torsdag den 25. august 2011

Blå hjerter

Smukke blå Graziela hjerter hænger på mit tørrestativ.

13 kommentarer:

  1. Ja dem kunne jeg heller ikke stå for..det er allerede klippet til et par lommer til nye bukser til Isak...nu skal jeg bare finde tid til en date med symaskinen.
    KH Mia

    SvarSlet
  2. Så lækker en farve..:)
    Har du købt det nyt hos Graziela..?
    KH Anne

    SvarSlet
  3. WOW - hvor er det bare flot. Eeeeelsker turkis :)

    SvarSlet
  4. Ja, det er en superflot turkisblå farve!

    Anne, ja det er købt hos byGraziela :-)

    SvarSlet
  5. Det er lige min farve, sikken farlig fristelse :-)

    SvarSlet
  6. Uha, det kan da få farver på hele rummet! SkønT

    SvarSlet
  7. Åhh hvor er det bare flot - sådan en skøn farve.

    SvarSlet
  8. nøj en lækker farve i en af de lækreste design;) Jeg elsker at følge din blog og har meldt mig på som fast læser:) Jeg har endelig fået min egen blog op at køre nu - så jeg håber du vil slå et smut forbi og skrive en kommentar? ;)

    http://tilverdensendeogtilbageigen.blogspot.com/

    Rigtig god dag!

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.