torsdag den 8. september 2011

Giveaway i samarbejde med ej Sikke Lej

Så er det endnu engang blevet tid til en lækker giveaway her på bloggen.
Ej sikke lej har været så søde at udlodde 2 super fine junior sengesæt fra deres nye kollektion til 2 af mine læsere. Sengesættene er med det skønne nuttyprint og med fine pipe tittekanter. Der er et hot pink til tøserne og et turkisblåt til drengene.
Jeg har altid været vild med nuttyserien fra ej sikke lej. Faktisk var det allerførste juniorsæt jeg nogensinde købte et sprødt grønt nutty sæt og det er stadig et af favoritterne. Udover nuttyserien laver de en masse andre lækre prints - både med deres velkendte ugle men også med en masse andre skønne børnemotiver.

Alt du skal gøre for at deltage i lodtrækningen om de skønne sengesæt er at lægge en kommentar herunder.
Venligst skriv hvilken farve du kunne tænke dig. Første lod jeg trækker vinder ønskefarven og andet lod vinder den anden farve. Hvis du ikke har en blog, så skriv venligst din mailadresse når du kommenterer.

Konkurrencen løber frem til og med søndag d. 18. september. Dagen efter vil jeg så trække de heldige vindere.

Du er mere end velkommen til at låne mine billeder, hvis du vil linke til konkurrencen på din blog :-)

346 kommentarer:

  1. Hej Ulla:)

    Det vil jeg gerne vinde:) meget gerne det blå til min snart 1 mdr gamle søn:)

    Ps skøn blog du har, elsker at læse dine indlæg:)

    Vh Mia

    SvarSlet
  2. Sikke en super lækker giveaway!!! - jeg er da helt klart med i "kampen" om det turkise sæt ;)
    Ps: Tak for en skøn blog som jeg troligt følger!!!
    Kh Tina

    SvarSlet
  3. Weeehuu for en lækker give away. Den vil jeg også meget gerne vinde!!! Og jeg er os mest til det blå :-)
    Jeg tror da os lige jeg bliver nød til at linke på min blog - kig forbi :-)

    Klem fra Frk.Munk og baby
    :-)

    SvarSlet
  4. Jeg vil gerne vinde det blå :) Det er super fedt :)

    SvarSlet
  5. Uhhhhhh! :) Det ser bare SÅÅ fint og lækkert ud! :)

    Jeg vil gerne være med på det blå sæt! :) - Det ville sprede glæde hjemme hos os, og vores lille knægt! :)

    SvarSlet
  6. Hej Ulla,
    Tusind tak for en superinspirerende blog - jeg følger den med stor glæde (det er nærmest en slags ugeblads-julekalender, hvor man åbner en ny låge/side hver dag).

    Jeg har to skønne lyshårede drenge så vi er naturligvis mest til det seje blå sæt ;-)

    SvarSlet
  7. Nutty-printet har også en særlig plads i mit hjerte. Jeg er fra 1976, og jeg har billeder af mig selv som baby i en fin brun kjole med hvid "nutty".

    Min søn på 4 år eller lillebror i maven ville nok have stor glæde af et blåt sæt sengetøj. Ved du om den nye kollektion er i butikkerne allerede?
    Nej, det skal du ikke svare på! Det er jo, hvad man har Google til. :D

    SvarSlet
  8. Sikken en flot giveaway! Jeg har ingen farvoritfarve - de er begge skønne!
    Jeg vil glæde mig til at se om jeg er den en af de heldige.

    /Louise

    SvarSlet
  9. Hej Ulla..

    Sikke en vidunderlig blog du har... Jeg nyder at følge dig og alle dine gutter :)

    Og jeg vil bestemt gerne melde mig ind i kampen om denne lækre giveaway. Jeg vil gerne satse på det PINK - Da vi har en lille baby pige!

    Kh Mette - frommeren@gmail.com

    SvarSlet
  10. Uhh det ville jeg vildt gerne vinde. Nok helst det pinke, men det blå er også super lækkert. Jeg krydser fingre endnu engang. Kh Maria (Maria@retro-vintage.dk)

    SvarSlet
  11. Jeg ville elske at svøbe Villum i det turkisfarvede. Meget fint print, jeg har aldrig set det før!

