søndag den 21. august 2011

Bøllehat med elefanter


Denne bøllehat har jeg faktisk allerede flashet her på bloggen - men dog kun et lille sneak peek. Jeg syede den i foråret, og planen var at sy en masse forskellige bøllehatte, som skulle på shoppen. De ligger sådan set alle sammen klippet op og parate til symaskinen, men tiden rakte kun til 3 stk.
Den ene fik min venindes lille dreng, den anden fik Alfred og ja - han ender altså også med at få denne med de fine orange elefanter. Det er nemlig den størrelse han kan passe næste sommer, og jeg er ret sikker på jeg stadig er vild med elefanterne når bøllehatte sæsonen starter engang i foråret.

16 kommentarer:

  1. God idé at beholde den selv - elefanterne holder helt sikkert en sæson mere :-)

    SvarSlet
  2. Øj hvor er det en fin hat. Farverne og motivet er jo helt fantastisk, jeg er helt solgt!

    SvarSlet
  3. Den er super fin. Jeg har også omkring 20 bøllehatte liggende, som jeg også ville have syet - men heller ikke nåede. Sådan er det jo, når man også skal nå at være mor!

    KH
    Anna

    SvarSlet
  4. Den er virkelig fin! Sikke en heldig lille gut der kan tøffe rundt med den næste sommer! Super fine farver og mønster!

    SvarSlet
  5. Hvor er den fin Ulla, jeg kan godt forstå hvis du beholder den til din egen søn...elefantstoffet vokser jo ikke ligefrem på træerne..
    Sender dig lige en mail en af dagene.
    KH Mia

    SvarSlet
  6. Kære Ulla,
    den har er også bare helt vidunderlig! Tjekkede næsten dagligt din webshop i tiden efter smugkigget i håb om at nå at købe denne - og i håb om at den kunne passe Thore - hvad den jo tydeligvis ikke kan ;)

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
  7. Hvor er den lækker. Hvis du fortryder, er jeg gerne aftager :-)

    SvarSlet
  8. Tak tak tak for alle jeres dejlige kommentarer - I er så søde ♥

    SvarSlet
  9. Den er så fin. Elsker elefanter :-)

    SvarSlet
  10. Hej Ulla! Helt fantastisk bøllehat - er det et mønster man kan få fingrene i??

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.