tirsdag den 9. august 2011

Fodbold, familie og fun times

De sidste 4 dage har vi haft besøg af nogle af de allerbedste. Nogle jeg har giftet mig til at være i familie med. Nemlig min svigerinde, svorger, niece og nevø. Dagene går bare alt for hurtigt, når de er her. Er det ikke bare heldigt når de mennesker man får med i ægteskabet er nogle vidunderlige af slagsen!?
Dagene er gået med leg, snak, fødselsdagslagkage, fodbold, grin, god mad, masser af usunde aftensnacks og bare hygge i stor stil.
Vi var bl.a. på Mainz' nye stadion for at se Bo spille mod Bayern Leverkusen (synes på barnlig vis stadig det klubnavn er sjovt). Det er meget sjældent jeg bevæger mig på stadion, men med de fine VIP forhold (læs: den gode mad!) der er på det nybyggede stadion, så kan jeg måske lokkes med lidt oftere i denne sæson.

Lagkagen er i øvrigt pyntet med en opfordring fra Christina for øje. Nemlig opfordringen om at bringe peacetegnet tilbage! Det er hermed gjort :-)

10 kommentarer:

  1. Dejlige billeder, det ser ud til at I har hygget jer:) Min mand og jeg har en tipstradition, hvor jeg skal udfylde to rækker på en tipskupon. Den første række udfylder jeg uden at høre hvem der spiller mod hvem, den næste gætter jeg bare på! Jeg følger ikke så meget med i tysk fodbold, men jeg sætter altid kryds ud for hold jeg har hørt om, og da jeg også har et barnligt forhold til navnet Bayern Leverkusen, får det hold ofte mit kryds. Beklager at det så ikke var din mands hold som fik mit kryds i weekenden..

    Kh Gitte

    PS: Hvem vandt kampen?!

    SvarSlet
  2. He he , Gitte - du skal mere beklage overfor dig selv, at min mands hold ikke fik dit kryds, for det var dem der vandt ;o)
    Kh Ulla.

    SvarSlet
  3. Sikke dejlige billeder! Ser ud til at ha' været nogle hyggelige dage..
    Jeg er også så heldig at have giftet mig til (endnu) en skøn familie.. Det er altså guld værd!
    KH Anne

    SvarSlet
  4. Kære Ulla
    Det gik jo også rigtig godt med Mainz.
    Tillykke med 2-0 sejren. Så må vi se, hvordan det går mod Freiburg.:-)??
    Mit hold er OB og det kører rigtig godt for dem lige for tiden. 2-1 sejre over Brøndby... Det kan jeg lide..
    Stemningen på billederne kommer næsten helt ud af skærmen, tak for det..
    God Tirsdag / RikkeBo

    SvarSlet
  5. Jeg har også giftet mig ind i en god familie. Hvor heldig kan man være!? Selv min svigermor holder jeg rigtig meget af, og hun står der altid, når der er brug for det.
    Savner du ikke engang imellem at ha' familien tættere på?

    SvarSlet
  6. Hej Ulla.
    Kig forbi forbi biksen www.gamletingpånyehylder.dk hvis du har lyst til at finde dig et loppefund til billige penge:-)
    Hvis du kan lide det du ser må du meget gerne sprede budskabet...
    På forhånd tusind tak!
    Mange Hilsner
    Gamletingpånyehylder

    SvarSlet
  7. Ih hvor I raahygger. Skoent.

    SvarSlet
  8. Det ser bare så hyggeligt ud det hele.

    SvarSlet
  9. Skønne skønne billeder!
    Underligt at du ikke er et ordentlig lokum Ulla. Ædedolk, men du er kritisk med hvad du putter i kæften tror jeg, så nok derfor (ikke at forveksle med kræsenhed naturligvis!! hæhæ).
    Er spændt på at se flere billeder taget med din macro linse! whee

    SvarSlet
  10. Dejlige billeder...
    Elsker især det af pizza-bakkerne - har altid lyst til at bestille sådan en hel stak :o)

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.