    Fin blog du har, har aldrig kommenteret før men tænkt på det tit :-)

    Hilsen Britt (ostdahlAhotmail.com)

    SvarSlet
  12. Det ville da bare være super at vinde det blå sæt til min lille prins

    SvarSlet
  13. Uha den røde ser lækker ud...den vil jeg utrolig gerne vinde :-)

    SvarSlet
  14. Sikke en lækker give away, den ville jeg gerne vinde :)
    Gerne det pink sæt til min lille datter :)

    SvarSlet
  15. Hvor skønt med endnu en lækker giveaway, ville da elske at vinde det blå til min lille BølleBob:)

    Kh Sarah

    SvarSlet
  16. Sikke en lækker give away. Herhjemme er der ret meget Ej Sikke Lej på hylderne med både ugler, andre motiver samt "nutty" bl.a. som nattøj i pink med hvidt motiv - så det pink vil matche perfekt her.

    SvarSlet
  17. Uhh de er bare så fede, er klart frisk på det blå.

    SvarSlet
  18. Uhmm, lækkert.. det vil tøsen helt sikkert sætte pris på :)

    SvarSlet
  19. Lækker give away. Hvis jeg skulle være den heldige vinder, vil jeg gerne have et sæt i rød :)

    SvarSlet
  20. Elsker bare det print!!! Så skønt!! Jeg krydser fingre for det pink sæt!!

    SvarSlet
  21. Hej søde Ulla ;)
    Det var dog en FANTASTISK give-away! Her må jeg da lige være med! Vi ønsker naturligvis det blå, men det pink er også to-die-for! :-) (det KAN jo være der kommer en pige på sigt!)
    Hils din søde hubby og de tre lopper.
    Knus Birgitte
    Birgittekraghaagaard@rocketmail.com

    SvarSlet
  22. Hej Ulla
    Hvor fint, jeg vil drømme om at putte Isak i det blå sæt.
    Tak for stofpakken som jeg modtog i dag..så fine stoffer.
    God dag
    KH Mia

    SvarSlet
  23. Super lækkert sengetøj... Det kunne være dejligt at vinde i blå :-)
    Mvh Line
    Lme-1@hotmail.com

    SvarSlet
  24. Neeeej, hvor fint. Ville elske at putte Buster i det blå -je eller det røde for den sags skyld.

    Kh Laura

    SvarSlet
  25. ulla du er skisme en knag til det med giveaways:-) ... jeg er med!! - og hælder mest til det blå...

    SvarSlet
  26. mums Ulla, jeg ville vælge det blå, selvom jeg kun har piger:) men det pinke er nu også lækkert:)

    SvarSlet
  27. Jeg vil gerne være med og er mest til det blå. Skønne Give Aways du udlodder i øjeblikket...håber heldet er med mig denne gang ;o)

    SvarSlet
  28. Mums - herhjemme elsker vi også vores grønne Nutty-sæt. Men vi kunne bestemt godt bruge et til - så kan begge børn nyde printet samtidig ;)

    Allerhelst ville jeg have det turkise og næsthelst det røde/pink :)

    Krydser fingre ;)

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
  29. Elsker også det 'print' og ønsker mig det blå, hvis jeg skulle være heldig at vinde...krydser alt hvad der krydses kan! :)

    SvarSlet
  30. Os' mig - jeg vil da også gerne deltage i give-awayen ;0)

    Jeg er til det pink - en lille ekstra gave til min snartfødte datter måske?

    SvarSlet
  31. wow det ville være så lækkert. Alexander er kommet i sin nye seng, og har endeligt fået junior dyne - dette sæt ville være perfekt der til :)

    SvarSlet
  32. Kjempefine! Jeg håper å vinne ett rødt sett :) Tvi tvi :)

    SvarSlet
  33. Hej Ulla

    Det er da perfekt timing, jeg står og skal ud og købe junior sengesæt til min prinsesse, så jeg vil gerne have det røde sæt... hvis jeg skulle være så heldig at vinde!
    Vh Camilla, cami_hald@hotmail.com

    SvarSlet
  34. Jeg vil gerne vinde det røde sæt.

    Tag et smut forbi min blog hvor der også er en give away på højkant.

    www.mereend.blogspot.com

    SvarSlet
  35. Jeg vil rigtig gerne deltage
    (Første ønske: hotpink)
    Kærlig hilsen Louise

    SvarSlet
  36. Jeg vil også gerne være med - vil gerne have et blåt, hvis jeg skulle være heldig;-)

    SvarSlet
  37. Hej.. Jeg prøver igen.. (vandt jo i din sidste give away) :-)) Det blå ville være perfekt her.. Så skal det bruges som gave til en kær veninde der venter en lille Alexander...

