onsdag den 10. august 2011

Macro leg









14 kommentarer:

  1. Jeg vil, vil, VIL have en macrolinse. Det må være fantastisk at lege med :)

    SvarSlet
  2. Uhh elsker det billede med farveblyanterne :) Macro er fantastisk :)

    SvarSlet
  3. Kjempetøffe bilder :) Ser at en slik linse må jeg skaffe meg ;)

    Hilsen Janne

    SvarSlet
  4. du blærer dig for vildt med den linse, øv heldige dig!

    I øvrigt ret sjovt, det første billede af armbånd med farvede knytteknuder, som vi lavede dem da vi var børn - dem har jeg netop lavet nogle af :-) Super hyggeligt

    SvarSlet
  5. WOW en fed macro linse du har fået dig ;-) Super billeder!!!

    SvarSlet
  6. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  7. Hvor er det nogle "dejlige" billeder.

    SvarSlet
  8. Må.eje.en macrolinse!
    Smukke billeder - især farveblyanterne er helt fantastiske!!

    SvarSlet
  9. åhhh hindbær billedet er skønt! så lækre farver - og smag;-)

    SvarSlet
  10. Tak for alle jeres kommentarer, og jeg kan kun sige: Skriv et macro objektiv på jeres ønskeseddel. Det er sådan et lækkert stykke legetøj! :-)

    SvarSlet
  11. Pimp me up, ja jeg sidder også for tiden og hygger mig med at knytte armbånd. De er da super fine! :-)

    SvarSlet
  12. ja virkelig - havde en drøm om dem og i tiden før det var de fuldstændig gået i glemmebogen - selvom jeg lavede en milliard af dem som barn, sjovt... god arbejdslyst :-)

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.