onsdag den 21. september 2011

Jeg har trukket to vindere!!

Så har jeg her et par dage forsinket fået trukket to vindere blandt de 346 lodder i ej sikke lej give away'en.
1000 tak for alle kommentarerne og de søde ord om min blog. Blir' bare så glad, altså!

Jeg har brugt Random.org til at trække vinderne og det første lod maskinen trak var:


Nr. 229, som tilhører Jeanne.

Jeanne skrev: Ej hvor er de skønne!! Jeg er så heldig at jeg kan bruge begge farver herhjemme, men da Mira mangler sengetøj en anelse mere end Magnus, må valget falde på det røde sæt i første omgang, men det blå er mindst ligeså fedt!! <3 Skøn give away <3

Jeanne, du har hermed vundet det pink sæt - tillykke :-)



Det andet lod maskinen trak var:


Nr. 292, som tilhører Tania, som ikke har nogen blog.

Tania skrev: Hvis jeg skulle være så heldig at vinde, vil jeg gerne have det lyserøde :-) 
Kh. Tania, taniaoster@hotmail.com

Tanja, du har vundet det blå sæt, som jeg håber du også kan bruge selvom du ønskede det pink.

I kan begge sende mig en mail på ullalentz(snabela)gmail(punktum)com med jeres adresser. Så er der super fint sengetøj på vej til jer!

Og lige apropos Ej sikke lej, så vil jeg da lige give et lille tip om deres lagersalg, som jeg desværre ikke selv kan komme til - æv æv. Kunne ellers godt lige have rippet deres lager for en masse skønne sager!
Men i fald nogle er jer har lyst og tid, så er her hvad I skal bruge af info:


Ej sikke lej inviterer dig til LAGERSALG i København og Aarhus!

Nu har du mulighed for at gøre et kup på et hav af lækre varer fra vores sommer kollektion 2011, samt udvalgte varer fra vores tidligere kollektioner.
Kig forbi og bliv fristet af vores mange farverige print, lækre økologiske striber, denim og blød frotté og velour. Der vil være ekstra TILBUD på enkelte print serier.
BEMÆRK ny adresse i København v/ Nordhavn st.!
Vi tager Dankort – men HUSK KONTANTER for hurtigt betjening.

KØBENHAVN
1. oktober - kl. 10 - 18
2. oktober - kl. 10 - 18
3. oktober - kl. 10 - 18


Kulturkajen Docken 
Færgehavnsvej 35
2100 København Ø

NY ADRESSE - denne gang åbner vi lagersalget op på en helt ny adresse på Kulturkajen Docken i Nordhavnen, som ligger blot 20 min. gang fra Nordhavn station.
Her har vi fået ekstra god plads mellem bordene og vi tilbyder at barnevogne kan parkeres indenfor. I området er der god mulighed for parkering og P-vagter vil hjælpe dig på vej.
Igen i år har vi sat plads af til børn og barnlige sjæle. Sulten og tørsten kan stilles i Dockens café, som serverer lækre sandwich, kage, kaffe, the og vand. 
AARHUS
7. oktober  /  kl. 15 - 20
8. oktober  /  kl. 10 - 18
9. oktober  /  kl. 10 - 18
10. oktober  /  kl. 10 - 16


Filmbyens Studie 1
Filmbyen 23
8000 Aarhus C

Vi er igen på plads i Filmbyens Studie 1 i Aarhus, hvor der er god mulighed for at parkere barnevognen indenfor og bilen udenfor. HUSK at der skal betales P-afgift i store dele af området.
Børn er meget velkomne til lagersalget og har er rig mulighed for at få tiden til at gå i vores legeområde.



8 kommentarer:

  1. tillykke til de heldige vindere!:-)
    tror skisme jeg skal en tur til lagersalg denne gang;-)

    SvarSlet
  2. Yiiir!!! Det kom helt bag på mig.. Hvor skønt! :) tak tak

    SvarSlet
  3. Ulla, jeg har lige en lille bøn til dig....

    Jeg kan ik helt gennemskue det der random halløj. Men jeg har en fin give away som skal udloddes på lørdag, og har fået en overvældende stor interesse for den.... Så derfor jeg ikke lige kan overskue selv at sidde med lodder alligevel....

    Hvordan gør man med det her random??

    Håber du har tid og mulighed for at hjælpe mig.

    Mail meget gerne på ltjo79@hafnet.dk

    kh Louise

    SvarSlet
  4. Marlene, ja det kan jeg godt forstå du skal. Ville ønske jeg også kunne komme afsted :-)

    Jeanne, dejligt at du er glad. Jeg har sendt dig en mail :-)

    Louise, at bruge random.org er en nem løsning når man har en give away som min, hvor hver kommentar tæller for ét lod. Så er det bare at se hvor mange kommentarer der er lagt. I dette tilfælde 346. Dermed skriver jeg fra 1-346 i random "maskinen", og så trækker den et tilfældigt tal for mig som ligger derimellem.
    Det er jo straks lidt mere kompliceret når hver kommentar hos dig tæller for alt mellem 1 og 4 lodder.
    Du er i hvert fald nødt til manuelt at tælle op hvor mange lodder der er i puljen.
    Derefter kan du dog godt med lidt koncentration benytte dig af random.org.
    Hvis der nu er 655 lodder i puljen, så plotter du bare 1 og 655 ind ved min og max i maskinen og så trækker den et tal for dig når du trykker på "generate".
    Dernæst skal du så til at tælle meget omhyggeligt igennem alle dine besvarelser, for at se hvem der har lagt det "lod" som maskinen har trukket ud.

    Altså hvis den første der har kommenteret deltager med 3 lodder og den næste med 2, og maskinen trækker tallet 5 ud, så er det den der har kommentaret som nummer to der gemmer sig bag lod nummer 5. Håber det giver mening :-)

    Selvom det er et sirligt tællearbejde, og man nok også skal tælle efter i hvert fald én gang, så er der stadig mindre arbejde i det end hvis du skal sidde og håndskrive hundredevis af lodder.
    Det er derfor jeg for længst har droppet de give aways hvor man kan delateg med mere end ét lod. ALT for meget arbejde - haha :-)

    Kh Ulla.

    SvarSlet
  5. Ta turen innom bloggen min for å være med på blogglotteriet mitt!

    SvarSlet
  6. Hej igen

    Tak for din meget fine og udførlige tilbagemeldig.... Jeg er nok os færdig med at gøre det på denne måde, for det er da pænt indviklet... Men gir selvfølgelig også lidt flere læsere, og det jo dejligt.

    Men et sidste spørgsmål, lad os nu sige der er 117 der har deltaget, og jeg sætter den til at vælge 1 ud af 552 lodder... hvad så hvis den vælger tallet 310, hvordan finder jeg så ud af hvem det er ????

    Ga det mening???

    SvarSlet
  7. Ja, så må du tælle dig ned igennem alle kommentarerne for at se hvem der har lagt lod nr. 310.

    Lad os nu bare sige at alle har lagt 3 lodder.
    Så har kommentar nummer et lod nummer. 1, 2 og 3.
    Kommentar nummer to har så lod nummer 4, 5 og 6.
    Kommentar nummer tre har så lod nummer 7, 8 og 9
    osv.

    Så det er bare at tælle lodder indtil du når til lod nummer 310.
    Håber det er til at forstå :-)

    SvarSlet
  8. åhhhh ja, det gir mening... nu tror jeg at jeg kan finde ud af det.

    Tusind tak, så er gåden løst.

    ha en dejlig dag

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.