    SvarSlet
  38. oh, hvilken lækker give away :)
    det turkise er klart det flotteste, så skulle jeg vinde er det favoritten...

    kh christina

    SvarSlet
  39. Jep jep jeg er med:-) jeg tager gerne det "røde" krydser finger:-)

    SvarSlet
  40. dejlig give away jeg er klart med :)

    SvarSlet
  41. Fantastisk elsker Ej Sikke Lej. Her ønsker Sigurd sig det turkis sengetøj :)

    SvarSlet
  42. så flotte print!
    jeg ville gjerne valgt det blå settet, om jeg skulle være så heldig å vinne!

    SvarSlet
  43. Åh! Jeg blir GJERNE med!!
    Ønsker helst det rosa, men liker også godt det turkise :))

    SvarSlet
  44. Åh jeg knuselsker også det fine Ej sikke lej mønster. Jeg ville elske at vinde det turkise - meen ville nu bestemt heller ikke græde hvis det blev det i pink :)

    Smil fra Mia

    ps. - har du set du kan vinde et bObles dyr hos mig? :)

    SvarSlet
  45. Jeg vil gerne vinde det røde! :)

    SvarSlet
  46. Hvor er det lækkert!! :D
    Jeg er VILD med begge farver! Men satser vist på det lyserøde!! :)

    SvarSlet
  47. Jeg er hammer forelsket i det røde sæt og håber at jeg kunne være heldig :)

    Tak for godt skriveri. :)

    Kristina
    Kris-au@hotmail.com

    SvarSlet
  48. na dann schmeiss ich mich mal wieder in den Lostopf- vll habe ich irgendwann mal Glück *g*

    Gruss Angela

    SvarSlet
  49. Hej.

    Er sikker på at min datter Ella vil blive utrolig glad for et fint pink sæt sengetøj.

    Anna

    annaviktoria90210@yahoo.dk

    SvarSlet
  50. Vil meget gerne vinde det turkis til den lille ny lillebror der kommer til nov. Har to prinsesser i forvejen, så det pinke kan vi også sagtens bruge;)

    SvarSlet
  51. UUuh hvor er de fine begge 2. Jeg vil enormt gerne vinde det pink- eller det blå:)

    SvarSlet
  52. Hej Ulla

    Jeg er enig med alle de andre - LÆKKER, LÆKKER giveaway.

    Jeg har en lille pige, så vi ønsker os det røde.

    Kh Johanna

    SvarSlet
  53. de er fine :)

    min lille pige ville sove så godt i det røde sæt :)

    fantastisk blog, som jeg jævnligt kigger forbi :)

    (eydtorhalsdottir@hotmail.com)

    SvarSlet
  54. Flot giveaway på en flot blogg! Skulle jeg være så heldig så ønsker jeg det røde ;)

    SvarSlet
  55. Lækkert sengetøj jeg krydser for det blå til min pige ;o)

    SvarSlet
  56. prøver lykken:) ønsker meg mest det blå.. Nå som jeg endelig fikk skrevet en kommentar til deg så må jeg samtidig bare takke for en kjempeinspirerende blogg, som jeg må kikke innom daglig:)

    SvarSlet
  57. Det er bare så flot - jeg vil sørme gerne vinde det blå :-)

    Mange hilsner fra
    Dorte

    dortebech@mail.dk

    SvarSlet
  58. Kunne være skønt med sådan et sæt i hot pink :)

    SvarSlet
  59. Ej hvor er det herligt!!
    Hvis vi er de heldige, er det blå vores favorit :D

    SvarSlet
  60. Hej Ulla

    Jeg vil ogsaa gerne vaere med - Begge farver kan bruges ;-)

    Er blevet inspireret af dine indlaeg 'ugens tysker' jeg tror jeg vil lave en ugens 'Englaender'

    Vh Kathrine
    http://notesfromrochester.blogspot.com/

    SvarSlet
  61. De er saa flotte begge to, saa der er ingen favorit.

