onsdag den 31. august 2011

Giveaway vinder + surprise!

Med et par dages forsinkelse er det nu blevet tid til at trække den heldige vinder af stakken med børnestoffer og elefanter. 

Egentlig var det hele tiden meningen at jeg ville have flere præmier til denne giveaway, men jeg nåede kun lige at forberede én stofpakke, og så tænkte jeg at jeg så bare ville lade de andre præmier være en overraskelse :-)

Jeg har nu fået forberedt de andre præmier, så i stedet for kun én vinder vil jeg nu trække 5 vindere, hvilket vist er meget godt med ALLE de kommentarer der er blevet lagt! 
Jeg har netop gennemgået listen og slettet eventuelle dobbeltkommentarer og er endt på hele 548 deltagere! Wauw, siger jeg bare! Alle der har lagt kommentarer frem til nu er med i lodtrækningen.

Jeg vil altså også lige sige 1000 mange tak for alle jeres søde søde ord! Jeg har læst hver og én kommentar og er bare blevet så rørt og glad om hjertet af alle de fine ord om min blog. Det inspirerer mig i den grad til en masse nye indlæg om børn, familie, mad, Tyskland og selvfølgelig en masse krea halløj! Så tak tak tak!

Nå, men skal vi ikke komme til det....... Jeg bruger Random.org til at udføre lodtrækningen.


Vinderen af præmie nummer 1, den største stofpakke bl.a. indeholdende elefantstof er......

Kommentar nummer 152 - Linsen!!

Linsen skrev: 1000 faste læsere, wow! Flot gået og sikke en vild måde at fejre det på!



Vinderen af præmie nummer 2, en mindre stofpakke med børnestoffer, er.....

Kommetar nummer 363 - Marolle/Marie!!

Marie skrev: Wow sikke en lækker give away! gad vide om jeg har en chance blandet alle andre her ;)

stoffet er lige noget jeg kan bruge, er ved at sy forskellige ting til min søsters kommende baby som kommer til oktober :)



Vinderen af præmie nummer 3, endnu en lille stofpakke med børnestoffer, er....

Kommentar nr. 478 - Louise!!

Louise skrev: Sikke dog en fantastisk give away. Jeg vil rigtig gerne deltage :)



Vinderen af præmie nummer 4, en lille stofpakke med blomstrede retrostoffer, er...

Kommentar nummer 175 - Canika!!

Canika skrev: Skal da bare være med her ;-)) Jeg vil glæde mig til at følge med...



Vinderen af præmie nummer 5, et Iphone itui med lyserøde elefanter, er....

Kommentar nummer 101 - Tusindfryd/Wenche!!

Wenche skrev: TILLYKKE !! Vi trænger til smukke stoffer ;-)



Tillykke til jer alle 5! Vil I vil være søde at maile mig jeres adresser, så sender jeg pakker jeres vej imorgen :-)

ullalentz@gmail.com

16 kommentarer:

  1. Fantastiske præmier og stort til lykke til de heldige vindere!!! Det må være årets Give Away i Blogland :-)

    Kh. Mette

    SvarSlet
  2. Stort tillykke til de alt for heldige vindere ;)

    Og sikke en fin overraskelse at du trak hele fem vindere!

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
  3. ej hvor fedt!! tusind tak, det passer bare helt perfekt med børnestofferne :) skriver en mail asap

    SvarSlet
  4. stort tillykke til vinderne! - er da kun en lille bitte smule misundelig;-)

    SvarSlet
  5. Sikke nogle skønne præmier - og tillykke til de heldige!

    KH
    Anna

    SvarSlet
  6. Stort tillykke til alle de heldige.

    FIk helt hjertebanken, troede den Louise der var mig... Men øv, det var det ikke...

    Tillykke igen

    SvarSlet
  7. tillykke til de heldige. du har lavet en fed fed give-away Ulla.det er stort af dig

    SvarSlet
  8. IH, jeg snurrer rundt om mig selv og fik eftermiddagskaffen galt i halsen!

    Wow, er helt rundt på gulvet.

    Har sendt dig en mail og så vil jeg ellers lige nive mig selv i armen igen!!!

    SvarSlet
  9. øv øv mit lille hjerte bløder.. havde sådan håbet =( suuk

    SvarSlet
  10. Iih -stort tillykke til de heldige - og hold da op et fantastisk iPhone cover - så fint :)

    SvarSlet
  11. STORT tillykke med vinderne! Fantastiske præmier! :)

    SvarSlet
  12. Klapper et stort tillykke til de 5 heldige vindere!!

    SvarSlet
  13. Fantastisk TUSIND TAK :-)

    Nu mangler jeg bare en Iphone ;-)) Men mon ikke min oldnordiske Nokia kan passe i også ?

    KH

    SvarSlet
  14. åååååh hvor fine præmier du har stykket sammen fra din skønne samling, Ulla.
    Hvem der var så heldig at vinde, stort tillykke til de 5, det må føles som at vinde i lotto:)

    Kh Sarah

    SvarSlet
  15. Jubiii :D Jeg har straks sendt dig min adresse :)

    SvarSlet
  16. Jeg er så GLAD,så GLAD, så GLAD... Tænk at jeg har vundet min første give away, og så sådan en lækker en af slagsen ;-)
    Sender dig en mail asap....

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.