mandag den 12. september 2011

Rød mandag - en udfordring!

Hertil morgen faldt jeg over en udfordring. En udfordring fra en nyopdaget blog. Udfordringen er sjov og bloggen er super fin. Jeg blev hængende i en halv time og snusede atmosfæren til mig. Forfatteren bag er en pige på 19 år og det er i sandhed en blog hvor man mærker kærligheden.
Kærligheden til det kreative, kærligheden til naturen, kærligheden til mad, kærligheden til retro, kærligheden til hendes søskende og ikke mindst kærligheden til hendes mor.

Og hendes mor er faktisk kvinden bag én af de blogs jeg har fulgt i allerlængst tid. Losarinas mor.
Jamen, er den 19 årige pige så Losarina? Det var jeg jo nødt til at finde ud af, så jeg snusede lidt mere rundt på bloggen og tadaaa! Lige dér på en gul post-it på en mælkekarton i et ret sjovt indlæg fandt jeg mit svar. ROSALINA! Smukt smukt navn og sjovt at finde ud af hvordan Miri ved at bytte lidt rundt på bogtaverne i sin datters navn i sin tid har fundet på navnet til sin blog.
To skønne blogs der svendent varmt kan anbefales!!

....og nu til udfordringen. Hver dag i denne uge har en farve, som man skal vise frem på sin blog. Mandag er rød og her er mit bidrag i form af lidt røde detaljer fra mit hjem.

7 kommentarer:

  1. Sikke mange dejlige ord! Tak for dem :) Og lækre billeder af røde ting :)
    Hilsen Losarina ;)

    SvarSlet
  2. Skønne billeder - jeg hopper med :)

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
  3. Snøft ! Jeg bliver helt rørt !
    Du er dejlig at kende til, Ulla.
    Dibn blog er for mig et festfyrværkeri af farver, mennesker, mad, børn, lækkerhed på alle planer.
    Og jeg har stor respekt for dit menneskesyn og din holdninger til det at have børn.
    Og jeg nyder at få lidt Steiner vibes :-)

    SvarSlet
  4. skøn udfordring - jeg tror jeg vil være med:-) man kan vel aldrig få for meget farver i sit liv??

    SvarSlet
  5. Lækre røde sager du har fundet til os! :)

    SvarSlet
  6. Skønne billeder. Jeg hopper også med på legen...

    SvarSlet
  7. Supergod ide med en farveudfordring, det er altid sjovt at gå på jagt efter farver! Jeg er da også med! :D

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.