    SvarSlet
  62. Endnu en SUPER lækker give-away du har på din blog. Hvis jeg er så heldig at vinde vil jeg gerne have den blå:-)

    Mette

    Paddehat73@gmail.com

    SvarSlet
  63. ja tak - håber jeg vinder det smukke pink

    SvarSlet
  64. åh jeg har allerede forelsket mig i den røde :) den er så fin. :) og selvfølgelig kan Alfred sove i rødt sengebetræk. Jeg håber sådan det snart er min tur til at vinde en give-away.
    kh Emma

    SvarSlet
  65. Håber det røde kommer min vej:-)

    SvarSlet
  66. Hjertebank! Jeg vil gerne vinde det blå...

    SvarSlet
  67. Jeg er SÅ meget med! Jeg har en pige og en dreng så jeg blir glad for det uanset hvad farve det er :-)

    SvarSlet
  68. Sikken en dejlig give away! Jeg vil rigtigt gerne vinde det røde :-) Sætter et link til din give away på min blog.

    SvarSlet
  69. De er en rigtig fin give away og jeg deltager gerne i kampen om det turkise sæt.

    Kh Mette

    SvarSlet
  70. Härlig giveaway. Är stort fan av Ej sikke lej...
    Men välja färg...hjälp! Får nog bli det röda ialla fall...

    SvarSlet
  71. Jeg er med :) Jeg siger rød, selvom jeg også vil blive glad for blå.

    SvarSlet
  72. Jeg ELSKER også bare ej Sikke Lej´s nutty. Håber at det pink sæt kan blive min datters :o)
    Kh Lena

    SvarSlet
  73. Uhh, hvor vil jeg gerne vinde det blå sæt... :o)
    tvejen@hotmail.com

    SvarSlet
  74. Jeg er også vil med det 'nutty' print :-) Min Alma er vild med lyseblå, så det ville være nr 1 at vinde - men kan også sagtens bruge det pink.
    Kh Stine

    SvarSlet
  75. Jeg er forelsket i juniorsengetøj...og disse er da super fine.

    Glæder mig over at deltage i denne Give Away..... :o)

    Foretrækker det turkise....

    SvarSlet
  76. Jeg er nutty med det turkise :-) Mette

    SvarSlet
  77. Hvor fedt! Jeg har det enormt godt med begge farver :-)

    SvarSlet
  78. Ih, hvor fint. Ejsikkelej er rigtig skønt :-) Jeg vil rigtig gerne vinde det pinke.

    SvarSlet
  79. Flot give away, elsker ej sikke lej, er sikker på at sættet i hot pink ville pynte så fint i en af vores 2 junior senge :)

    /Rikke

    SvarSlet
  80. Jeg vil gjerne vinne det i pink:)

    SvarSlet
  81. Åh de er begge fine..
    Om det er den røde el blå gør intet,for jeg har banditter af begge køn :-)
    Kh Michelle

    SvarSlet
  82. ELSKER ej sikke lej og deres skønne prints.. Vil blive super glad for det turkise sæt.
    Kh Lene (soegaard@firma.tele.dk)

    SvarSlet
  83. Hej Ulla :-)

    Sikke en skøn give-away..
    Jeg krydser fingre og tæer og håber på at vinde det røde sæt!

    Mvh. Helle.

    helleras@hotmail.com

    SvarSlet
  84. Elsker ej sikke lej. Håber på det blå, men det røde ville heller ikke være helt skidt

    SvarSlet
  85. uhhh, sådan et sæt i blå ville være perfekt til min lille Sylvester :)

    www.villa-villakulla.blogspot.com

    SvarSlet
  86. Skøn skøn gave, prøver lige at se om heldet skulle være med mig denne gang så : )) og det blå ville lige være noget for mine drenge.

    SvarSlet
  87. Hvor fint! Jeg er med og håber på at få fingrene i det blå.

    SvarSlet
  88. De er super lækre, de sengesæt:-) Dem vil jeg da rigtig gerne vinde et af. Og ja, jeg er lige glad med farven, for min datter kan godt være i turkis:-)

    KH
    Anna

    SvarSlet
  89. Jeg vil rigtig gerne vinde et sæt. Hvilken farve betyder ikke så meget, da de begge er fine :)

    www.janelerche.dk
    janelerche@yahoo.dk

    SvarSlet
  90. Super lækker give away :o) Jeg vil meget gerne vinde det blå sengesæt til min Bastian :o)

    SvarSlet
  91. Lækker give away!

    Jeg vil gerne vinde et turkis sæt :)

    SvarSlet
  92. Vil meget gerne være med...og krydser fingre for at vinde det blå til Noah som fylder 1 år (ja kan slet forstå det!) på onsdag.

