mandag den 1. august 2011

30 day photo challenge: Day 1 - selfportrait

Billedet her er godt nok ikke fra idag men fra igår, så det kan vist godt gå an, ikk? ;o)
Det er taget med min nye Iphone. Jep, jeg har overgivet mig til smartphoneteknologien, selvom jeg i lang tid har svoret at jeg aldrig skulle have sådan en siddende fast i min håndflade (fordi jeg er pisse træt af at manden tager den frem alle vegne og i alle sammenhænge.......altså Iphonen, ikk.... *wink wink*).
Man har som bekendt et standpunkt til man tager et nyt, så nu er jeg med i klubben!

14 kommentarer:

  1. du har min fulde forståelse, jeg skal helt sikkert også have en (når min mand skal have en ny, overtager jeg hans gamle IPhone 4)

    Godt at det i det mindste bare er hans IPhone han tager frem i tide og utide he he....

    SvarSlet
  2. Jeg drømmer fortsat om en Iphone. Og det bliver vist ved drømmen lidt endnu...

    SvarSlet
  3. jeg var også modstander - men nu er jeg "mrs. HTC".. og tar den også frem i tide og utide... for hvor er den altså drøn smart;)

    SvarSlet
  4. min oldnordiske nokia er ved at gå sønder - faktisk venter jeg kun på at den nye kommer, så jeg evt. kan få 4érn til en go´ pris :) fint billede!

    SvarSlet
  5. Jeg havde det på samme måde, men overgav mig også for et par måneder siden - den har i øvrigt ikke undsluppet mine håndflader siden!

    SvarSlet
  6. Hi hi hi :) jeg havde også svoret aaaaldrig at skulle ha sådan en - iphone altså (hø hø), men nøøj!! Jeg er glad for den... Og super sjov udfordring - jeg er med!

    SvarSlet
  7. Hej Ulla

    Super fint billede, trods det at det er taget med en Iphone og ikke med det store, dyre kamera;-) Jeg glæder mig meget til at følge din udgave af photo challenge - det kan kun blive rigtig godt!

    KH
    Anna

    SvarSlet
  8. Sjov udfordring! og jeg kan kun sige at du kommer til at elske din smartphone - jeg bruger min tlf så meget mere nu...

    SvarSlet
  9. Hej Ulla!
    Hæ hæ, fik lige et sjovt billede på nethinden..

    Fint selvportræt, og den Iphone dén blir du glad for!!

    Glæder mig til at følge augustudfordringen her hos dig.

    Kh. Mette

    SvarSlet
  10. Pift pift! det er flot! Har du brugt et specielt program til at tage billedet eller er det bare et straight snapshot?

    SvarSlet
  11. Virkelig et smukt og helt poetisk billede!!

    Jeg vil også ha en Iphone!!!
    Glæder mig til at se alle de andre 30-photo-challenge-billeder :-)

    SvarSlet
  12. Jeg faldt sjovt nok over udfordringen hos Julia i går, efter at manden min, havde tilbudt at bytte telefon, så jeg kunne overtage hans iphone4, til fordel for min HTC. SÅ nu skal det skydes blog billeder.

    SvarSlet
  13. Tak for alle jeres kommentarer!

    Dejligt at der er andre som mig, der har måttet slække lidt på holdningerne som teknologialderen er skredet frem ;o)

    Mette Kathrine, Betine og Mette, ja jeg beklager jeg blev lidt lummer på de sene aftentimer. Plat humor under bæltestedet er nu bare altid sjovt, ikk ;o)

    Anna, ja det kan ikke helt hamle op med det store kamera, så det må nok også hellere komme i brug til denne udfordring :-)

    Huset i hov, tak! Billedet er taget med det almindelige kamera i Iphonen, og så har jeg leget lidt med det i Photoshop :-)

    SvarSlet
  14. Smukt billede:-) OG det er farligt med sådan en Iphone, du kommer til at elske den, og måske endda for meget!! Jeg er faktisk lidt på afvænning, for jeg kan snilt tjekke mail/FB/blog osv flere gange i timen.... Og det er måske lidt OCD!!:-)
    Jeg hopper med på den udfordring:-)

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.