onsdag den 3. august 2011

34

Fødselsdagslagkagen betalte jeg mig fra i år.

På tur i sporvognen. Rasmus, Alfred og jeg har hentet Bertram i børnehaven.

Min gave fra drengene. Fin t-shirt med hippie tøs.

Jeg blev vækket imorges af alle mine mænd med fødselsdagssang og fine blomster. De store drenge var så søde og stolte.

Gaven fra Bo. Et lækkert smækkert luksus Nikon macro objektiv. Uh, jeg glæder mig til at lege!

Fødselsdagsslik.

On the road....

På restaurant med mine boys.

Lækker mad.

Mere lækker mad.

Lille (meget lille) regnbyge efterfulgt af denne her imens vi sad på restaurant.

Har haft en fantastisk dejlig dag med mine 3 drenge.

21 kommentarer:

  1. Tillykke igen..ej hvor sjovt, jeg kunne slet ikke se den hippie-tøs på blusen...kun en elefant og en bjørn?? (hvad får man ud af det?)
    KH Mia

    SvarSlet
  2. Tillykke med dagen, sådan noget fødselsdagsfejring kan man da slet ikke få for meget af!

    SvarSlet
  3. Hej...happy Birthday nachträglich und alles alles Gute und weiterhin so viele schöne Momente. Dein Blog ist wirklich wunderschön und inspirierend zugleich...der Italiener in Gonsenheim ist auch eine unserer Liebelingsadressen ;-))). Herzliche Grüße ich komme nun öfter hier vorbei und eine Gute Nacht. Jenny Lillehus-Mainz

    SvarSlet
  4. 34 år- du er jo kuns et barn :-)
    Tillykke, du smukke kvinde :-)

    SvarSlet
  5. Hej Ulla

    Hjertelig tillykke med fødselsdagen i går. Godt at se, at du havde en dejlig dag.

    KH
    Anna

    SvarSlet
  6. Fine sager og sikke en dag du har haft, tillykke! Gid det var mig, der havde sådan et lækkert objektiv - det skal der nok komme en masse godt ud af :-)

    SvarSlet
  7. Tillykke med fødselsdagen!
    Ser ud til at du har haft en skøn dag!

    SvarSlet
  8. Tillykke med dagen igår... Det ser ud til at du har haft en skøn dag!

    Kh Maria

    SvarSlet
  9. Ja og 1000 tak for støvlerne. Jeg modtog dem i går... De er SÅ cool :0)

    SvarSlet
  10. Tillykke igen :)
    Det ser ud til at have været en dejlig dag! :)

    SvarSlet
  11. Tillykke, det ser ud til du har haft en skøn dag! Og jeg er kun lidt misundelig på dine gaver og blomster (læs: MEGET misundelig!)
    Hilsen Julie :)

    SvarSlet
  12. Tillykke med fødselsdagen. Jeg er dødmisundelig over dit makroobjektiv. Glæder mig til at se billeder.

    SvarSlet
  13. Stort tillykke, ser ud til at du har haft en pragtfuld dag!

    SvarSlet
  14. Hej - kom lige forbi via Lisbeth smilerynke... Dejlige billeder - her vil jeg da komme igen... og tillykke med dagen - ser jo ud til at du blev fejret fint! :-)
    Kh Maria

    SvarSlet
  15. Stort tillykke med fødselsdagen!

    Hvor lækkert med kameraudstyr og hygge med alle dine drenge :D

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
  16. Du har da bare haft en super hyggelig fødselsdag:-)

    SvarSlet
  17. Stort tillykke med fødselsdagen. Sikke du er blevet fejret af alle dine drenge :o)
    Kh Mette

    SvarSlet
  18. TILLYKKEEEEEEEEE!!!!!
    Det ser ud til du bare er blevet mega forkælet, nusset og hygget om - skønt. Stort tillykke med fødselsdagen :)
    Kh. Susan

    SvarSlet
  19. Det ser ud til at have været en skøn dag!
    Endnu en gang tillykke!

    SvarSlet
  20. Tillykke endnu engang.
    Uha det der macro objektiv ser spændende ud. Sådan ét kunne jeg også godt tænke mig. Glæder mit til at se hvad du kan udrette med det :-)

    SvarSlet
  21. Stort tillykke ed dagen igår. Ser ud til at i havde en skøn dag.

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.