    SvarSlet
  93. Super, jeg kunne godt bruge et blåt til ham inde i min mave.

    SvarSlet
  94. Jeg tror, min baby i maven vil blive vildt glad for det blå sengetøj, når han bliver lidt større...

    SvarSlet
  95. Å, så fin premie!!
    Jeg er med :)
    Klem fra Stine

    SvarSlet
  96. Sikken fin give away.. Den vil jeg da mægtig gerne være med på..

    Og med en lille tøsepige må farven nok hellere være rød ;-)

    Krydser fingrene xx

    SvarSlet
  97. Vil meget gerne deltage - og med to tøser, satser jeg på pink. :-) louiselebeck@gmail.com

    SvarSlet
  98. Det er så fint, skøn Give Away, jeg ville elske at vinde det blå :o)

    SvarSlet
  99. Følger trofast med - og drømmer om at være lige så kreativ..... Det er jeg så desværre ikke :-)

    Lækkert, lækkert sengetøj. Drømmer om det blå til min skønne Alexander.

    Betina (didda172@hotmail.com)

    SvarSlet
  100. Uh, jeg elsker det sengetøj. VI har det selv i mørkeblå i soveværelset, så det ville være så fint med Kajas juniordyne derinde i turkis :o)

    SvarSlet
  101. Dejlig giveaway!
    Er med i kampen om det røde sæt ;)

    SvarSlet
  102. Jeg vil gerne være med. Det blå ville være favoritten, men det røde ville bestemt også være lykken :)

    SvarSlet
  103. Jeg krydser fingre for at blive vinder af det blå.

    SvarSlet
  104. Åh, jeg ville være super glad hvis jeg vandt det blå :) Det er altså bare et sprødt print!

    SvarSlet
  105. Juhu! Lige præcis, hvad jeg står og mangler til mine omsyede junior-dyner :-)

    Jeg melder mig i konkurrencen, og vil helst have det PINK, tak!

    Mvh. Maria

    SvarSlet
  106. Uf, det er fint - det pinke! Det ville ABSOLUT pynte på én af tøsernes værelser. Det ville være sådan noget de ville slås om, tror jeg... :o)

    SvarSlet
  107. Endnu en skøn give away fra dig.. Syntes at det print er helt fantastisk, hvis jeg skulle være så heldig at blive trukket som vinder, ville det blå være mit valg.
    Gitte

    SvarSlet
  108. Du gør det igen med en fed give-away!
    Jeg vil gerne være med og krydser fingre for det blå!

    nettebitsch@gmail.com

    SvarSlet
  109. Melder mig under fanen i kampen om det blå til min drenge ;o) Hilsen Lise

    SvarSlet
  110. Den vil jeg gerne vinde og give sættet til min gode veninde, der venter en skøn dreng til november! Så den blå ville være fantastisk!

    Thit
    (thitbirk@gmail.com)

    SvarSlet
  111. Suk, sikke en skøn give-away!! Jeg elsker ej sikke lej og deres skønne farver og prints!!!

    Skulle man være så heldig at være en af vinderne, så ville det blå være skønt til lille Noah..;=)

    betinaz@gmail.com

    SvarSlet
  112. Lækker Give Away - begge farver er flotte men med flest piger i huset siger jeg den røde :-)

    SvarSlet
  113. Jeg er også ret vild med Nutty-serien, så jeg krydser fingre for, at jeg vinder det blå sæt:-)

    SvarSlet
  114. Hej ulla
    Du ryster da bare lækre give-aways ud af ærmet :-)
    Jeg ønsker mig et sæt i pink til min prinsesse.
    kh marielindegaard@hotmail.com

    SvarSlet
  115. Hvor lækkert - jeg vil også gerne være med. Herhjemme kunne godt bruges pink til tøsebarnet.
    Mvh Tina

    SvarSlet
  116. Jubiiii en fed præmie...Vil vældig gerne vinde det røde sæt;)
    Hilsen
    fra
    Sanne
    sanap200003@yahoo.dk

    SvarSlet
  117. Hvor er de bare lækker - jeg vil gerne have fingerne i det røde

    SvarSlet
  118. Øj, det vil jeg gerne vinde til vores lillepige, som før vi ved det, ender i juniordyne, og er vil det PINK farvet da være perfekt !!

