fredag den 12. august 2011

Survival of the fittest - Part 3

Nå, så fik jeg da langt om længe fotograferet alle vores overlevende 70'er betræk i voksenstørrelse.
Mine favoritter er det med byen og træerne samt det lilla blomstrede som meget ofte pryder dobbelsengen.
Jeg er nu også vild med både Graziela æbler og hjerter....og det lyseblå med små blå og orange blomster....og det brun/orange blomstrede som er nam nam retrolækkert....og og og .....ja, jeg elsker dem allesammen!
Jeg har tidligere vist overlevende junior- og babysengetøj frem her og her.

12 kommentarer:

  1. Nøj, hvor er der mange smukke! Jeg ville nok have svært ved at komme ud af sengen om morgenen, hvis jeg var jer... ;-)

    SvarSlet
  2. Årh ja, hvor er du heldig, med så mange lækre (og ikke mindst overlevende;-)) dynebetræk. Hvorfor skal jeg lige præcis være udstyret med en mor, der forstår at rydde ud og ikke har gemt noget som helst fra tidligere årtier?:-)
    God weekend:-)

    SvarSlet
  3. SUk hvor har du mange lækre betræk :)

    Jegh ar også et par stykker, men synes de er alt for store til vores dyner, har du ikke samme problem??


    KH Vibeke

    SvarSlet
  4. OMfreakin'G - øjenguf!!!

    Vi har også lidt overlevere i skabet - men jeg har egentlig primært brugt dem til de store ungers dyner, da jeg sover med alm. længde dyne og Ronni med ekstra længde, og 'dengang' lavede man sgutte dynebetræk til dem på 190+ cm+ (eller har jeg bare ikke fundet dem?)

    SvarSlet
  5. Verkligen NAM NAM! :) Min favorit är det som syns på sista bilden. WOW alltså!

    SvarSlet
  6. Det var da en imponerende og fantastisk lækker samling!

    SvarSlet
  7. Arhmmmen Ulla.. Mums!!
    Jeg er helt pjattet med det nederste, det er virkelig fint.

    SvarSlet
  8. Så imponeret og undre mig over hvordan vi gik fra dette orgie i former og farver til ensfarvet og, hvis man er rigtig vild, striber og terner!! Vi vil ha´farver og striber tilbage. Tak for den smukke "raibow ride"!

    SvarSlet
  9. Det er jo også nogle vildt lækre betræk du har der!! :)

    SvarSlet
  10. nøøøøj - jeg fik helt hjertebanken!,-) - er da heeelt tosset med det med byen<3 - heldigvis blir min misundelse dæmpet lidt af at jeg netop idag har fundet det mest fantastiske
    70er vattæppe/sovepose i den lokale genbrug<3 - oh happy day!!

    SvarSlet
  11. Wow - sikke lækkerier!

    Især er jeg vild med det med de lilla blomster med røde midter - synes det er en sjov farvekombination :) Men også æblerne er skønne - og det nederst på det store billede... og... og... ;)

    God aften!

    Kh. Mirjam

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.