søndag den 25. september 2011

Mig fra A til Z

Jeg så lige denne sjove én inde hos Julia, så den får I da lige på denne fine fine dag, hvor vi ellers er i fuld gang med at fejre en meget glad Bertram. Alfred sover, Rasmus og Bertram leger med Bertram's nye gaver og Farmor, Farfar og Farmand sidder på terrassen og nyder de 26 grader og høj sol vi har idag. Om lidt joiner jeg dem og tager en lille slapper inden jeg kaster mig over lagkage projektet!



A. Age: 34
B. Bed size: 180x200 cm.
C. Chore that you hate: At lægge nyt sengetøj på, som skal gøres en gang om ugen da manden har støvallergi. (Psssst - vi har heldigvis en rengøringsdame der gør det).
D. Dogs: Er vokset op med Schæferhund.
E. Essential start to your day: Amning af Alfred.
F. Favorite color: For tiden er det Gul.
G. Gold or Silver: Guld 
H. Height: 166 cm.
I. Instruments you play(ed): Gik til klaverundervisning som barn, men det er ikke noget jeg kan prale af at kunne den dag idag. Det lader jeg mine børn om.
J. Job title: Selvstændig
K. Kids: Rasmus Juni 04, Bertram September 06 og Alfred Oktober 10.
L. Live: Mainz, Tyskland på 6. år.
M. Mother’s name: Inge
N. Nicknames: Lille Hat, Ulsen.
O. Overnight hospital stays: 2 gange indlagt med nyresten samt en uges indlæggelse under graviditeten med Alfred.
P. Pet peeves: Kræsenhed, når folk smasker eller sluprer og når folk stopper op for enden af en rulletrappe, når de selv er kommet ned. 
Q. Quote from a movie: Det er ikke fra en film, men fra FRIENDS, som jeg aldrig bliver træt af. Fra episoden med Pheobe's meget positive og entusiastiske kæreste Parker (Alec Baldwin).
Parker: I wanna take a mental picture of you all - "click".
Chandler: I don't think the flash went off.R. Right or left handed: Højrehåndet.
S. Siblings: En storebror og en pap storebror.
T. Time you wake up: Når Alfie sparker mig i hovedet med sine små vågne fødder - ca. kl. 6.30.
U. Underwear: Helt sikkert noget der ikke matcher.
V. Vegetable you hate: Kan li' alle grøntsager.
W. What makes you run late: At jeg er tidsoptimist.
X. X-Rays you’ve had: Nyre, tænder, tyktarm og ringetå.
Y. Yummy food that you make: Sushi.
Z. Zoo animal: Elsker dyr!! Også dem i Zoo, men får det skidt hvis de har for lidt plads, kummerlige forhold eller udviser stresset adfærd.

1 kommentar:

  1. Det der med rulletrappen- kan virkelig få mit" tsk tsk "op at køre :-)
    Nyd fødselsdagen - kan godt forsyå han er glad- for sikke gaver !
    Jeg overvejer meget om en kvinde på 46 ikke godt kan ønske sig en ""ridder" der rider på en bjørn- den figur er for vild !

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.