    Ha' en god aften

    Min mail adresse er forresten

    notesbynote@gmail.com

    Vh. Josephine Alba's mutti

    SvarSlet
  119. Her skal jeg prøve lykken. Vil gerne vinde det røde sæt men vil også blive rigtig glad for det blå sæt.

    SvarSlet
  120. Hvis jeg skulle være så heldig, så ville jeg gerne vinde det blå :-)

    SvarSlet
  121. Jeg vil meget gerne deltage. For det er godt nok en fin giveaway.

    SvarSlet
  122. Uh, jeg er også med. Sikke en dejlig gave - og kan se, at konkurrencen allerede er hård :) Tak for dejlig blog!

    SvarSlet
  123. Åh, hvor en dejlig give away!! Jeg vil erne vinde det turkise sæt...

    SvarSlet
  124. Prøver lykken :-) Og ønsker mig et turkis sæt

    SvarSlet
  125. Tak igen for en dejlig positiv blog.
    Jeg håber at vinde det skønne blå sæt.....
    toverby@jubii.dk

    //Tina

    SvarSlet
  126. Hej Ulla
    Super fint sengesæt som simpelthen vil være så fint på mine døtres værelse!!
    Tak for det fine retro stof jeg købte af dig!! Det er nået frem:-)
    Hilsen Mette(mette_green@live.dk)

    SvarSlet
  127. Hvor er det bare flot - datteren ville blive så glad for lidt nyt sengetøj til sin dyne. Så farven må nok blive pink - selvom det blå også er super flot!

    SvarSlet
  128. Hvor fint :) Tøsefarve her ;)

    Har selv gang i en give-away når min blog når 20 faste læsere :)

    SvarSlet
  129. Åh det turkise sæt vil klæde min søns dyne :-)

    SvarSlet
  130. Oh la la! Jeg vil bare gerne vinde det den anden vinder ikke har ønsket sig;))

    KRAM
    Lis

    SvarSlet
  131. hej du....jeg byder ind..ville være fedt på Mathias nye værelse og da helst i blå ; )Lækker!

    SvarSlet
  132. Jeg ville være helt tosset med at vinde det røde :)

    SvarSlet
  133. Hej Ulla, Jeg vil så gerne vinde det røde nutty!
    Kh Katja
    richard.katja@mail.dk

    SvarSlet
  134. Uh vil gerne vinde det turkise sæt. ;-)

    SvarSlet
  135. Tenna - mor til 3 skønne børn8. september 2011 kl. 20.31

    give aways - elsker det.
    Min søn bliver 1 år på lørdag og hvor kunne det fint at komme på juniorsættet, når han snart vokser ud af babydynen.
    Ønsker det turkise sæt.
    Kh. Tenna

    tennastockfleth@mail.dk

    SvarSlet
  136. Hej Ulla.
    Tak for din pakke, jeg fik den i dag. Men uha din give-away ser rigtig godt ud. Jeg kunne godt tænke mig at vinde det blå sæt til min lille Oliver. :0)

    De varmeste hilsner fra
    Camilla
    (cpl@eyesee.dk)

    SvarSlet
  137. lækkert lækkert med på det turkis blå...

    SvarSlet
  138. Ih det er fint! Det blå vilpasse perfekt tilvores nyankomne lillebror:-) Kh Christina
    chrismadsen2@hotmail.com

    SvarSlet
  139. Åhh hvilken giveaway! Den deltager jeg gerne i:)

    Er forholdsvis nyankommet til din blog - og glæder mig hver dag for at komme ind og se hvad du nu skriver om.

    Mange hilsner fra Maj-Britt
    mm@theashaab.dk

    SvarSlet
  140. ...ejjjj der vil jeg da sä gerne väre med:) Tror mine 4 sönner ville väre mest glade hvis vi vinder det turkise:)
    KH. Charlotte (charlotte.lassen@web.de)

    SvarSlet
  141. Min Alfred ville sove som en drøm i det blå sæt!

    Tak for en god blog :-)

    Hej fra Dorthe - dortheamby@gmail.com

    SvarSlet
  142. Hurra, this is fun! I would like to win the blue sengesaet! Cheers, Silke (kraemerischATweb.de)

    SvarSlet
  143. Jeg er også helt vild med Nutty serien, ville elske et pink sæt til lillesøster.

