heldig at den kan købes et sted eller er det én fra gemmerne?

    SvarSlet
  5. Hjertelig tillykke med ham Ulla! Hvor er han altså bare sååååå søøøød! Han ligner jo sine brødre helt vildt, ligeså skøn og charmerende!!!
    Vidunderlige billeder du har spamet - du kan bare det der!!
    Stort kram

    SvarSlet
  6. Lækre billeder, og skøn retro lagkage.
    Stort tillykke med den lille fyr!

    SvarSlet
  7. Stort tillykke med ham. Hvor er han sød og meget glaf for lagkage :)

    SvarSlet
  8. Hov. Der sku stå GLAD for lagkage

    SvarSlet
  9. glückwunsch alfred! eine grandiose torte haben dir deine tolle mama und deine großen brüder gemacht! ich bin begeistert.

    SvarSlet
  10. Stort tillykke med Alfred. Sikke en fantastisk flot lagkage og sikke nogle fine og sjove billeder af lagkagespiseriet :-)

    Kh Mette

    SvarSlet
  11. Hvor ser han ud til at hygge sig :)
    TILLYKKE !!!

    SvarSlet
  12. Det er nok den mest cool lagkage jeg længe har set!! Minder mig om min farmors tapet på førstesalen som er det samme som da jeg gik rundt om stuebordet iført sparkedragt ;-)))
    Og nåja er det ikke såddan vi alle helst ville spise en lagkage hvis vi kunne?? MUMS

    SvarSlet
  13. Sikke en fin ide til kagen. Endnu engang tillykke med ham.

    Kh Pernille

    SvarSlet
  14. Sejeste lagkage ever! Tillykke med ham!

    SvarSlet
  15. Hvem skulle have troet, at en lagkage kunne pyntes med retro? Men de klarede du. Sej lagkage!

    SvarSlet
  16. Hvor er den gennemført den kage. og lige i din ånd ;)

    SvarSlet
  17. Tillykke med Alfred! Det er altså nogle dejlige børn, du har!!
    Meget fin kage. :D

    SvarSlet
  18. Stort tillykke med ham! Skønne billeder, skønnere kage...mums men aller skønnest er Den lille lækkermås!

    SvarSlet
  19. Ser ud til at I har haft en rigtig dejlig dag!
    - Sjovt, Solvej fik de samme klodser i 1 års fødselsdagsgave...

    SvarSlet
  20. jeg synes simpelthen dine lagkager med chokolade knapper ser så skønne ud. Og jeg har for lang tid siden besluttet mig for, at sådan en skal min lille Valdemar have, når han fylder 1 år d. 11. november :D

    SvarSlet
  21. Punkt 1...for katten da, hvor er han sød din lille dreng:-)

    Punkt 2....du laver da nok verdens fedeste lagkager, hver eneste gang jeg ser lagkager i nogle af dine indlæg (og det er der da faktisk ret jævnligt, eller er det bare fordi jeg hæfter mig sådan ved dem???) så får jeg så meget lyst til at sætte hele tandsættet i sårn en omgang kage i lag!

    Punkt 3....den dragt er for skøn - jeg er også nysgerrig...er det én du selv sælger??

    Knus Malene

    SvarSlet
  22. Ulla Ulla Ulla... Det er den sejeste lagkage jeg i mit liv har set:-) Enkel og cool!
    Han er bare så sød ham Alfred, han ligner dig helt vildt synes jeg...
    Det ser ud til at i har haft en skøn dag:-)

    SvarSlet
  23. Tillykke med Alfred:) Så sød, stor og dygtig! Det er godt nok også den flotteste lagkage jeg nogensinde har set. Laver muligvis en copycat når vores Vilhelm bliver et år:) Han har lige rundet et 1/2 år så nu må han gerne sætte farten ned;) Er som flere andre meget interesseret i de skønne bukser, det må være modellen:) KH

    SvarSlet
  24. Årh tillykke med ham. Han er bare så nuser. Jeg har selv Frederik på 14 måneder, og kan bestemt genkende lagkagespisningen fra hans 1 års dag (dog ikke så flot en kage)
    Tak for synet...

    SvarSlet
  25. Sikke en skøn etårig. Han har da bare det mest charmerende smil.
    Tillykke med ham.

    SvarSlet
  26. Jeg havde slet ikke tænkt på, at bruge M&M´s på den måde indtil jeg så det hos dig.
    Prøv lige at se hvad det bragte med sig herhjemme, hvor vi holder fødselsdag i lange baner for tiden:

    http://synne-petersen.blogspot.com/2011/10/fdselsdagsmarathon.html

    TAK for den inspiration!

    Kh,
    Synne

    SvarSlet
  27. Hvor er han dog bare helt fantastisk lækker, og top fedt dragt han har på.

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.