mandag den 29. august 2011

30 day photo challenge: Day 29 - Purchased


I løbet af sommeren har jeg forberedt mig og ungerne lidt på efteråret, der jo uundgåeligt afløser sommeren på et eller andet tidspunkt. Før vi får set os om, får vi brug for tykke trøje og varme støvler, så jeg har shoppet lidt lækre sager.

Til mig selv: Blød strik, leo buks og bluse med blonder fra Lolly's Laundry (købt her), grå Nümph Captain t-shirt med ulveprint og lidt skønne smykker fra Helena Rohner og Lis

....smykker som Alfie var meget interesseret i at undersøge.

Se lige de skønne sløjferinge som Lis har lavet i krympeplast. Jeg elsker dem!

...og jeg elsker detaljen med den lillebitte skrift inde i dem.

 Neonpink armbånd med messingskiver fra Helena Rohner. Købt her.

Lune trøjer til alle drengene. Elefant sweat'en er købt her og de to striktrøjer er købt her.

Foerede vinterstøvler til Rasmus og Bertram fra Arauto Rap (købt her) Vi har haft dem før og det er virkelig god kvalitet og perfekt pasform til mine børns bredde fødder. Jeg kan godt lide at der er snørre i som pynter så fint, men at de på nemmeste vis lynes af og på i siden.

8 kommentarer:

  1. lækre lækre sager - vildt misundelig på det neonfarvede arm-gear ...

    SvarSlet
  2. Skønne sager, jeg har også forelsket mig i netop disse støvler - Sofie får den lyse model her til vinter - dejligt at høre positiv feedback på mærket, da jeg ikke kender nogle der har haft deres fodtøj før :)

    Mini Rodini laver de fedeste sager - der har jeg også allerede hamstret til Sofie!

    KH Vibeke

    SvarSlet
  3. Sikke lækre sager, det gør det måske lettere at gå efteråret imøde, når man ser lækker ud;-)

    SvarSlet
  4. Åhh ankerliving.dk er bare den skønneste netbutik - jeg kan stort set li' alt hvad Sally finder frem af lækkerier - skønne skønne trøjer du har købt. Pudsigt nok har for 5 minutter siden kigget på armbåndet og skrevet det på min ønskeliste.....Dejligt med lækre sager når mørket sænker sig.
    Kh Maiken

    SvarSlet
  5. Kjempefine klær i bestefar-farger :)

    SvarSlet
  6. super skønt tøj og fede smykker. -er helt vild med den grå drenge bluse med elefanten.

    SvarSlet
  7. NICE:-) Jeg er da faldet helt pladask for det fine armbånd, wauw hvor er det skønt:-)

    SvarSlet
  8. TAK for de fine ord, søde Ulla! Og lækre billeder. Jeg må ønske mig nogle spændende glas til mit kamera. Det er en fornøjelse at følge din photo challenge:)

    KRAM
    Lis

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.