    Sidsel (sidsel_ras@hotmail.com)

    SvarSlet
  144. Jeg vil bare rigtig gerne vinde det blå sengesæt fra Ej sikke lej :-)
    Vh. Lone (lonekuhr@sol.dk)

    SvarSlet
  145. Ejjj det er fint. Fed give away. Jeg napper det blå, hvis jeg vinder eller rettere sagt - når jeg vinder ;) hihi..
    Kh. Susan

    SvarSlet
  146. Super give away - jeg vil meget gerne deltage og ønsker mig det pinke sæt :-) Kh. Mette

    SvarSlet
  147. Ih, det er bare SÅ SÅ fint og jeg vil rigtig gerne være med!:-) Det må være et pink til min pige :-)

    (susannehartvig(snabela)hotmail.com

    SvarSlet
  148. Øj, det vil jeg gerne vinde! Gerne i blåt.. :)

    kh ina

    SvarSlet
  149. Det er super sejt. Vil meget gerne være med i kampen om det blå til min kære søn Lauge :-)

    SvarSlet
  150. Jeg er sikker på, at min lille trold vil blive lykkelig for det pink sæt (ja, sikkert også for det blå). :)

    Og så hepper jeg da lige med i koret for din fede blog, som jeg med glæde følger.

    SvarSlet
  151. Begge sæt er smukke men især det røde vil jeg gerne vinde:) Kh Tina

    SvarSlet
  152. Ihhh jeg elsker også nutty printet!
    Vil vildt gerne vinde tøsesættet ;-)

    KH

    SvarSlet
  153. Uhhh det er noget lækkert sengetøj. Jeg er vild med begge sæt, og har et barn af hvert køn, så begge sæt ville være velkomment her!
    Mariabkristoffersen@gmail.com

    SvarSlet
  154. Hej Ulla

    Super fin give away! Jeg vil gerne være med på det lyserøde sæt - det er SÅ fint :).

    Kh Camilla - camillabroe@hotmail.com

    SvarSlet
  155. Fed give away. Håber på at være heldig. Vil gerne vinde det røde sæt :-)

    SvarSlet
  156. Jeg er sikker på, at det vil pyntet fint på Astrids kommende juniordyne, så jeg er med på et rødt lod:-)

    SvarSlet
  157. Eeeelsker nutty printet. Ønsker mig det turkise;o)

    SvarSlet
  158. SIkke fint... Vi er med på det pink'e, det ville mine piger nok sætte mest pris på...

    SvarSlet
  159. Uha! Er det ikke snart min tur til at vinde!!? I hvert fald kunne Hannibal godt bruge et juniorsæt engang når han bliver junior og ikke baby ;) Hvis jeg vinder, skal det gemmes og bruges som det første når juniordynen skal indviges :)

    SvarSlet
  160. Dét vil jeg rigtig gerne vinde... Elsker Ej Sikke Lej! Men har både en dreng og en pige, så du må vælge hvis jeg vinder :).

    SvarSlet
  161. Hold da ferie hvor en fine gave! Du er da rigtig i gavehumør Ulla! Hvor skønt. Vil meget gerne deltage i lodtrækningen om det røde og hvis ikke det er det andet også hjertelig velkommen!

    Kram

    SvarSlet
  162. Hej Ulla
    Jeg vil meget gerne vinde det turkise :o)
    Kh Mette

    SvarSlet
  163. Jeg vil gerne vinde det blå :D

    SvarSlet
  164. Lækker giveaway, jeg håber på at vinde det turkise....Ida og mor er nemlig vilde med turkis ;O)

    SvarSlet
  165. Ej sikke en lækker give away..:)
    Jeg ville elske at vinde tøseudgaven til KAroline...;) De er så fine - og Nutty har også altid været en af mine favoritter..:)
    KH Anne

    SvarSlet
  166. Jeg vil da frygteligt gerne vinde det blå

    kram

    SvarSlet
  167. Hej Ulla
    Jeg vil også gerne være med i lodtrækningen om det fine sengetøj. Hvis jeg bliver udtrukket ønsker jeg det turkise, som vil pryde min lille søns nye juniordyne :-).

    Kh. Tine (tinetj@hotmail.com)

    SvarSlet
  168. Hep, jeg er med!
    Turkis ville passe godt til sønne..
    - Nina

    SvarSlet
  169. Jeg vil gerne vinde det røde sæt til min datter. Jeg elsker Nutty-printet:)

    SvarSlet
  170. Så fina vinster! Jag skulle helst vilja ha det blå.

