tirsdag den 13. september 2011

Gul tirsdag

16 kommentarer:

  1. Hvor har du mange fine gule ting og sager! :)

    SvarSlet
  2. Den gule taske har vi da også....den fik jeg ikke lige med i mit indlæg. Den lampe der uf den er lækker :-)

    SvarSlet
  3. Så smukt altså! Men gul er også en af yndlingsfarverne herhjemme. Ville især elske at eje lampen som står så fint til det smukke tapet. Kan du huske hvor det er købt i sin tid?
    Jeg viser selv lidt gule sager frem i aften:)

    SvarSlet
  4. Åg nogle smækker lkker gule sager og dejlige billeder som altid. Gul er og bliver da en yndlingsfarve. Er vild med de funky høretelefoner (:

    SvarSlet
  5. Man blir glad av gult! Takk for fine bilder! :)

    SvarSlet
  6. Lækre gule ting.
    Hmm... havde tænkt mig at Anker skulle have mini fjælræven i brun, men nu overvejer jeg den gule!

    SvarSlet
  7. Skønne billeder! Er vild med Flower Pot-lampen (er det ikke det den hedder?) i gul :D

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
  8. Jeg er vild med den broderede pude i din sofa!! Har du selv lavet den eller er det et arvestykke/fund?
    Kh. Maria

    SvarSlet
  9. Tak for jeres skønne kommentarer!!

    Malene, vi har fået lampen (og hans tvilling, som endnu er i æsken) i bryllupsgave, så ved ikke hvor den er købt, men et sted i Odense, da min far og stedmor (som har givet os dem) bor der :-)
    Men jeg tror man kan købe dem mange steder, så Google er din ven :-)

    Line, Fjälleren er så skøn i gul, synes jeg. Dog lidt mere sart end en mørk farve, men sådan er det jo :-)

    Maria, puden er et loppefund :-)

    SvarSlet
  10. Sej gul kuffert, du har :-)

    Er du med på grøn i dag?

    SvarSlet
  11. Jeg fik vist ikke formuleret mig helt klart. Det var tapetet jeg spurgte til:) Selvom jeg selvfølgelig skrev, at jeg ville elske at eje lampen (det ville jeg også), men har set lignende rundt omkring.

    SvarSlet
  12. Hej Ulla!
    Må jeg låne dit foto med den gule fjelræv og den retstrikkede vest- den er så fin og jeg ville ligge den på min inspirationsside med link til dig?

    SvarSlet
  13. Har du selv strikket vesten?den er skøn....
    Kan du give et pip om hvor og hvordan hvis du har fixet selv? Dejlig hyggelig blog

    SvarSlet
  14. Åh, hvor er jeg vild med den gule kuffert! (og jeg er egentlig ikke ret glad for gul...)

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.