torsdag den 1. september 2011

Stof til salg!

Jeg har tømt mit stoflager for store pudebetræk jeg syntes jeg kunne undvære, og 120 styks er nu sat til salg her på bloggen under fanebladet "Stof til salg".

Princippet er først til mølle, og der bestilles ved at man sender mig en mail med de betræk man ønsker at købe. Jeg skal nok forsøge at opdatere for udsolgte betræk så hurtigt det er mig muligt, men jeg har også en lille syg Alfie kravlende rundt, som kun vil være på mors arm til trods for at både Mormor og Bedstefar er til rådlighed, so bear with me.

120 large seventies pillowcases are now up for sale here on the blog. Look at the top under "Stof til salg" and write me an email if you wish to purchase one or more of them. I ship worldwide.

9 kommentarer:

  1. Hej Ulla.
    Har sendt dig en mail :-)
    Kh

    SvarSlet
  2. Hej Ulla :o)

    Så er der mail til dig :o)

    Kh. Trine

    SvarSlet
  3. Aij hvor ser det lækkert ud. Jeg fik helt hjertebanken af alle de lækre sager, men holder mig i skindet for hånden på hjertet har vi hytten fyldt med lækkert stof men desværre får det meste lov til at ligge og støve på hylderne. Måske man skulle overveje en oprydning? ;D

    SvarSlet
  4. Hei Ulla:)

    Da har jeg sendt deg en mail:)
    Det er jeg som er ferratemexico - mailene fra meg har en tendens til å havne blant spammailen...:)

    Sissel:)

    SvarSlet
  5. 120!!!!!!! pudebetræk! Du er sgu en sand pusher ;-))) Skal ikke lige selv bruge nogen, kan vist næppe kaldes krea, men jeg elsker din blog!! Tak!

    SvarSlet
  6. Jeg har sendt dig en mail - og rigtig god bedring med lille manden. Så giv dig endelig tid.
    Mvh Maria (Maria@retro-vintage.dk)

    SvarSlet
  7. Underbara tyger du har!
    Jag har lagt till dig på min sida och följer numera dig ;)

    Kram Marina

    SvarSlet
  8. Ulla, du er i sandhed en retrostof samler uden lige!!! - hvor f..... får du alt det guf fra???!;-)

    SvarSlet
  9. Hej Ulla
    Jeg har haft stor glæde af det lilla pudebetræk, jeg købte af dig, da det idag er blevet en del af en lækker sengerand til lillepigen. Så tak, det var lige det stof, jeg manglede:-)

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.