    SvarSlet
  171. Skøn med skønt på... Vil gerne vinde det pink... Krydser fingre.. (Schneider.fugl@gmail.com)

    SvarSlet
  172. Wauw!! Det er lækkert.. er helt sikkert mest til det blå!

    SvarSlet
  173. Lækkert lækkert lækkert. Ønsker mig mest det blå sæt :-)

    SvarSlet
  174. Lækker giveaway :-) Det i pink vil klæde min datters seng så fint.
    Mvh Marie (misen_p@hotmail.com)

    SvarSlet
  175. Hej Ulla.
    Jeg vil hoppe af glæde hvis jeg vandt det blå, det er bare så lækkert..
    vildt go blog du laver. Er trofast følger gennem flere år.
    Mvh Stine

    stinehartmann@hotmail.com

    SvarSlet
  176. Det blå sæt ville være så fint på min skønne søns seng!det vil jeg meget gerne vinde til ham <3 fed fed blog.. Læser med hver dag!

    Kh Helle
    Helle_Laursen@hotmail.com

    SvarSlet
  177. Ej den ville jeg gerne vinde.. Min søn ville helt sikkert elske den blå..

    SvarSlet
  178. Åhr hvor er de fine!!! Vil allerhelst vinde det pink/rødew til den lille pige ;o)

    SvarSlet
  179. Uhhh vil super gerne have fingerne i det turkise :-) Takker også herfra for den dejligste blog ;-)

    SvarSlet
  180. Det er så fint. Tak for en dejlig blog. Jeg ønsker mig det blå til min søn Gustav.
    mail: sofiewisborg(snabela)hotmail.com

    SvarSlet
  181. Vil rigtig rigtig gerne vinde det lækre blå til min lille krudtugle...tak for en skøn blog!

    Vh Ditte

    SvarSlet
  182. Weeei, jag vill gärna va med på denna underbara giveaway. Här hemma gillar vi båda färgerna lika mycket :)

    Ha det bäst // Kaisa

    SvarSlet
  183. Lækker giveaway!
    Hvis jeg vinder som den første, vil jeg gerne vinde et rødt til Andrea. Men det gør heller ikke noget, hvis det bliver et af den anden farve, for hun sover lige pt i en heldragt, men præcis samme print/farve, så måske vil hun være svær at finde:-)

    Kh Camilla

    SvarSlet
  184. Kaster mig ind i kampen om det pinke sengesæt sammen med de foreløbig 181 andre håbefulde læsere:)
    hoelzl78@hotmail.com
    Hilsen Anne

    SvarSlet
  185. Uhh, det røde ville vække lykke herhjemme :)

    SvarSlet
  186. Hej Ulla
    Rigtig god blog læser den dagligt;)
    Vil rigtig gerne vinde det blå.
    Hilsen Malene
    malene_m34@hotmail.com

    SvarSlet
  187. Herlig sengetøy! Jeg går for jentefarger:)

    SvarSlet
  188. Jeg kan ikke beslutte mig hvilken farve, så bliver ret glad uanset hvilken - men altså første valg bliver vel den lyseblå :-)

    SvarSlet
  189. Hej Ulla
    Uhh det pink ville være skønt på Filippa´s seng ;o)
    KH
    Pernille
    pillesk@live.dk - den glade ejer af de skønneste Leo Converse ;o)

    SvarSlet
  190. Mmmm, hvor er de fine! Jeg kan bruge begge, men hvis jeg skal vælge, blir det nok det turkise :-)

    SvarSlet
  191. Ih hvor er det fint. Hvorfor har jeg ikke opdaget det før? Det turkise må være mit førstevalg.

    SvarSlet
  192. Sikke dog noget dejligt sengetøj. Må heller deltage her :-)

    SvarSlet
  193. Det vil jeg vinde. Og meget gerne det røde. Hvor er det fedt

    SvarSlet
  194. Blå vil jeg gerne vinde :-)
    Jette / Villa Ko

    SvarSlet
  195. What a nice giveaway!!!
    I would love to win the blue one for my second baby boy, that will be born so soon :)
    Thanks for this chance.
    greetings from Spain,
    Sylvia

    SvarSlet
  196. jeg kunne gjerne tenke meg en i roooosa ;)

    SvarSlet
  197. Hi! Can i be in? Even i´m finnish? I would really like to win those lovely beddings! :)

    SvarSlet
  198. Elsker nutty - Hot pink til mig hvis jeg skulle være så heldig :)

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.