tirsdag den 9. august 2011

30 day photo challenge: Day 6 - Childhood memory

Tæppet her har min Mormor hæklet og det har fulgt mig siden jeg var baby. Jeg kan ikke kigge på det uden at tænke på min søde, uselviske og smilende Mormor. Lugten og atmosfæren i hendes lejlighed. Bridgeblandingen henne i chatollet..... Det tikkede bornholmerur..... Hønseringe..... Pixibøger..... Varm chokolade..... Sommerdage i hendes kolonihave..... Dejlige, trygge og varme barndomsminder.

Ps. Vi har haft dejligt besøg fra Danmark, så derfor er jeg lidt bagud med fotoudfordringen.

7 kommentarer:

  1. Sikke et kønt tæppe. Desuden er det rørende at læse dine ord om dejlige barndomsminder knyttet til din mormor.

    Randi

    SvarSlet
  2. Å sådan et smukt tæppe der luner båder kroppen og minderne.

    SvarSlet
  3. Bliver helt varm inde i når jeg ser dit "mormor" tæppe" - det var også mit bedste barndomsminde - jeg har desværre ikke tæppet længere, så måtte smuglåne et billede fra nettet :-)

    SvarSlet
  4. Skønt med alle minderne, som tæppet vækker! Og sjovt som lugte er noget man virkelig husker.

    Jeg har også mange gode og varme minder om min mormor, som Asta jo er opkaldt efter :)

    Kh. Mirjam

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.